kilóméteróra vs kerékméret
aktuális téma

Kerékátmérő közötti váltás, hogyan befolyásolja a kilóméterórát?
Ez már egy csomószor előkerült, éppen ezért itt az elméletek tisztázására lenne lehetőség.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Érdemes azt a linket lecsekkolni amit fazek81 írt, pl a te esetedben aztat írja, 6,4 %-al mutat az óra kevesebbet az előző kerékmérethez képest... aszongya, 187et kéne menned, a maradék 12-t fogjuk rá a durvább tapadásra 

Kérdés:
Mennyivel haladhat az az autó ami 175 km/h-nál (műszer szerinti) nem gyorsul tovább 225/45 R17-es gumikkal?
Az eredeti kerékméret 185/65 R14.
.....na ezzel nem próbáltuam a végét 200-nál elvettem a gázt.
Mennyivel haladhat az az autó ami 175 km/h-nál (műszer szerinti) nem gyorsul tovább 225/45 R17-es gumikkal?
Az eredeti kerékméret 185/65 R14.
.....na ezzel nem próbáltuam a végét 200-nál elvettem a gázt.
Persze az alagútra és az erdőre is van megoldás, egy plusz jeladó ami méri külön az autó sebességét és innen is vesz jelet a GPS. Az erdő pedig akkor rossz csak ha nagyon sűrű és egyáltalán nincs rálátás az égre, plusz vannak különböző antennák amivel igen hatásosan javítható a vétel.
egy másik topikba már nyomtam ezt a linket, itt minden kiderül. megadod a gyári kerékméreted, aztán hogy mire akarsz váltani, és kiír minden adatot a kerékről (mennyivel kisebb, nagyobb stb.), és hogy mennyit fog csalni a km-órád. Tud mph-t és km-t is, csak be kell ikszelni a megfelelő mezőt.
Ahha, az jó lehet, de ugye erdőben is jó ha tudom mennyivel megyek.
És ha valaki kereket vált, akkor utána lehet állítani, hogy utána is pontos értéket mutasson??
És ha valaki kereket vált, akkor utána lehet állítani, hogy utána is pontos értéket mutasson??
GPS – Global Positioning System, a föld bármely pontjáról elérhető műholdas helymeghatározó rendszer. Van 8 és 12 csatornás vevő készülek, ami ennyi műhold rádiójelének a vételére képes egy időben. Min három kell hozzá hogy normálisan működjön, minnél több annál pontosabb. Ezekből a jelekből számolja ki a pozíciót és az idő alapján a sebességet is és még sok okosságot készüléktől függően. A sebesség pontossága 0,05 m/s azaz kb 0,2 kmh.
Hátránya hogy szabad rálálátás kell az égboltra, tehát sűrű erdőben , alagútban , nem működik.
Hátránya hogy szabad rálálátás kell az égboltra, tehát sűrű erdőben , alagútban , nem működik.
Csakhogy mégse Tiéd legyen az utolsó...
Az elméletet már letisztáztuk.
És én sem tudok 200 fölé menni, bár még nem is próbáltam. Természetesen óra szerint 200 fölé és természetesen a GTi-vel!
Viszont nekem ez itt az utsó hozzászólásom ma, mert asszony jelölt már türelmetlenül tekintget rám az ágy sarkából! :D

Az elméletet már letisztáztuk.
És én sem tudok 200 fölé menni, bár még nem is próbáltam. Természetesen óra szerint 200 fölé és természetesen a GTi-vel!

Viszont nekem ez itt az utsó hozzászólásom ma, mert asszony jelölt már türelmetlenül tekintget rám az ágy sarkából! :D
Csakhogy az enyém legyen az utolsó... hely, mert én nem tudok 200 fölé menni jelen pillanatban 




igazat mondasz! Mindig csalnak és nem tudjuk lemérni mindenkiét, hogy mennyit csal.
De azért az elmélete legyen legalább helyes, hamár a mutatott érték nem is az!

És nem bírja ki, hogy ne az övé legyen az utolsó szó! 

Hát ember, hát nem érted a kommentem mondandóját??? Nem érted: ":DDDD"-t???
Azt akartam csak itt mondani, hogy tök felesleges ezen a kerékméretesdin vitázni...Igyis-úgyis csalni fognak mindig valamerre az órák...Az meg kizárt, hogy mindenki GPS-el mérje magát...



Azt akartam csak itt mondani, hogy tök felesleges ezen a kerékméretesdin vitázni...Igyis-úgyis csalni fognak mindig valamerre az órák...Az meg kizárt, hogy mindenki GPS-el mérje magát...

Nem kell a leggyorsabbnak lenni, csak hamarabb kell a célba érni (ha versenyről van szó)
Nem kötekedésnek szántam (komolyan, mielőtt rámfognátok), csak ha BIGIMI brutál topicjába benéztek akkor megértitek mit is mondok most.
Hiába vagy gyorsabb, ha csak a másik ér a célba. Vagy ha a másik rövidebb utat tud.

Jó, bocs! Feltételeztem, hogy sebesség alatt a kolléga az óra által mutatott értéket értette! De akkoris én nyertem! :D
a kicsinél ok.
nagynál attól függ:
1. pontosan: "növekedésnél az óra kevesebbet mutat" a tényleges sebességnél
2, tahát azért nagy sajttal bizony kevesebb lesz a sebességünk NEM A SEBESSÉGÜNK LESZ KEVESEBB HANEM AZ ÓRA MUTAT KISEBB ÉRTÉKET A TÉNYLEGES SEBESSÉGÜNKNÉL.
a sebesség fogalmát ne keverjétek az óra által mutatott értékkel. Pont arról van szó hogy csal az óra!!!!
nagynál attól függ:
1. pontosan: "növekedésnél az óra kevesebbet mutat" a tényleges sebességnél
2, tahát azért nagy sajttal bizony kevesebb lesz a sebességünk NEM A SEBESSÉGÜNK LESZ KEVESEBB HANEM AZ ÓRA MUTAT KISEBB ÉRTÉKET A TÉNYLEGES SEBESSÉGÜNKNÉL.
a sebesség fogalmát ne keverjétek az óra által mutatott értékkel. Pont arról van szó hogy csal az óra!!!!
Egyébként meg tök mindegy mennyit mutat az óra, az a lényeg, hogy TE legyél a leggyorsabb a pályán! :DDD Nekem a GTi-ben 3/- 10 km/h-t ugral az óra folyamatosan kerékmérettől függetlenül...ez most akkor a 185-ös gumitól lehet? 









nagyon nem vagyok az ilyenben otthon, mi az a GPS?

egyetértek!
(de az autó emelkedése nem befolyásolja az óra állását közvetlen.)
(de az autó emelkedése nem befolyásolja az óra állását közvetlen.)
Kedves Csiatt.
Úgy látom Te ahhoz a típusú embercsoporthoz tartozol, aki nem tud veszíteni.Kellemes hétvégét kívánok neked. Pá
Úgy látom Te ahhoz a típusú embercsoporthoz tartozol, aki nem tud veszíteni.Kellemes hétvégét kívánok neked. Pá
Na itt már nagyon kavarjátok a fogalmakat. ki mire használja a sebességet. Nem mind1, hogy a sebességen a tényleges (GPS-est) értjük vaqgy amit az óra mutat.
Ez fontos. Ez keveredik itt oda-vissza.
Ez fontos. Ez keveredik itt oda-vissza.
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
Összesen 26 találat 2 oldalon
Üdv