Dieselre sportkipufogó?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Dieselre sportkipufogó?

Sajnos nem nagyon értek hozzá,ezért várom a hoozászólásokat!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
plaszter
#194
2006. február 15. 19:56
Ja, értem, akkor a gyári rendszer tökéletes a vashoz?

Van egy moci, asszem peug, 1.9, vagy 2.0, ahogy tetszik, most 90 LE, mekkora az a lóerő tönlet, amit még könnyen elviselnek a gyári alkatrészek?
Havrilla
#193
2006. február 15. 19:51
Nem a kipufogó miatt füstölnek a tuningolt dízelek! Az adagoló miatt, főleg ha kiveszed a katalizátort! A legjobb rendszer ha nem túl húzott az autód: kiveszed a közpdobot és egy teljes átmenős hátsó dob! Ennyi! Ha nagyon meg van piszkálva akkor érdemes csak felbővíteni a csöveket! (a katalizátort is kiveheted de akkor füstölhet egy kicsit)
plaszter
#192
2006. február 15. 19:46
Sziasztok, aki érdemben hozzá tud szólni, az mondja már meg, hogy érdemes egy egy 2.0TDi mocira sportkipuff rendszert tenni, s ha igen, akkor létezik-e olyan, ami nem kormozza össze az autó hátulját?, mert láttam pár olyan autót, ami sajnos így nézett ki...
_MIKE_
#191
2006. január 23. 01:25
hu nekem is segíthetnél ha nem lenen gond:)
Vito 112
#190
2006. január 23. 00:51
gondolom odakozmálhattál egy pár gépet...
Golf3_TDI
#189
2006. január 22. 23:53
a gyári 110-es moci is jó alap rátolsz egy g17+502+11elem+villanyt hozzáigazitod ..lájtos 160 ló és hosszutávon birja ,és nem füstöl nagyon ...megvan kb 150-200 e böl munkadijjal együtt.
thebear
#188
2006. január 22. 20:21
ja, nyomatékban odaveri a vr6-ot. Tapasztalat
devil_r
#187
2006. január 22. 18:39
Te aztán vágod a témát! A lényeg az hogy nagyon megy!
thebear
#186
2006. január 22. 18:37
hát, a mosti 110LE-nál kicsit akkor is többÉs az árra mit mondtok?
Golf3_TDI
#185
2006. január 22. 18:34
Golf3_TDI
#184
2006. január 22. 18:32
Az autót a teljesitmény gyositja....
Másik lényeges a hasznos tartományban leadott minimális és maximális teljesitmény.
tegyük fel 2500-tol 5500 ig nem esik 170 lónál kevesebbre de amugy 4700 nál 210 Ló van,igy elég lapos a görbe ,és váltáskor sem esik 1500 nál többet egy hosszu váltóval sem,és a minimális és a maximális teljesitmény közt "kicsi" a különbség,és ez a dizel nagy elönye.
Simon
#183
2006. január 22. 18:27
nem tudom ismered-e Györben a Takács Istvánt és az Ő 1es golfját?!na annál ez egy fokkal jobban ment...
13volt láttam meg még pár százan Fertőszentmikloson
Golf3_TDI
#182
2006. január 22. 18:22
akkor jól átqurtak.
gyári 130 as PD moci kb 160 lóval talán még egészséges.
A moci birja 200 fölött is de a turbója igencsak kicsi.
devil_r
#181
2006. január 22. 18:22
Az biztos! De szerintem a TDI-nél nem csak a lóerő számít! Ott inkább a nyomaték ami fontosabb! Az meg van rendesen!
Gyorshajtó
#180
2006. január 22. 18:20
A fater is most akarja tuningolni a Golf IV-ét P-box-al vagy vmi hasonlóval. Most az 1.9 Tdi csak 110Le de szerintem igy is királyul megy.
devil_r
#179
2006. január 22. 18:18
De még hivatalos mérés nincs! Ha lessz akkor fent lessz!
De viszont csak 900 kg az autó!
devil_r
#178
2006. január 22. 18:17
Kb 100 ló!
És még egyenlőre a gyári turbó van rajta!
Gyorshajtó
#177
2006. január 22. 18:17
Hány ló és mekkora turbo van rajta?
devil_r
#176
2006. január 22. 18:16
TDI
devil_r
#175
2006. január 22. 18:16
1.6!
De mindenk ia zt hiszi hogy 1.9! De nagyon nagyon jól megy!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Összesen 534 találat 27 oldalon