Cikk: A polírozás művészete
aktuális téma

...avagy szegény ember krómfelnije. Az elmúlt hetekben egy ismert szegedi motorépítő csapat, a Lowlander Cycles műhelyének voltunk rendszeres látogatói. Joggal adódhat a kérdés, hogy miért is téma egy elsősorban kétkerekűekkel foglalkozó vállalkozás a Carstyling.hu-n. Nos, egyrészt a fiúk mozognak autós vonalon is, másrészt pedig egyvalamiben a verhetetlenek közé tartoznak, nem csak idehaza: ez pedig a fémpolírozás.
Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Sajnos ez csak ilyen "gépi" polírozás... Lehet ilyet csináltatni de annak kb 40.000ft/db-tól indul az ára! És ahogy a képeket nézem sokat nem is tud rendesen kicsiszolni a gép hiába csillog



némelyikre simán rámondanám hogy krómozott
a felni belsejét meg csak nemnoormális emberek polírozzák fel


a felni belsejét meg csak nemnoormális emberek polírozzák fel

én értem hát...



írok itt faszságokat...
szóval az Audi A8 egy alu autó, nem egy alufelni, nah!

Sztem alma meg körte.
Egy Audi A8-ra fel nem tennék krómfelnit, mert az ugye egy alufelni, egyszerűen ahoz az anyaghoz van több köze.
Lehet ez így marhaság, de nekem ez így jön le.
Aki szereti a polírozott alut, az úgysem fog krómra költeni. A krómmal mindig is nagyobb fény érhető el, mert keményebb anyag! Sosem fogja fedni a kettő egymást! Max. egy laikusnak, hogy jéééé, csillog mint állat!
Egy Audi A8-ra fel nem tennék krómfelnit, mert az ugye egy alufelni, egyszerűen ahoz az anyaghoz van több köze.
Lehet ez így marhaság, de nekem ez így jön le.
Aki szereti a polírozott alut, az úgysem fog krómra költeni. A krómmal mindig is nagyobb fény érhető el, mert keményebb anyag! Sosem fogja fedni a kettő egymást! Max. egy laikusnak, hogy jéééé, csillog mint állat!

Remélem te is értetted!
Technológiáról volt szó főképp, és annak spec. semmi köze az illető emberke járművének!
Gyártottam már én is sok olyan dolgot, amit megbecsültek sokfelé, aztán én spec. még kipróbálni sem tudtam, mert sügér voltam ahoz a sporthoz!
Valahol én is egy célgép vagyok, amit neten keresztül tapasztalsz rólam, az csak egy kis töredéke a valóságnak!
De ezzel sok más user is lehet így, meg kell hagyni az esélyét annak, hogy lehet az a másik valamiben vérprofi, amihez mi semmit se konyítunk!

Technológiáról volt szó főképp, és annak spec. semmi köze az illető emberke járművének!
Gyártottam már én is sok olyan dolgot, amit megbecsültek sokfelé, aztán én spec. még kipróbálni sem tudtam, mert sügér voltam ahoz a sporthoz!

Valahol én is egy célgép vagyok, amit neten keresztül tapasztalsz rólam, az csak egy kis töredéke a valóságnak!
De ezzel sok más user is lehet így, meg kell hagyni az esélyét annak, hogy lehet az a másik valamiben vérprofi, amihez mi semmit se konyítunk!

láttam olyan itthon, utólag krómozott felnit, h előtte le se takarították nemhogy lekezelték volna vagy felpolírozzák...és ezért mondják az emberek, h szebb a polírozott felni mint a króm 

Az a lágykróm, amit te mondasz. Azt csak beltéri használatra ajánlott.
(acélra réz-nikkel-króm, vagy acélra nikkel-króm)
Ami a kültérre szánt cuccosokon van, az a keménykróm, az direktbe megy az acélra. (ilyen kerül a szerszámokra is)
Az alu krómozása az egy teljesen más tészta. Atotech (francia cég, ELF csoport) abban nagyon otthon van, azon a honlapon lehet nézelődni!
Kishazánkban azért van ilyen rossz hírneve az utólagos krómozásnak, mert a gyors lóvészerzés reményében senkinek se érdeke felvilágosítani az usereket, inkább rátolják a lágykrómot a szarul előkészített felületre, azt örüjjééé paraszt!
(acélra réz-nikkel-króm, vagy acélra nikkel-króm)
Ami a kültérre szánt cuccosokon van, az a keménykróm, az direktbe megy az acélra. (ilyen kerül a szerszámokra is)
Az alu krómozása az egy teljesen más tészta. Atotech (francia cég, ELF csoport) abban nagyon otthon van, azon a honlapon lehet nézelődni!

Kishazánkban azért van ilyen rossz hírneve az utólagos krómozásnak, mert a gyors lóvészerzés reményében senkinek se érdeke felvilágosítani az usereket, inkább rátolják a lágykrómot a szarul előkészített felületre, azt örüjjééé paraszt!

ya meg még áramot vezetnek bele v mi...annyira anno nem mélyedtem bele csak olvastam újságban!

és mekkora durva...
alá kell az a vörösréz bevonat mert azzal csinálnak kötést a chrommal!
azért mártják...
alá kell az a vörösréz bevonat mert azzal csinálnak kötést a chrommal!
azért mártják...

MI?
Te, a króm az egy különálló anyag, benne van a periódusos rendszerben!
Szóval a króm az króm, az acél az egy vasötvözet, az alu meg alu.
Polírozás meg egy felületalakítás, lehet acélt is polírozni (kell is króm előtt), lehet alut krómozni, szóval ne mixeljünk!

Te, a króm az egy különálló anyag, benne van a periódusos rendszerben!


Szóval a króm az króm, az acél az egy vasötvözet, az alu meg alu.
Polírozás meg egy felületalakítás, lehet acélt is polírozni (kell is króm előtt), lehet alut krómozni, szóval ne mixeljünk!

...avagy szegény ember krómfelnije.mondjuk a főoldalon nem mondanék ilyet....
semmi köze 1máshoz a kettőnek....
semmi köze 1máshoz a kettőnek....

gyuresz90
#86
2009. november 23. 17:48
áhh... meghagyom a szereplést az egyfogú dakotáknak
mert azok "valótlant hazudnak" 


én melóm ez lesz a 2010es felnim erre ültetek ha minden jó lesz

ne menj nincs ott semmi látnivaló!
azok is azért mennek oda

azok is azért mennek oda

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!