E85-ös üzemanyag
aktuális téma

AZ E85 AJÁNLOTT ÁRÁRÓL MINDENKINEK!PRÓBÁLJÁTOK AZOKAT A KUTAKAT HASZNÁLNI AHOL AZ AJÁNLOTT ÁR VAN,ÍGY RÁKÉNYSZERÍTVE A TÖBBI HASZONLESŐ KÖCSÖ..ÖT,HOGY CSÖKKENTSÉK AZ ÁRAT!!!
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB
MEGNYITOTTÁK A 400. ETANOL KÚTAT!!!!EURÓPA ÉLVONALÁBAN VAGYUNK!
E85BLOG A NETEN
ETANOL BLOG(ÉRDEMES ELOLVASNI SOK INFO)

E85CLUB:
AZOKNAK AKIK TÉNYLEG TENNÉNEK AZ ÜGY ÉRDEKÉBEN
OLVASSÁTOK EL!
Miben más a gyári piás gép
ENERGIA HATÉKONYABB LESZ A BIOÜZEMANYAG GYÁRTÁS
Minden Bioetanol iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom.
megtörtént a bioetanol szövetség kérdőívének kiértékelése
E85 CLUB A FACEBOOK-on!küld el ismerőseidnek is!
A BENZIN ÉS A DÍZEL ISTENÍTÉSÉT NEM TŰRJÜK!
AZ ETANOL FIKÁZÁSÁT NEM TŰRJÜK!
Törlésre kerülnek a "megette az index búrámat az etanol" TARTALMÚ kommentekkel!
BY:WINY
BY:E85CLUB


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Mindenkinek egészségére, itt ti hónapokról írtok, majd térjünk erre vissza 2-3 év múlva...







Isten adja, egyszer még ha egy picit jobban elterjednek az ilyen benzinkutak, én ráállok erre, aztán majd lesz, ami lesz

Ne haragudj de ez baromság.... az autóknak ami meg van adva gyárilag hogy "hanyas benzin kell bele" éppen hogy fordítva van mint ahogy gondolod. Totalcaron is volt egy cikk, és teljesen tökéletesen igazuk van, hogy az autónak (vegyük az enyémet) akkor lesz a tökéletes a működése, ha azt a fajta üzemanyagot rakod bele ami gyárilag elő van írva. Nálam ez 98. Namármost ha kisebb oktánut raksz bele, semmi gond, ott a kopogásérzékelő, szépen utánállít, és azzal is elmegy az autó. VISZONT! nagyobbat rakhatsz Te bele, de felfelé nem lesz a nagyobb oktánszámhoz állítani, szóval hiába lesz jobb drágább benzin benne, nálam mondjuk 100as, de csak ugyanúgy fog menni mint 98-al!!!!!
Ja és ha 100 meg 104be több ugye a bioetanol, akkor miért drágább, ha a bioetanol meg olcsóbb mint a benzin???
Azt tudom hogy E85 miért E85, ezt helyesen írtad.
Ja és ha 100 meg 104be több ugye a bioetanol, akkor miért drágább, ha a bioetanol meg olcsóbb mint a benzin???

Azt tudom hogy E85 miért E85, ezt helyesen írtad.
ne felejtsd el,hogy max 50/50 keverési arányban tankold ha még nincsenek saját tapasztalataid a géppel.megéri.
mondjuk asszony is tipikus nő csak azt hiszi el amit a tv-ben lát.hat hónapba telt mire rávettem a suzukiba az etanol/benzin keverékre és már egy hónapja azzal jár.jobb végsebesség és kettes hármasban jobban megindul,plusz jobb gázreakció.
mondjuk asszony is tipikus nő csak azt hiszi el amit a tv-ben lát.hat hónapba telt mire rávettem a suzukiba az etanol/benzin keverékre és már egy hónapja azzal jár.jobb végsebesség és kettes hármasban jobban megindul,plusz jobb gázreakció.
nekem 10hónapja megy vele minden átalakítás nélkül és ha vissza olvastok egy kicsit látjátok,hogy a friss zöld kártyám jobb lett mint egy új hibrid autóé
nézd.....te nem használod, én igen...... mindenki a saját hülyeségét fújja....ennyi....
ott a lehetőség megvenni a hyperszuper vépáverrécinget 100-as oktánnal 320-ért
ott a lehetőség megvenni a hyperszuper vépáverrécinget 100-as oktánnal 320-ért

