Cikk: A polírozás művészete

Témakör: Tuning
aktuális téma
A polírozás művészete
...avagy szegény ember krómfelnije. Az elmúlt hetekben egy ismert szegedi motorépítő csapat, a Lowlander Cycles műhelyének voltunk rendszeres látogatói. Joggal adódhat a kérdés, hogy miért is téma egy elsősorban kétkerekűekkel foglalkozó vállalkozás a Carstyling.hu-n. Nos, egyrészt a fiúk mozognak autós vonalon is, másrészt pedig egyvalamiben a verhetetlenek közé tartoznak, nem csak idehaza: ez pedig a fémpolírozás. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7
Fasírth
#63
2009. november 23. 17:33
tső urak!
Nem kell ide Krómfelni!
1 faszajó felni+ szarráűltetni az autót!
meg 1 kis jeltakarítás és 1ből amerikai style az egész!
legalább is nekem így tetszik és így is lesz ha kész lesz az autóm ebben az évben!
gyuresz90
#61
2009. november 23. 17:29
De erős a szöveged, nem csípi a szád?

Mire vered magad ennyire? Emiatt nem írok a fotótopikba sem...

Én kérek elnézést, hogy nincs pénzem "American Style" krómfelnire...

Annyira jó hogy lenézel tényleg, kösziszépen
gyuresz90
#60
2009. november 23. 17:27
vwpassat32
#58
2009. november 23. 17:15
pfúúúúú
so_low
#57
2009. november 23. 17:04
az én autómat én építettem, nem megvettem vagy kifizettem az építését...tehát én ezt nem veszem magamra, de ebbe ne menjünk bele a lényegét gondolom érted mit akartam irni...
Villám.
#56
2009. november 23. 15:04
TDKorsa
#55
2009. november 23. 14:56
carlosrcng
#54
2009. november 23. 14:30
Elvileg attól se lehet baj...
Hülye az, aki rajta hagyja száradni a cuccost...
Villám.
#53
2009. november 23. 14:24
azért írtam ezt mert ez nem teljesen korrekt,attól még érthet hozzá az ember
Villám.
#52
2009. november 23. 14:22
de pár sorral lentebb lazán általánosított a kis barátunk
somgaga
#51
2009. november 23. 14:22
somgaga
#50
2009. november 23. 14:21
carlosrcng
#49
2009. november 23. 14:21
Teljesen tökmind1, igényes legyen az autó a maga szintjén azt kész!
carlosrcng
#48
2009. november 23. 14:20
Amúgy van olyan hogy kátrányoldó? Elvileg az ami oldja a kátrányt, az nem kéne hogy bántsa az alut! Az alu gyengéje a lúg! Tehát rovaroldót nem kéne használni, az egy átkozott erős lúg, csak a festék bírja! Eloxált alu alkatrészek reagálnak rá a legszarabbul, azok foltokba elszineződnek!
Az alu, ellenben az acéllal, még a savakat is jól bírják! A salétromsavat aluhordókban szállítják.
Villám.
#47
2009. november 23. 14:18
na meg egyébként is én leszarom mibe soroltak be az emberek szerintem nem saloon-ban a helyem de nem érdekel ...
carlosrcng
#46
2009. november 23. 14:10
Minden elismerésem az eddigi eredményeidért, de ez egyszerűen nem függ össze!
Mi van akkor, ha a legügyesebb polírozó emberke egy széria 1.0 Suzukival mászkál? Sosem akar semmiféle autót tuningolni, csak rohadtul érti a szakmáját?
Itt nem a Top Tunerek az istenek, akiknél jobb nincsen semmiféle témában.
Rá vagytok utalva a MELÓSOKRA, ez az igazság! A legtöbb Top Tuner "csak" finanszírozója az autó szépségeknek, nem tevékeny résztvevője! (azt hagyjuk, ha a meló 10-20%-át megcsinálta maga...)
Nincs azzal se baj, ha kifizetik a melóst! Ettől a munkának nő a becsülete, és aki konkrétan dolgozik, jól fog élni, ami elvileg természetes lenne!
carlosrcng
#44
2009. november 23. 14:04
Quad, gratula, jó cikk!!!
Ezt a kérdést sokan benézik, és a 10eFt/felni nagyon jutányos ár!!! Tudom hogy 10-től, de akkor is! Rengeteg meló, és dzsuvás meló is egyben, egészségtelen, mert polírozáskor, csiszoláskor száll a por rendesen, ha azt letüdőzöd, akkor az már ott marad.
Aztán a kézügyességen kívül még jó szem is kell hozzá, van aki csiszolhat ezer évig is, de ha nem látja a síkokat, mindig el fogja barmolni...
Gratula a srácoknak, tök jó hogy délkeleten is vannak tagok, akik megtalálják maguknak a melót, és szép dolgokat alkotnak!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7
Összesen 123 találat 7 oldalon