civic 7gen

Témakör: Tuning
aktuális téma
civic 7gen

kérdése,segítségek!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5
slidy8
#44
2010. január 27. 23:29
Az ingatlanokról igen, de az autóról, hát ki tudja. Akkor én meg egy Ats-t vennék majd..
Grabowski
#43
2010. január 27. 23:26
különben meg laló kolegának igaza van, azt tényleg nem véletlenül időzíti oda a gyár, ahova
civiclac86
#42
2010. január 27. 23:26
ejj ha lenne még az a biztositási malőr megtörném az enyém és ezt berántanám és a 2öből lenne 1
Grabowski
#41
2010. január 27. 23:25
szerény véleményem szerint nem olcsóbb mint a turbósítás, de még csak nem is ér annyit:)
SYNapse
#40
2010. január 27. 23:25
semmi értelme... csak rontasz a teljestiményen...
Grabowski
#39
2010. január 27. 23:25
ha az ecuja nem tudja értelmezni a jelet, akkor kontrollerrel sem fogja tudni. ahhoz, hogy legyen neki VTEC, mindenképp kell hozzá az ecu, mert a kontroller is a vezérlőegységnek küldi a jelet
civiclac86
#38
2010. január 27. 23:24
remélem aki kormányra kerül eltörli ezt a szar adót legalább a kocsiról!akkor vennék type-rt
Kovec
#37
2010. január 27. 23:24
civiclac86
#36
2010. január 27. 23:23
ez szerinted 300.000ből kijön?nem akarok annyit reszkírozni a motorra már!turbósítás volt a cél,de most lemondok róla hivatalosan
Kovec
#35
2010. január 27. 23:23
ez oké, meg ugye ez olajnyomás függvénye, de kontrolleren nélkül akkor sem lenne váltás nem?
slidy8
#33
2010. január 27. 23:21
Igen! Én, és a környezetem sem nyúlna hozzá, főleg nem cserélne motort, hanem nekem is azt mondták, akkor autócsere. Nekem is így volt, hogy idős házaspártól vettem, hibátlan, tizenpárezer km-rel, és két év használat után gondoltam eggyet, és eladtam, és az árából egy mégjobb egyhatost sikerült venni, amit alig akartak elhinni, de nagy szerencsém volt. Jó az, majd lecseréled...
Grabowski
#32
2010. január 27. 23:18
vezérműtengely, szelepek, CAI, kipufogó... de itt már kell írható ecu is, és a többi...
civiclac86
#31
2010. január 27. 23:17
hát megint így jártam!miért is lenne könnyebb dolgom
civiclac86
#30
2010. január 27. 23:16
ha egy két dologgal turbosítás nélkül kitudnám hozni belőle a 110-120le akkor boldog lennék és egy szavam sem lenne!csak mivel vagy mikkel??????????ez a jó kérdés!nem igazán megy nekem is ez a bajom 1.6os motort tudok 80.000ért,de nem akarok motort cserélni,mert ezt tudom,hogy 19.000el vettem első hölgy tulajtól és semmi gondom nem volt eddig most 44.000van benne
Grabowski
#29
2010. január 27. 23:15
állj! a vtec váltás nem az ecuban dől el, az csak kiadja a jelet, hogy most jöhet... a szolenoid szeleptől kapja a jelet, hogy megfelelőek a körülmények
Grabowski
#28
2010. január 27. 23:14
mármint most melyik lehetőségről beszélsz?:)
Kovec
#27
2010. január 27. 23:14
a mocid vtec-es ? ha igen csak arra jó hogy tudod szabályozni mikor váltson el, az említett srácnak azért van mert az ő ecu-ja nem tudja a vtec váltást, és ahelyett ez a kütyü végzi el
Grabowski
#26
2010. január 27. 23:14
VTEC "H" nélkül ;)
A tiédbe nincs, mivel nem változó szelepvezérlésű a kocsid.
civiclac86
#25
2010. január 27. 23:13
ez egyébként jó hogy szóba került!a 200LE type-rel lehúzná az állam a gatyámat ezzel a szar luxus adóval!néztem már maga type-r motort is 3000euro+váltó stb és ott vagyok,hogy vehetek egy kocsit is
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5
Összesen 84 találat 5 oldalon