C14SE - C16SE TUNING

Témakör: Tuning
aktuális téma
C14SE - C16SE TUNING

Ide jöhetne minden tuningal kapcsolatban! Sajna elég ritka ezekhez a motorokhoz bármi technika, szoval bármi info jöhet! És szerintem nem csak engem érdekelne! ui.: motorcsere nagyobra nem érdekel

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6
Zsolte
#80
2008. április 05. 12:14
A legkisebb megengedett hengerfejmagasság C16SE-nél a 95,9mm!
Ha akkorára lesikoltadod, akkor érezhető lesz a hatása, és még a 95-ös benyával is el fog menni! De akár le lehet menni 95,6-ig is, de akkor már csak 98v100benya kell!
Hayame
#79
2008. április 05. 12:14
akkor ez esetben nem nagy tengelyekről beszélgetünk..én meg a kicsikért sajnálnám a pénzt kiadni ....vagy gyári vagy nagy
Zsolte
#78
2008. április 05. 12:09
Szerintem a kompressziónövelés a legjárhatóbb út, ráadásul ha szét van kapva a hengerfej, akkor már motorgenerál is jöhet!
De ha belegondolsz, hogy 72ezer a tengely (ami minőségi is), és nem kell rugókat és himbákat sem cserélni, akkor egyáltalán nem drága! (szerintem)
sxdroid
#77
2008. április 05. 12:05
kompresszio növelé után már kérdezgettem! haveromék hengerfejekkel dolgoznak meg is csinálná! lehet belevágok!
Master3v
#76
2008. április 05. 11:59
ezt összesen mondom..a sok kísérletezés.. a sok szívás.. munkadíjak ..stb..a sok utánnajárás
Master3v
#75
2008. április 05. 11:58
mirőőőő beszélsz??? CSipelni keee az hoyg 30le t is szívóbenyán..

nekem kb a 140le 1 hosszúba volt... plüssz utánna a mocicsere..

Hayame
#74
2008. április 05. 11:58
ezt javasoltam volna én is...
TasiA
#73
2008. április 05. 11:56
Szerintem ebből a mociból a legolcsóbban egy kicsi kompresszió növeléssel (már eleve 10-es, ha jól tudom), egy kis szívó kipufogó csatorna okosítással tudsz nyerni pát pacit. Vagy egy másik tengely. Ezek jönnek ki legolcsóbban.
Hayame
#72
2008. április 05. 11:55
attól függ mi a "nagyfába" az elöző kommentbe sokaltad a 72.000tengelyt is akkor kérlek vázold fel hogy mit is szeretnél most jelenleg pontosan és mennyit szánnál rá
sxdroid
#71
2008. április 05. 11:54
na én ezt nem tolerálom! nem is veszek ilyen szarokat! ezért érdeklödök körbe!
sxdroid
#70
2008. április 05. 11:53
ezzel mind tisztába vagyok! csak én nem számolom bele a tömiitések, munkadijjat nem számolok magamnak! én csak magát az alkatrészt számolgatom! tisztába vagyok azzal is hogy miböl kb hány lovat kiszedni és mennyire drága! ezért mondom hogy nem szeretnék még most nagyfába vágni fejszét!
TasiA
#69
2008. április 05. 11:52
jaa, a csíráknak egymás közt! Sajnos errefelé is ez a menő! Hangzatos kamuadatok, meg sokféle színű szarságok
Hayame
#68
2008. április 05. 11:50
pedig a hajógyárin az a menő
TasiA
#67
2008. április 05. 11:48
Üdv!
Pedig a koöhiedelemmel ellentétben, VALÓS +10ló, az nem áll meg 50 alatt, de szerintem inkább fölötte. Tegyük fel csak szétszeded a kocsidat és még nem is cserélsz semmit: HF tömítés 4ezer + tömítések 4ezer + hengerfej csavarok +3ezer és a munkadíj. Ja és eddig még semmit sem cseréltél!! LEgyen egy tengely, vagy egy hengerfej polír/portolás/ bővítés, az egy 40ezer körüli összeg.
Szal sokba van ám 10 lóerő.
Amit meg a sok lúzer felszögel a kocsijára (direkt, unevrzal "sport" dob és egyébb dolgok) semmit nem érnek, hiába írkálják, a + jeleket a teljesítmény adatokhoz
Hayame
#66
2008. április 05. 11:47
egyik barátomé 90lovas volt alapból most erősebb mint egy vti alapból!
sxdroid
#65
2008. április 05. 11:45
joo persze de a tied japán ami alapbol drágább ráadásul nem is egy 80 lovas mocibol akarsz 90 lovat csinálni
Hayame
#64
2008. április 05. 11:43
én speciál örülnék ha az enyémhez 72ért hozzá tudnék jutni...
sxdroid
#63
2008. április 05. 11:41
joo lenne az a veztengely is de nem 72 ért! teszem azt 30-40 már barátibb lenne! vagy egy szivosor vagy valami hasonloon gondolkodok!
Hayame
#62
2008. április 05. 11:40
10LE=60.000huf ból megtudom neked oldani ha érdekel akkor majd priviben a többit...
sxdroid
#61
2008. április 05. 11:39
nem 10 loerö körül, tényleg csak egy nagyon kis beavatkozást gondoltam most! azért érdeklödök milyen alternativák vannak c14se hez! az se baj ha kicsit több csak mondom nem nagyon akarok még most nekiesni! sajna most a versenygép is felkésziités alatt van szoval oda kell most koncentrálni
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6
Összesen 120 találat 6 oldalon