üdv.az etanoltól nem nagyobb az alkatrészek igénybe vétele.nekem is volt c20let calim.imádtam
na szóval vissza térva az etanol égéshője kétharmada a benzinének,tehát kissebb hőterhelést kapnak az alkatrészek ezért kissebb az esélye a károsodásnak,fölleg utólagos turbosításnál király. és a 105oktán miatt tisztább az égés és nagyobb a robbanás illetve kissebb a robbanás után maradt szennyeződés(pl nekem a gyertyáim olyanok lettek mint az újak)
na szóval vissza térva az etanol égéshője kétharmada a benzinének,tehát kissebb hőterhelést kapnak az alkatrészek ezért kissebb az esélye a károsodásnak,fölleg utólagos turbosításnál király. és a 105oktán miatt tisztább az égés és nagyobb a robbanás illetve kissebb a robbanás után maradt szennyeződés(pl nekem a gyertyáim olyanok lettek mint az újak)
Nekem is kovácsolt cuccok vannak benne gyárilag, de soha nem raknám bele így sem... nem hiába fejlesztette ki a Ford is meg a Volvo stb a bioetanollal is működő modelljeiket, és öltek bele milliárdokat, és ha nem ártana egy sima normál autónak akkor mindegyik szalon nagy betűkkel hirdetné, hogy VÁSÁROLJA MEG NÁLUNK AZ ÚJ ULTRASZUPERKÖRNYEZETBARÁT BIOSZARRAL MŰKÖDŐ AUTÓJAINKAT, blablablabla.....
Hányat láttatok ilyet??? Mert ha csak egy benzinszűrő cserén múlna az egész, vagy hozzá sem kellene nyúlni már rég ez folyna a csapból is.
Úgyhogy szerintem csak óvatosan vele!
Hányat láttatok ilyet??? Mert ha csak egy benzinszűrő cserén múlna az egész, vagy hozzá sem kellene nyúlni már rég ez folyna a csapból is.
Úgyhogy szerintem csak óvatosan vele!

Félreértés ne essék,nem arról van szó,hogy tiszta etanol használat mert ahoz tényleg szegény a keverék egy normál autóban.
Hogy értsd:
-maga az e85 nevéből adódóan csak 85% bioetanol és 15%benzin
-az unios törvény szerint tavaly óta minden üzemanyagnak minimum 5%-ban kell tartalmaznia bioetanolt
-az autókat nem 95-ös benzinre gyártják hanem vagy dízel(tehát öngyuladás) vagy "benzin"(tehát nem öngyulladásos )üzemanyagra.
különböző országokban különböző üzemanyagok vannak és a gépek mégis mennek.A régi lada még 89-es benzinel ment de most a nagypapa 95ös benzinel használja,és mégis megy.ráadásul jobban
amit megveszel teszkóba,autós boltokba oktánszám növelő meg tuning adalékok azok szintén etanol/petroleum adalékok...
maga az üzemanyag oktán számát is ezzel növelik a gyárak és ezért kerül olyan sokba a 100oktános vagy a 104oktános verseny benzin.
a bioetanolnak hála,előállításából adódóan jóval olcsóbb és jobb minőségű.
szóval vissza térve a kérdésedre minden autó elmegy több fajta üzemanyagal ahol többnyire a legrosszabb bele tankolható van megszaba és nem a legjobb.De fele-fele keverési arányban még mindíg csak olyan mintha 100oktános benzinel rohangálnál csak vannak más előnyei is.(pl:a kissebb égéshő ami motor terhelés szempontjából kirány illetve a károsanyag kibocsájtás meg a motorban a kevesebb melléktermék vagy lerakódás)
Hogy értsd:
-maga az e85 nevéből adódóan csak 85% bioetanol és 15%benzin
-az unios törvény szerint tavaly óta minden üzemanyagnak minimum 5%-ban kell tartalmaznia bioetanolt
-az autókat nem 95-ös benzinre gyártják hanem vagy dízel(tehát öngyuladás) vagy "benzin"(tehát nem öngyulladásos )üzemanyagra.
különböző országokban különböző üzemanyagok vannak és a gépek mégis mennek.A régi lada még 89-es benzinel ment de most a nagypapa 95ös benzinel használja,és mégis megy.ráadásul jobban
amit megveszel teszkóba,autós boltokba oktánszám növelő meg tuning adalékok azok szintén etanol/petroleum adalékok...
maga az üzemanyag oktán számát is ezzel növelik a gyárak és ezért kerül olyan sokba a 100oktános vagy a 104oktános verseny benzin.
a bioetanolnak hála,előállításából adódóan jóval olcsóbb és jobb minőségű.
szóval vissza térve a kérdésedre minden autó elmegy több fajta üzemanyagal ahol többnyire a legrosszabb bele tankolható van megszaba és nem a legjobb.De fele-fele keverési arányban még mindíg csak olyan mintha 100oktános benzinel rohangálnál csak vannak más előnyei is.(pl:a kissebb égéshő ami motor terhelés szempontjából kirány illetve a károsanyag kibocsájtás meg a motorban a kevesebb melléktermék vagy lerakódás)
nem tudom, nálam a 105ezer km is jónak számít, ahogy a vasat hajtom...most adjak benzint a tűzre azzal, hogy etanolt tankolok?
bár a tapasztalatok pozitívak itt...
bár a tapasztalatok pozitívak itt...
Tesco kút.
Rendben van hogy megy az autó....egy ideig.
Rendben van hogy megy az autó....egy ideig.

