- Aréna támogatást-kéregetést kéretik befejezni, először figyelmeztetést, utána BAN-t von maga után.
- Sorrendszerű, (1-5-ig majd fordítva) szmilek közvetlen egymás utáni írása (5-7 kommenten belül) szintén nem megengedett.
- Értelmetlen, téma nélküli folyamatos semmitmondó nagy számú képek egymás utáni linkelése a fentiek szerint hasonlóan...
- Saját eladó dolgokat reklámozni a Carstyling.hu fórum szabályzata szerint továbbra is Tilos!
Megértéseiteket előre is Köszönöm!
Mostanában elharapódzott indulatokat váltott ki sok fórumban a politika, illetve annak ellentétes nézetei. Ebben a fórumban szíveskedjetek mellőzni a nyugalom megőrzése végett!
Amennyiben ez láthatóan nem megy az illetők hozzászólásait töröljük, illetve ismételt felszólítás után BAN-nal jutalmazzuk!
Valakinek van gyári riasztós astrája vagy leírása hozz? ma rájöttem hogy van az autóban gyárilag riasztó ki is próbáltam megszólalt a sziréna és el is halgatott azóta csak az elakadásjelző villog ha beriaszt de nincs hang nem tudom holl lehet a szíréna vagy hogy tudom megjavítani? Valakinek tipp vagy ötlet?
Hali, nekem ugyan ez volt a baj. A szelep felragad mert ráég a retek... Nekem ez segített. Járó motornál pörgetni 2000 fordulat környékén, a légszűrő doboz után bedugni a csőbe és fújni befelé... köhögni fog tőle lehet hogy le is fullad és füstölni fog mint az állat, de utána garantáltan semmi baja! opel szaki ajánlotta, 5000 volt egy flakon.
Hi! Nincs sok pénzem, de rátettem volna látatlanban, hogy 1.4-es.
Totalcaron volt már róla 2 cikk is, ezeknél ez elő szokott fordulni.
Ismerősömnek ugyanilyen van, neki is ugyanez volt a hiba. Gyertya, olajcsere volt, egy időre abba hagyta, de aztán újból előjött. Gyújtótrafón is gondolkodtak, de egy másikkal is ugyanezt produkálta.
A lényeg, hogy az egyik henger szelepeinél lerakódik a retek és emiatt nem tud rendesen nyitni-zárni. Valamiféle ultrahangos tisztítás úgy tűnik segített rajta. Ismerősében 47 ezer van, szóval a 110 még elég jó.
www.novothauto.hu, itt érdeklődj, tudni fogja mi a gond.
Üdv.!
Gondom a következő: az elmúlt időszakban többször éreztem, hogy elgyengül a motor a kocsiban (kihagyott a gyújtás) pár pillanat után ismét előjött az erő belőle. Aztán a motordiagnosztika lámpa is elkezdett világítani, majd miután menet közben leállítotam, visszaindítottam elaludt. Ezt párszor csinálta, majd elvittem szervízbe, ahol rátették gépre és gyújtáskimaradást mutatott ki. Kicseréltük a gyertyákat, mert még gyáriak voltak benne (110.000 km van benne). Úgy tűnt, hogy megöoldódik a probléma, de tegnap és ma reggel ismét előjött. MI lehet a baja? Mit cseréljek?
Ötlet: Biztosítékot nézted? Alap dolog de lehet kimaradt! Esetleg mérd ki, hogy valóban jön e áram a csatin a ködlámpához amikor be van kapcsolva. Ja. Gyújtás legyen rajta és helyzetjelző felkapcsolva, mert addig nyilván nem is fog felkapcsolni amíg ez nincs meg. Ez is alap tudom... De na :-)
Hali, olyan problámám lenne, hogy vettem egy coupe első lökháritót ködlámpával, és hiába dugtam össze a csatlakozót, nem akar világitani. Mi lehet a probléma?