1.9 PDTDI motorok!

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 PDTDI motorok!

Minden ami 1.9 pdtdi motorral kapcsolatos, technikai kérdések, hibák, tuning!



Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Bálint306X
#5917
2013. április 04. 13:36
kishapsi
#5916
2013. április 04. 13:30
nekem az van fent, a gyári fém kartervédő, pont ugyanolyan mint a műanyag csak nehezebb pár kilóval

annyiért ne vedd meg kint, itthon is néha néha feldobnak 20-30 között gyári védőt
Bálint306X
#5915
2013. április 04. 13:15
Elvileg a V6-é is ilyen. Van dajcsban fémlemez, de 200EUR használtan + szállítás és ki tudja jó e...
apollo3
#5914
2013. április 04. 11:41
Hans
#5913
2013. április 04. 11:38
Szerintem ugyanaz!
Én a levegő nyílás miiatt se aggódnék, nem olyan könnyen melegszik el az a váltó.
Egy acél lemez lenne a tuti
Bálint306X
#5912
2013. április 04. 11:09
Hála a jó égnek..... a többi PD közepe ami hiányzik nekünk az egyforma? Már valami használt acélt is találtam németben...
Hans
#5911
2013. április 04. 10:58
Ez a burkolat biztosan nem olyan, nincs benne légbeömlő. Amúgy emlékeim szerint nem a 4Motion miatt más a burkolat, hanem a 150-es PD-n van külön levegőnyílás
Bálint306X
#5910
2013. április 04. 10:40
Megnézem azok milyen állapotban vannak, lehet az is kellene majd. Majd egy priviben dobsz rá egy el képzelést. (nem tudom az oldala is egyforma e, mert a 4motionnál az oldalán van levegő bevezetés)

A kettőstömegű témához: én is cseréltem és utána csodálatos módon nem reccsent a váltó amikor nagy fordulaton akartam gyorsan váltani.
Hans
#5909
2013. április 04. 10:33
Két oldalsó elemem van, az alja nekem is kell
Bálint306X
#5908
2013. április 04. 09:32
Olyan rettenetesen nem kapcsolódik a motorhoz, de nem tud valaki PD bora alsó burkolatot? Leszaggattam a maradékot is... 4motion, de gondolom a PD mind ugyanaz.
matinylupo
#5907
2013. április 03. 21:48
de elvileg ha van egy jó tárcsád ami rúgós akkor nincs probléma
pve
#5906
2013. április 03. 21:47
kat

kicsit kell, mert ép ott kanyarodik lefele, na mind1, majd próbálkozom, de nem sok kipufogóst ismerek erre, akit tudok aranyárba dolgozik :S
kishapsi
#5905
2013. április 03. 21:00
G4 be nem kell hajlítani csövet, én sima egyenes darabbal pótoltam.

én nem vennék bele új katalizátort, bármelyik kipuffos ember kipótolja kb 5e ft ból.
Tomka.
#5904
2013. április 03. 20:19
Üdv!
ATD motoron GT1749 vagy KKK KP39 turbó van?
pve
#5903
2013. április 03. 20:05
és mi van ha veszek bele egy új katalizátort?
vagy jobb ha nincs egyáltalán?
mert majdnem ugyan annyiba kerül szerintem a régi kiszedés, csővel helyettesítése, flexi tagot egyébként is cserélnem kell,és hát elég fura formája van, kipufogós nem tudom mennyiért hajlítaná oda a csövet :)
kishapsi
#5902
2013. április 03. 19:05
én nem raktam vissza a kat házat se nem volt kedvem szórakozni vele, é így egyben még a cigány is adott érte pénzt

mindig lesz olyan hely ahol okosba átmegy a műszakin. fóliai is van akocsin, futómű is...
pve
#5901
2013. április 03. 18:45
nah...beszéltem a kollár-al....hát elsősorban javasolta hogy kiszedjem a katalizátort mert mivel gyári van benne, valószínűsíthető hogy szépen tele van, és úgy nem nagyon csinálná meg mert nagyobb teljesítménynél gondok lehetnek belőle, és szart nem akar csinálni.....akkor most ki kell szedjem azt az elemet, csak valahogy a kat házát vissza kell tenni műszaki miatt
nagy68
#5900
2013. április 03. 15:23
Egyszer én is lehegesztettem a kettőstömegűt, mert sürgős volt. Megjártam vele Horvátországot, de alig vártam, hogy haza érjek. Senkinek nem ajánlom. Inkább vettem bele újat, igaz ajándék áron. Mindig lehet taálni a neten
Hans
#5899
2013. április 03. 13:11
Tudom, én se tenném be. Alapjáraton nagyon horror hangja van. Elég jól bírja szerencsére a SACHS kettőstömegű is
matinylupo
#5898
2013. április 03. 12:58
sajnos a hatos váltó nem szereti a fix lendkereket, nagyon zörög tőle a nyelestengelycsapágy tapasztalatból mondom végigjártam már ezt az utat
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Összesen 6317 találat 316 oldalon