Apexi S-AFC2 ?!

Témakör: Tuning
aktuális téma
Apexi S-AFC2 ?!

Hali! Ha valakinek van ilyene vagy vágja hogy mit lehet vele csinálni örülnék neki ha megosztaná velem.. A szívó V6 mocimat akarom húzni és ezt javasolták ...hogy ezzel lehet! Csak én nem ismerem és nem tom mire lehet használni.. A gyári vezérlésem meg fix és nem lehet chippelni... vagy ha más 5letetek lenne megköszönném..

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
7 8 9 10 11 12 13
Bike_Racer
#33
2006. január 23. 19:51
Végülis...csak nem kell ecu-t cserélni.
Roland__
#32
2006. január 23. 19:51
hat, akkor mar mas hengerfejek, szelepek, vezermutengely, fokolotarcsak, tb, dugok, hajtokarok, stb.... meg mitomen mik vannak a dugattyus autokban :DDDDDDDDDDDDDDD pff :DDDDD

szvsz lehet ezt szepen lassan (kis lepesekben) is csinalni
Mazlee
#31
2006. január 23. 19:50
sajna ugy néz ki nem :((( nekem is apexi kellene
Mazlee
#30
2006. január 23. 19:49
egy normal turbos ecu ami csak szimpla nem tuning, de turbóshoz való az max 50-60e.

nem biturbó hanem twin és ahhoz kisebb kell mint ami. 2 db 14es MHI turbó nincs 100e
Zolman
#29
2006. január 23. 19:49
srácok magyarországon forgalmaz valaki apexi gt kipufogókat?!
Roland__
#28
2006. január 23. 19:49
ami vegulis egy lambdaszonda....nem?
vagyis ugyanazt mondtad, amit en
Mauro
#27
2006. január 23. 19:49
Az nem olyan te is tudod... Ha már nekiállnék akkor már ugy kellene ahogy megvan írva
Roland__
#26
2006. január 23. 19:48
dehogynem!!!

a gyari ecu megmarad, csak felulbiralod az e-manage-dzsel
Bike_Racer
#25
2006. január 23. 19:48
Logolni az OBD2-t is lehet. Csak egy laptop kell meg egy usb-s adatkábel. Na meg persze egy kis barkácsolás.
Mauro
#24
2006. január 23. 19:47
Roland__
#23
2006. január 23. 19:47
lehet 2 hengersort 1turboval tolteni!
Mauro
#22
2006. január 23. 19:46
a gyári ecu-val amugy se lehet semmit csinálni..
Mauro
#21
2006. január 23. 19:45
Katalógus szerint amugy GTR
Roland__
#20
2006. január 23. 19:45
ha standalone ecu-t akarsz,akkor van 500-ert is meg 2M-ert is, de egy turbositashoz egy e-manage is eleg (nem bezselve a beszerelesrol; kockazatrol,stb..)! Benzin es gyujtas terkepbe tudsz belenyulni; afm 150%; nagyobb injektorok 150%; 2 sub injektor (akarmekkora!!); gyujtas + - 20fok; 2D-s tablakat irsz, de 2 2D-s tablat 3D-sbe is meg tudod irni (pl map/rpm + tps/rpm).
És mindent tudsz loggolni! tps, rpm, map, elogyujtas, wbo.....

Bike_Racer
#19
2006. január 23. 19:45
Én is majdnem vettem egy ilyet anno, de szerintem nem éri meg, egy széria motornál főleg nem.
Pár plusz lóerőt nyerhetsz vele, és nem kell megbontani az ECU-t ennyi.
Mauro
#18
2006. január 23. 19:45
jaja jó alap lenne..

Csak ugy hogy Eu-ban ez a legnagyobb moci amit kiadtak ebből (az amcsi és japo piacon kiadták a kisebb 2.0 V6 biturbos változatát!) a 4wd-s 4ws-es kaszniból!
Mauro
#17
2006. január 23. 19:42
+ 2turbo kell az eleve 5kilo..ezért hagytam a turbos témát...pedig azt szerettem volna.. marad az N2O
Mazlee
#16
2006. január 23. 19:41
hát pedig nem több... Főleg hogy a kocsi nagyon jó alap lenne.

de ez hogyan is VR4?
Mauro
#15
2006. január 23. 19:40
Jó poén volt!!!! csak a vezérlésért akartak 3kilot..
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
7 8 9 10 11 12 13
Összesen 254 találat 13 oldalon