Apexi S-AFC2 ?!

Témakör: Tuning
aktuális téma
Apexi S-AFC2 ?!

Hali! Ha valakinek van ilyene vagy vágja hogy mit lehet vele csinálni örülnék neki ha megosztaná velem.. A szívó V6 mocimat akarom húzni és ezt javasolták ...hogy ezzel lehet! Csak én nem ismerem és nem tom mire lehet használni.. A gyári vezérlésem meg fix és nem lehet chippelni... vagy ha más 5letetek lenne megköszönném..

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Roland__
#234
2006. november 27. 19:32
az emb nagyon sokat lekezel, az egyik legjobb valasztas...persze kerdes, mire :)
ferko636
#233
2006. november 27. 19:31
olcsobb .....................bar van egy e-manage most kepben de nem tudom.........
ferko636
#232
2006. november 27. 19:28
meglatjuk..........elkezdek ismerkedni a dologgal azutan kiderul............sztem egyenlore a chippel kezdem........
Roland__
#231
2006. november 27. 18:55
a chippelgetes olcsobb, ha olyan profi lehetosegek vannak, mint Lordie autojanal (Honda)... chippelesnel eleg gaz pl a gyaritol eltero szenzorokat hasznalni; gyari szenzorok mereshatara pedig lehet, hogy keves lesz...stb... Hondanal mindenkepp olcsobb es jobb a chippeles, altalaban egy piggyback a legjobb megoldas....a standalone-nak utcara csak akkor van ertelme (szvsz) ha giga-mega modositasokat hajtasz vegre (pl a v8-as autoba v12-es motort teszel, amihez mondjuk nincs gyari ecu, stb..) vagy akkor, ha a gyari ecu annyira buta (vagy epp tul okos), hogy piggyback-ekkel nem tudos biztonsagosan kijatszani.
Roland__
#230
2006. november 27. 18:49
a knock sensor csak egy bizonyos ertekig tud retardalni...nalam pl max 5fok.
Tehat a tablaban levo ertekhez kepest max 5fokot....de a knock sensor egy "vész" szenzor, ne arra támaszkodj szvsz :)
ferko636
#229
2006. november 27. 15:56
hmmmmm.....ja nem irtam mailt mert megtalaltam en is a golyos szabalyzot...koszonombase mapnak a gyari van.....onnan kell majd indulnom!?
Lordie
#227
2006. november 27. 07:32
Ha chipelgetsz sokat olcsóbb egy újraírható EEPROMot beszerezni. Anno sokat használtam 27SF512-t. Occsó Willem Burnerrel meg simán tudod írni, törölni. több százszor.
Lényeg megfelelő basemaped meglegyen a motorhoz.
ferko636
#226
2006. november 26. 23:36
Bike_Racer
#225
2006. november 26. 23:35
A többit inkább privátba, nem akarok reklámozni, se másnak az üzletét rontani.
ferko636
#224
2006. november 26. 23:33
akkor nosza...........mit, hol ,kitől. mennyiért
Bike_Racer
#223
2006. november 26. 23:32
Én sem vagyok prof. De amit tudok azt szívesen elmondom.
ferko636
#222
2006. november 26. 23:31
na akkor ebbe segítsél légyszives ...........
Bike_Racer
#221
2006. november 26. 23:30
Nekem ezek már kimaradtak. Karburátorokhoz nem sok közöm van...
ferko636
#220
2006. november 26. 23:29
én még karburátoron nőttem fel meg k-jetronic-on.............
Bike_Racer
#219
2006. november 26. 23:29
Bike_Racer
#218
2006. november 26. 23:28
Pár ezerért veszel egyet. Az a lényeg, hogy a 27C64...128...256...512 -es változatokat tudja írni. Programot találsz a neten.
ferko636
#217
2006. november 26. 23:28
mint szerelőnek van valamennyi mert elég régen csinálom de soha nem foglalkoztam még a motorvezérléssel ilyen mélységekben.....de kurva gyorsan tanulok ám.........
ferko636
#216
2006. november 26. 23:26
nekem csak MAF van.........ha van ilyen cucc amivel az eprom tartalamat tudom modositani azt is meg lehet próbálni.......de honnan?
Bike_Racer
#215
2006. november 26. 23:23
Persze nem azt mondom, hogy 0 előképzettség nélkül vágj ilyenbe bele, isten ments. De tanulni soha nem késő.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 254 találat 13 oldalon