Magyar Decibel Kupa

A dbkupa.hu web site átmenetileg szünetel!
Tisztelt Versenyzők és Versenyző jelöltek!
A Piton Car Audio és a Fusion 2010-ben is megrendezi a
IV. Magyar dB-Kupát!
Akik már régebben is részt vettek a dB-Kupa valamelyik fordulóján,azok számára nem lesz ismeretlen a többieknek az alábbiak lehetnek irányadóak az autók megépítésére nézve.
Terveink szerint 5-6 fordulóból áll majd a sorozat áprilistól októberig (augusztus pihenő),melynek a végén
Magyar Bajnokot hírdetünk a tradíció szerint.
Amint a pontos időpontok és a helyszínek megvannak,azokat a versenynaptárban megtaláljátok a honlapjainkon.
A terveink szerint az egyéb autós rendezvénnyel együtt bonyolított versenyeken a dB-Kupával párhuzamosan indítunk egy nem kieséses rendszerű versenyt,kizárólag a dB-Kupában nem induló,utcai rendszerrel rendelkező érdeklődők részére.
Segítségért bátran forduljatok hozzánk,akár régi,akár új versenyzők vagytok!
A 2010-es Versenyszabályzat megtalálható:
www.pitoncaraudio.hu
MAGYAR dB-KUPA 2010
UTCAI-SOROZAT
Ez a sorozat azoknak az érdeklődőknek,leendő Versenyzőknek lett kitalálva,akik szívesen kipróbálnák az autójukba épített rendszerüket,de nem akarnak a Profi Versenyzőkkel megmérkőzni. Amolyan kedvcsináló kategóriák egyszerű,utcai széria,kisebb teljesítményű hangrendszerek számára.Zenével vagy az általunk adott frekvencialemezzel történik a mérés. Ebben a sorozatban nem kieséses rendszerben működik a mérés,hanem két mért eredményből a jobb számít.A kategóriákba való besorolásnál a Bírók szakértelme,tapasztalata felülbírálhatja a szabályokat esetenként.
Utcai-1 25cm sub-1db,30cm sub-1db,erősítő-1db 300watt csomagtartóban elhelyezve kalaptartó magasság alatt. A hátsó üléstámla dönthető.
Utcai-2 25cm sub-2db,30cm sub-2db,erősítő-1db 600watt csomagtartóban elhelyezve kalaptartó magasság alatt. A hátsó üléstámla dönthető.
Utcai-open Mindenki,aki nem fér az előző két kategóriába,itt indulhat.
Szeretettel várunk Mindenkit! Jó versenyzést kívánunk!
Versenyidőpontok:
2010:
1. vereny
III. DOMBÓVÁRI TUNING TALÁLKOZÓ!
2010.04.09 - 2010.04.11
Dombóvár-Gunaras Camping Tó u. 5
2.verseny
V. Euroday-Mastercar Hatvani Tuning Találkozó
2010.05.08
Hatvan Népkert
3.verseny
I. Sárbogárdi Tuning Találkozó
2010.06.26.
Sárbogárd
4. verseny
2.Tápiószelei Tuning Fesztivál
2010.07.10
Tápiószele
5.verseny
1.Mifeszt-Mastercar Tuning Fesztivál
2010.09.18
Gyöngyös
Az Autóhifi Centrum jóvoltából pedig megrendezésre kerül az
Magyar SQ Kupa sorozat.
info hamarosan...
igen megyünk Dombovárra, ha minden jól megy mind 2 autót visszük..
Nem biztos hogy idén lessz az MDK belül sq sorozat..
Hatvanban lessz, de aztán hogyan azt nem tudni még.
Amatőr-A
Ebben a kategóriában beszerelők és forgalmazók,valamint a náluk dolgozók nem indulhatnak.
RMS.610 Watt 20-50Hz
Ebben a kategóriában csak 1x4, 2x4, 2x2, 2x1 Ohmos hangszórók indulhatnak!!!
25cm sub-1db,30cm sub-1db,erősítő-1db.
Láda és erősítő a csomagtartóban elhelyezve,kalaptartó magasság alatt,1db akkumulátor,gyári helyen12volt,kondi max 1Farád
Biztosíték használata kötelező max.80 amper az akkumulátortól max 30cm tavolságra elhelyezve!
A Subládában a reflexcső mérete nincs korlátozva.
Az autó kárpítjai,fejtámlái,ülései a gyári helyen,támlák dönthetőek,de a hátsó ülőlap fix.
Amatőr-B
Ebben a kategóriában beszerelők és forgalmazók,valamint a náluk dolgozók nem indulhatnak.
RMS.1600 Watt 20-50Hz
Ebben a kategóriában csak 1x4, 2x4, 2x2, 2x1 Ohmos hangszórók indulhatnak!
25cm sub-2db,30cm sub-2db,40cm-1db.
Láda és erősítő a csomagtartóban elhelyezve,kalaptartó magasság alatt,1db akkumulátor,gyári helyen12volt,kondi max 2Farád
Biztosíték használata kötelező max.150 amper!
A Subládában a reflexcső mérete nincs korlátozva.
