C14SE - C16SE TUNING

Témakör: Tuning
aktuális téma
C14SE - C16SE TUNING

Ide jöhetne minden tuningal kapcsolatban! Sajna elég ritka ezekhez a motorokhoz bármi technika, szoval bármi info jöhet! És szerintem nem csak engem érdekelne! ui.: motorcsere nagyobra nem érdekel

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6
Zsolte
#100
2008. április 05. 12:32
Nekem van egy Risse chipem C16SE-hez 65 Eurójárt vettem az E-bay-en +6lovat igér!
De még csak 1 szer lett próbálva, akkor sem menetközben! (csak hogy beindul-e vele)
sxdroid
#99
2008. április 05. 12:32
hát ami most volt benne az tetszett hogy 200 at vitte! viszonylag könnyen! szélcsendben de most nagyon birizgálja a picsámat hogyha rövid a válto akkor jobban huuz csak azt nem tom mennyire legyen rövid!
sxdroid
#98
2008. április 05. 12:29
ezt a mondatot kerestem eddig! na ezen vagyok én is rajta!
Zsolte
#97
2008. április 05. 12:28
f10- 100Nm-ig ajánlott, F13- 130Nm-ig és igy tovább, a kisebb váltóval jobban gyorsul, de kérdéses, hogy mennyíre üzembisztos!
Én is pont hasonlón gondolkodom!
TasiA
#96
2008. április 05. 12:26
Ok, köszönöm az infót! NEm akarom rögtön a határokat feszegetni, csak nagyon "khárcsú" a gyári érték. Nem bivaly gépet akarok, hanem csak kicsit otimalizálni a vasat.
Zsolte
#95
2008. április 05. 12:25
Szerintem elmegy....
Enyim aszem 96,1 és vigan 95össel járok!
Bár nem'tom pontosan mennyi a hatása, mert teljes motorgenerál volt 1 hónapja!
Hayame
#94
2008. április 05. 12:25
ezért kell egy full utcai és egy játszós..én ezt így oldottam meg
én köztes megoldások sajnos semmiben sem ismerem..pénztárcámnak hátrányára
sxdroid
#93
2008. április 05. 12:24
ja volt téma az elöbb a válto is! sajna az nállam megmakacsolta magát de még nem vettem ujjat! f10 wr 4.18 volt benne! szted milyen legyen benne? na de most komolyan, agyalok hogy rövidebbet rakok bele, te mit javasolnál?
Zsolte
#91
2008. április 05. 12:23
C20Ne-nél is 95,9!
De azért ez veszélyes, mert ha újra sikoltatni kell akkor már a hengerfej lehet, hogy kuka, vagy tankolsz mindig Vpowert!
Ezért nemárt egy kis ráhagyás!
sxdroid
#90
2008. április 05. 12:22
ahh vagány!! akkor ez még 95 tel simán elmegy? vagy ez már nagyon határeset?
Zsolte
#89
2008. április 05. 12:19
Igen az összes 8 szelepesnél 95,9 a minima!
A 95,6-meg az Astra kupa versenyszabályzatában volt, tehát az lehet, hogy az 1.4-esre nem alkalmazható!
TasiA
#88
2008. április 05. 12:18
igazad van, de egy nagy tengelyhez már illik egy jól dogozó szoftver is. Hondához nem értek, de gondolom ott sokkal több a lehetőség ilyen téren.
Zsolte
#87
2008. április 05. 12:18
De ha felpolírozod a szívócsővet, akkor is nyersz talán fél lóójerőt!
sxdroid
#86
2008. április 05. 12:18
na de most ezek az értékek a 14 nél is ugyan ezek??
TasiA
#85
2008. április 05. 12:17
C20ne-nél nem tudod mik ezek az értékek? Csak mert én is erre készülök, de nem tudom mennyit vetessek el a HF-ből. Sokan 1mm-t mondanak és 0,7mm-re gondolta, Fontos, hogy 95 benzinnel használható maradjon. Nekem 9,2-es gyárilag a k.viszony.
sxdroid
#84
2008. április 05. 12:16
na ilyen infokra vártam
Zsolte
#83
2008. április 05. 12:15
Igen ez kifejezetten utcára ajánlott tengely...
sxdroid
#82
2008. április 05. 12:15
hát tudom hogy nem kell cserélni! azért nem akarnék az egekbe menni mert ugye akkor láncreakcio beindul és egyik alkatrész a másik után lehet cserélni! ezért keresek olyan megoldást amit a gyári motor simán elbiir és mégis elég joo eredménye leszen!
TasiA
#81
2008. április 05. 12:15
az, jaaa hihető
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6
Összesen 120 találat 6 oldalon