Cikk: Az üvegszál és ami mögötte van
aktuális téma

...avagy ideje másképp gondolni a műgyantára
Giccses, otromba bojler-monszter, plasztikhuszár, agyongittelt sufnis hulladék – ezeket a kedves kifejezéseket talán már senkinek sem kell bemutatnunk, aki a fórumainkban böngésződik. Manapság szinte szokás lett, akár minden érthető alap nélkül, „divatból” szidni az üvegszálas elemekkel felszerelt autókat, pedig a jogos megbélyegzések mellett számos esetben maximum a tudatlanság szolgálhat okként. Cikkünk célja egy kicsit rendet rakni e téren a fejekben.
Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Több okból döntöttem így.Az egyik,hogy régi autó lévén annyira részletzesen van minden megépítve(korhoz híven túlbonyolítva),hogy az egyik fele elporladt a másik meg lehetetlen beszerezni ha törik és a biztosító úgysem fizeti ki.Így viszont nem fog rohadni,könnyebb lesz javíthatóbb.Én is szívem szerint vinném az egészet sav fürdőbe meg újra minden de ez horibilis összeg.az üvegszálat meg magam is meg tudom csinálni.Van is itthon egy két elemre való.Elegem van abból,hogy a karosszériások vagy nem vállalják mert hülye lesz pöcsölni vele,vagy szar munkát végeznek,vagy olyan összeget mondanak ami már nevetséges.Pusztán csak azért mert ő egy hét alatt megkeres két kilót a többi melóval,hülye lesz nekiállni ennek bohóckodni.Annyit nem tud kérni érte,hogy megérje.
mi benne a százezer forint?
Először is a gyári iszonyatosan nehéz,a másik meg,hogy kétévente szétrohad(ez ilyen gyári betegség.Újra építeni meg horibilis összeg.
Ez nem lesz kis munka,ráadásul iszonyat sok pénz kell hozzá!
Jól gondold meg!
eleve minden elemről negativ formát kell készíteni szintén üvegszálból,ráadásul jó erőset,hogy a benne ujrakikent elemformát ki lehessen feszegetni törés nélkül ha megszáradt!
elemenként készülj kb 100.000Ft-ra!


Jól gondold meg!
eleve minden elemről negativ formát kell készíteni szintén üvegszálból,ráadásul jó erőset,hogy a benne ujrakikent elemformát ki lehessen feszegetni törés nélkül ha megszáradt!
elemenként készülj kb 100.000Ft-ra!



Üdv
Miért jó neked ha az ajtó ilyen üvegszálas f*sból van?
Miért jó neked ha az ajtó ilyen üvegszálas f*sból van?

Üdv!Hozzá értőktől kérnék tanácsot,hogy karosszéria(motorháztető,első sárvédők,ajtók,csomagtér ajtó)elkészítése,könnyítés céljából,miből ajánlott?
Az ajtó külső részénél kevlárra gondoltam,hogy erősebb legyen,de a többinél milyen üvegszál,hány réteg...
Jelenleg a motorháztetőm is olyan 30kg minimum.Az optika maradna a gyári.
Tapasztalatok.Lehetőleg magam csinálnám.
Előre is köszi a választ mindenkinek.
Az ajtó külső részénél kevlárra gondoltam,hogy erősebb legyen,de a többinél milyen üvegszál,hány réteg...
Jelenleg a motorháztetőm is olyan 30kg minimum.Az optika maradna a gyári.
Tapasztalatok.Lehetőleg magam csinálnám.
Előre is köszi a választ mindenkinek.

Szerintem ha most odavinném a kocsim, azt már csak darabokban hoznám el...
Igy van

Akkor még nem láttam igazán tisztán mi a minőségi munka. El kellett mennem pár tuningtalálkozóra.
És igazából az fáj a legjobban hogy lelkiismeretfurdalásom van néha, hogy azt a 6-7 serleget szépségversenyekről megérdemeltem-e...
Mert nem azért akarok kupát kapni hogy audiTT hanem azért hogy szépen megvan csinálva. De nincs. Mert engem ez nagyon zavar.



Akkor még nem láttam igazán tisztán mi a minőségi munka. El kellett mennem pár tuningtalálkozóra.
És igazából az fáj a legjobban hogy lelkiismeretfurdalásom van néha, hogy azt a 6-7 serleget szépségversenyekről megérdemeltem-e...
Mert nem azért akarok kupát kapni hogy audiTT hanem azért hogy szépen megvan csinálva. De nincs. Mert engem ez nagyon zavar.
hát 1 év után biztos hogy nem ! de még 1-2 hónapon belül biztos felkerestem volna ha ilyen van.
És vittem volna ugyanoda mégegyszer az autómat, ahol igy nyúltak hozzá??
Őszintén Te megtetted volna?
Őszintén Te megtetted volna?
Az meg más kérdés hogy az ember belefárad dolgokba és már nincs energiája foglalkozni vele.
Vállalkozás, család, gyermek mellett elég kevés idő jut tuningra.
De ez azért durva hogy kimoderáltatok a fórumon. Mintha hazudoztam volna. ott vannak a fotók. Ez a realitás.
És nem én agyagedényeztem, fenyegetőztem.
megirom a blogot hogy legyen tanulság mindenkinek, aztán viszlát.
Vállalkozás, család, gyermek mellett elég kevés idő jut tuningra.
De ez azért durva hogy kimoderáltatok a fórumon. Mintha hazudoztam volna. ott vannak a fotók. Ez a realitás.
És nem én agyagedényeztem, fenyegetőztem.
megirom a blogot hogy legyen tanulság mindenkinek, aztán viszlát.
ezt valóban mindenkép meg kell említeni.De én is sokszor találkoztam már olyanokkal,hogy 8-10hónap alatt jött rá valaki,hogy gáz van mert látta,a többieknél milyen a normális munka.addig azt hitte,hogy az jó.De olyan is volt aki csak nem mert szólni sokáig.A lényeg akkor is az elvégzett munka minősége.A kijavítását ennyi idő után nem kérheti szerintem sem.De a munka minőségét érdemes megemlíteni,hisz erről szól az oldal.Tapasztalatok megosztása.
rá 1 honapra is észrevehetted a hibákat és akkor még frissen megreklamálhattad volna a dolgokat 

Igen. És az 1 év után is ugyanolyan állapotban volt, meg most is van az autó mint amikor összerakták és ahogy összerakták.
Szar volt akkor is meg most is. Ennyi.
Szar volt akkor is meg most is. Ennyi.
Én még mindig azt mondom,hogy képek és leírás és a lehető legtöbb nyilvános fórum.Tudják meg az emberek melyik cégnél mi a gond.Nekem már két ilyen cég is volt.
Gábor azért azt is írd le hogy mikor lett kész az autó , és mikor kezdtél el reklamálni a munkáért 
mert közötte azért eltelt kb 1 év


mert közötte azért eltelt kb 1 év
pff az szép 



Miután mertem reklamálni pont az én tököm lett az amit le akartak szaggatni...





hát basszus de a tökét leszedném aki így dolgozik... Ha valami nem passzol akkor nem rakom fel, nem kinyomom sziloplaszttal mint a kádsarkot
tuningcég
ez itt a morál, erre van igény az országban...


Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!