Az autó kárpítjai,fejtámlái,ülései a gyári helyen,támlák dönthetőek,de a hátsó ülőlap fix.
Haladó-A
Ebben a kategóriában bárki indulhat,amatőr és beszerelő,forgalmazó is.
RMS.2000 Watt 20-50Hz
Ebben a kategóriában a hangszóró impedancia nincs megkötve,de maximum dupla tekercses lehet!
25cm sub-2db,30cm sub-2db,40cm sub-1db
A teljes autóhifi rendszernek a "B" oszlop mögött kell elhelyezkednie.Az autó "B" oszlop előtti területét átalakítani nem lehet,kivéve ajtópanel.A csomagtartóban a kalaptartó magasság nem számít a hátsó ülés kiszerelhető,viszont az autóban a kárpítoknak(ajtó,tető stb.)a helyükön kell lenniük. 1db akkumulátor,gyári helyen 12volt + 1db "B" oszlop mögött,kondi max 2Farád
A Subládában a reflexcső mérete nincs szabályozva!
Az autó kárpítjai, első fejtámlái,ülései a gyári helyen.
Haladó-B
Ebben a kategóriában bárki indulhat,amatőr és beszerelő,forgalmazó is.
RMS.6000 Watt 20-50Hz
Ebben a kategóriában a hangszóró impedancia nincs megkötve,de maximum dupla tekercses lehet!
25cm sub-4db,30cm sub-4db,40cm sub-2db
A teljes autóhifi rendszernek a "B" oszlop mögött kell elhelyezkednie.Az autó "B" oszlop előtti területét átalakítani nem lehet,kivéve ajtópanel.A csomagtartóban a kalaptartó magasság nem számít a hátsó ülés kiszerelhető,viszont az autóban a kárpítoknak(ajtó,tető stb.)a helyükön kell lenniük. 1db akkumulátor,gyári helyen 12volt + 2db "B" oszlop mögött,kondi max 2Farád
A Subládában a reflexcső mérete nincs szabályozva!
Az autó kárpítjai, első fejtámlái,ülései a gyári helyen.
Open
Ebben a kategóriában bárki indulhat,aki az előző kategóriákba nem fért bele.
Monster
2010-ben nem indítjuk a Monster kategóriát.
Szeretettel várunk Mindenkit! Jó versenyzést kívánunk!
-Kizárólag a kereskedelmi forgalomban bizonyíthatóan kapható,szériában gyártott termékek vehetnek részt a versenyben.Egyedileg átalakított,fabrikált termékek nem jogosultak a versenyzésre!
-forgalmazók,beszerelők,importőrök nem indulhatnak a kezdő kategóriákban!
-a mérés alatt az autó motorja járhat! Max fordulat:2000/perc
-az utastér módosítása csak minimális mértékben engedélyezett!
-az autó minden gyári belső tartozékának a helyén kell maradnia(ülés,napellenző,műszerfal,FEJTÁMLÁK,gyári szőnyegek)!
-hangszigelni lehet az autót,de üregeket nem lehet kifújni Pur-habbal!
-a mérés alatt a hátsó ülés alsó lapja nem,a támlák viszont mozgathatóak,de a háttámlát a mérés előtt a bírónak vissza kell tudni állítani.Tehát a mélynyomó láda nem lóghat az utastérbe!
-a mélynyomó láda csak az autó kalaptartó-szintjéig érhet az amatőr kategóriákban!
-maximális feszültség:14 volt mérés közben!
-a versenyzők 20-50 Hz közötti frekvencia tartományban mérhetnek!
-a mérés időtartama 30mp,ezalatt az ajtók nem nyithatóak ki! Aki kinyitja,automatikusan kizárjuk!
-a fejegység az összes kategóriában kivezetékelhető
-140 dB-felett nem ajánlott az autóban tartózkodni,kívülről kell vezérelni,vagy fülvédőt viselni!
-egy versenyző egy autóval egy kategóriában indulhat az adott versenyen
-a versenyeken az autók felszerelései nem csere-berélhetőek,etikai szempontok miatt
-elromlott hangszórót és erősítőt lehet cserélni,amennyiben belefér a kategóriába.A cseréről a Bírókat előre kell értesíteni,mivel az autót újra át kell venni!


Söt jó lene megismételni hogy esti verseny..de nem hiszem hogy az menne..
felhívtam gabent
sept 5 satrun az biztos oda jön czenke is és állitólag valami nygaobb versenyt akar csinálni.
aztán szept közepére lesz egy záró cup még majd az táryalás alatt van h mikor és hol.
de a pitonos Kupa az jólenne ha 12.-ére lenne emrt akkor nem ütnék egymást mint a múltkor amikor is 10-10-en voltak itt is ott is....
Józsi majd beszélsz Zoliékkal h ha tudják a 12.-ét célozzák meg?

Szeptember 19 Baja HUMMA..
Akkor tényleg a 12 a legideálisabb..

