Dieselre sportkipufogó?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Dieselre sportkipufogó?

Sajnos nem nagyon értek hozzá,ezért várom a hoozászólásokat!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Sr
#214
2006. február 15. 20:18
LJ80
#213
2006. február 15. 20:17
mi a p-box? nem igazán vagyok jártas a témában.
tRASH
#212
2006. február 15. 20:17
Havrilla
#211
2006. február 15. 20:17
Attól függ milyen a motorod! az újabb motoroknál már a chippel lehet állítani a turbonyomást és az üzemanyagnyomást is! a régieknél ezt mechanikusan kell csinálni!
plaszter
#210
2006. február 15. 20:17
Csak egy kiscit vérszegény, bár az igaz, hogy a kategóriatársak legtöbbje 2.5ös TDi mocival mászkál.., de sztem 100fölé azért illene menni, meg tudtommal a CHIP az főként nyomatékra nyom többet, mint LE-re, nem?? Az meg kelleni fog...
Havrilla
#208
2006. február 15. 20:15
Ha nem akarod nagyon szétvágni akkor egy chip+kipufogó! Szerintem! A P-box-ot felejtsd el!
plaszter
#207
2006. február 15. 20:15
Akkor tegyük fel, átmenő hátsódob, középdob ->kuka, chip+ turbónyomás+0.2BAR.. ez kb mennyit jelent??
Bryan_Zeg
#206
2006. február 15. 20:14
hogyan lehet azt megcsinálni h durrgojon a kipuff?valaki létszi segítsen
plaszter
#205
2006. február 15. 20:13
Pontosabban 1.9TDi
Ilyen kell majd a melómhoz s ez a legjobb ár értékarányú új gép...
itt van pár infó
PADLÓGÁZ!
#204
2006. február 15. 20:13
Szerintetek Inca-ra illene a sportkipufogó?
plaszter
#202
2006. február 15. 20:12
Ez egy pickup, indiai...
Tata... 1.9-es Pögó motor van benne...
S vadi új lesz... csak már előre érdeklődőm a tuning után....
LJ80
#200
2006. február 15. 20:10
Egy 2.0-és hdi citromot (13x Le asszem)meddig érdemes felhúzni? És mivel lehetne?
Havrilla
#199
2006. február 15. 20:10
Ha lehet chippelni, akkor először azt kéne megpróbálni!! Szerintem fel lehet addig tolni komolyabb alakítás nélkül!! Mikori, milyen autó?
PADLÓGÁZ!
#198
2006. február 15. 20:09
Ez a téma engem is érdekel, mert dízel kocsim lesz.
plaszter
#197
2006. február 15. 20:08
ezt mivel lehet, adagolócsere, turbónyomás növelés?
plaszter
#196
2006. február 15. 20:07
ez egy régebbi pögó motor, a 110LE lenne a cél....
Havrilla
#195
2006. február 15. 20:03
A gyári csőátmérő tökéletesen elég! Az a lényeg hogy ne legyen középdob, meg teljes átmenős legyen a hátsó dob! 90-110les a peugeot hdi motorja! Tehát még 130körül nem lesz baja, de afölött már lehet hogy megcsúszik a kuplung, és nem biztos hogy sokáig fogja bírni a motor! de asszem 120fölé már csak turbócserével tudsz menni!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Összesen 534 találat 27 oldalon