én tudom hogy bírja
....főtengely-hajtókar megegyezik a c20let (2000 16v turbo) motor cuccaival....az meg 204paca.....szóval ha kicsit nagyobb az alkatrészek igénybevétele az üzemanyag miatt, még akkor is belefér


Biztos saját tapasztalatból monnyák...ééén nem tudom, jól hangzik+minden, de én Debrecen környékén nem tudok bioetanol kútról vagy ilyesmiről

Hali!
Kérdem én, miből gondoljátok hogy minden átalakítás nélkül simán lehet használni az etanolt egy nem arra kifejlesztett motorba???
Kérdem én, miből gondoljátok hogy minden átalakítás nélkül simán lehet használni az etanolt egy nem arra kifejlesztett motorba???
Én még csak most olvastam a topicot.
Tehát ha mondjuk benyával keverem kb. 70-30 arányban akkor simán bírja a gép?
Ki hitte volna...
Tehát ha mondjuk benyával keverem kb. 70-30 arányban akkor simán bírja a gép?


hűű az drága(mondjuk mihez képest)
én megelőzésből cseréltem a szűrőt.paráztam,hogy eldugúl de nem volt gáz.amit cseréltem 93ban került bele szóval a mostanit majd cserélem egy pár ezer km múlva és ellenőrzöm mennyire gáz.
én megelőzésből cseréltem a szűrőt.paráztam,hogy eldugúl de nem volt gáz.amit cseréltem 93ban került bele szóval a mostanit majd cserélem egy pár ezer km múlva és ellenőrzöm mennyire gáz.
nekem 6-700km e85 után eldugult teljesen a benyaszűrőm....gyors csere, azóta semmi gáz...
itt 198Ft ért árulják...
itt 198Ft ért árulják...
az friss zöldkártya adatok.
A gép.26éves, 275,000km-es bontatlan block,sérült kipufogócső,katalizátor nélkül,sport dobal.
Alapjáraton mért adatok:
Alapjárat gyári adat 600-900[f/p]
mért adat:870
CO (%):gyári adat:0,0-1,5 mért adat 0,19
CH[ppm] gyári:400 mért:135
EMELT ÜRESJÁRATI MÉRÉS
Gyári adat:2500-3000[f/p] mért:2822
CO[%]0,00-1,5 MÉRT 0,22
50%95-50%E85 KEVERÉKEL



A gép.26éves, 275,000km-es bontatlan block,sérült kipufogócső,katalizátor nélkül,sport dobal.
Alapjáraton mért adatok:
Alapjárat gyári adat 600-900[f/p]
mért adat:870
CO (%):gyári adat:0,0-1,5 mért adat 0,19
CH[ppm] gyári:400 mért:135
EMELT ÜRESJÁRATI MÉRÉS
Gyári adat:2500-3000[f/p] mért:2822
CO[%]0,00-1,5 MÉRT 0,22
50%95-50%E85 KEVERÉKEL



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!