Cikk: Metabond fémfelület-nemesítő

Témakör: Tuning
aktuális téma
Metabond fémfelület-nemesítő

A legtöbb gépjármű esetében az üzemanyag által létrehozott energia jelentős hányada a motor súrlódó alkatrészeinek ellenállása miatt vész el. Erre nyújt gyógyírt a Metabond termékcsalád, mely adalékainak köszönhetően csökkenti az alkatrészek egymás közötti súrlódását, mellékhatásként pedig a motor élettartamának növekedését, fogyasztáscsökkentést és jobb teljesítményt érhetünk el. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17
xela
#51
2007. november 05. 19:26
És a száraz surlódás, nagyobb terhet jelent az önindítónak.
M_Farkas
#50
2007. november 05. 19:25
Igaz, az indításkor jelentkező kopás is indítási tulajdonság. (Habár átlagember (pl. én) fejáben nem ez fordul meg először, ha ezt a szókapcsolatot hallja.)
xela
#49
2007. november 05. 19:21
Indításnál nincs olaj nyomás, a szerkezetek nagy terhelést kapnak.
Viszont a felület a kezelő anyag által, ellenáll a surlódásnál.
M_Farkas
#48
2007. november 05. 19:19
Macisz
#47
2007. november 05. 19:03
as legjobbakkal is előfordul
p@CEmaker
#45
2007. november 05. 18:57
Ez természetesen levél formájában megvan... Tehát nem csak úgy be van írva és kész...
p@CEmaker
#44
2007. november 05. 18:56
Opel16v Racing Team


Tárgy: versenytapasztalatok a Metabond motorolaj használatával

Csapatunk már negyedik éve áll rajthoz szlalomversenyeken és Rallyesprint futamokon egy Opel Astra versenyautóval, melyben egy 1.6 16v DOHC motor teljesít. Kezdetekben területi szlalomversenyeken és ügyességi bajnokságokban indultunk, ahol szinte mindig dobogós helyezést értünk el kategóriában, és sokszor abszolútban is. Tavaly már több Rallye és Rallyesprint versenyen is rajthoz álltunk, és ezeken a versenyeken is sikerült szépen teljesítenünk, többször dobogós helyezést is értünk el. Az idei szezonban már szinte kizárólag Rallyesprint és Rallye Túra (RTE) versenyekre nevezünk, ami komolyabb felkészülést és az autó komolyabb felkészítését kívánja meg. Ehhez a nagyobb kihíváshoz választottuk a Metabond kenőanyagokat, amelyek máris szépen bizonyítottak. Az első három versenyen túl van az autó és a csapat, és az első tapasztalatok a Metabond Speed 10W40 motorolajjal a következők:

- Az olaj általánosan jobb kenést biztosít mint az eddig felhasznált olajok, ezt a motor dinamizmusán egyértelműen észre lehetett venni.
- Nagyobb terhelés folyamán nem hevül túl az olaj, nem válik „pisivé”, ami eddig nagy gondot okozott a hidrotőkék olajnyomásának fenntartásában az eddigi olajok esetében.
- Az olajfogyasztás nagyságrendekkel csökkent.
- Az olajhűtő termosztátja csak a legnagyobb terheléseknél (gyorsasági szakaszon) nyit ki. Eddig edzésen, pályabejáráson és etapon is általános jelenség volt. Ez elég jól bizonyítja az olaj kiemelkedően jó kenési tulajdonságait, a motor hatékonyságának növekedése miatt.
- Az olajcsere periódust a tapasztalatok alapján meg tudjuk növelni, mivel az eddig megszokott periódusidő végén az olaj még szinte az új tulajdonságait teljesíti.


Ezen tapasztalataim alapján bárkinek ajánlom a Metabond olajokat, legyen az sportos, vagy akár széria utcai autó, minden esetben nagyon jó választás lesz. Kívánok mindenkinek hasonló jó tapasztalatokat a használatával!

Tisztelettel:
Futó Gábor
csapatvezető, pilóta Budaörs, 2005. 05. 11.
p@CEmaker
#43
2007. november 05. 18:55
p@CEmaker
#42
2007. november 05. 18:55
De van itt minden... IFA, KUKÁSAUTÓ!

Ezeknél hamarabb meglátszik a fogyasztáscsökkenés és a teljesítménynövekedés...

De vannak személyautókhoz is referenciák... Főleg autósportból...
davidsz
#41
2007. november 05. 18:54
ooops, az előbb mellényúltam
p@CEmaker
#40
2007. november 05. 18:53
p@CEmaker
#39
2007. november 05. 18:48
p@CEmaker
#38
2007. november 05. 18:45
Erre hamarosan küldöm a referenciákat!
p@CEmaker
#37
2007. november 05. 18:44
Nem tudom, hogy milyen tesztgépe van a ProLongnak, nyilván akkor ugyanilyen...

Németek tesztelték...
Tulajdonképpen bármiről meg lehet állapítani, hogy sz*r, ha nagyon akarjuk...
Például tesztelték a Direktszűrőket is, az is halál a motornak... Akkor az univerzális kipufogódobok is tönkreteszik az autó gyárilag kialakított gázlengését, stb, stb... Tuning is egy nagyon felesleges dolog, és csak károsítjuk a gépet, mondja ezt sok szerelő...
Most akkor mi legyen?

Erre a százalék dolgokra nem tudok mit mondani... METABOND is tesztelt...
Be fogok neked linkelni hamarosan referenciákat, és majd ha van kedved olvasd el őket...
p@CEmaker
#36
2007. november 05. 18:36
Szerintem számodra teljesen felesleges most ezekre válaszolnom, mert úgyis fogsz más kifogást találni...

Ez egy vélemény, volt több más vélemény is itt a fórumon, meg még biztos lesz...

Sokan nem hisznek benne, sokan kipróbálják, de azok közül senki nem mondta azt, hogy megbánta...
carlosrcng
#35
2007. november 05. 09:42
Javasolnám, hogy egy motor fékpadon kéne ezt a csodaszert ellenőrizni!
Mérni egy teljesítményt a kezeletlen motoron, meg a kezelten utána.
Kivi lennék, mekkora teljesítménynövekedés jönne ki!
Mivel ez a "hiteles" mérőszerkezet nagyszerű eredménnyel bíztat, gondolom lenne +teljesítmény bőven!
carlosrcng
#34
2007. november 05. 09:34
Ne fogjuk fel annak, mert nagyon nem az!
A kopást úgy lehet mérni, hogy megmérjük az adott alkatrészt igénybevétel előtt meg után.
A méretkülönbség a kopás.
carlosrcng
#33
2007. november 05. 09:29
Olvassad el figyelmesebben, amit írtam:
Nyilván nem ProLong, nem is ezt írrtam, hanem hogy a tesztgép ugyanaz, mint amit a ProLong nál alkalmaznak.
NEM JÓ ez erre, ezt egy német újságban amikor tesztelték ezeket a csodaszereket, megállapították.

Nem arról van szó, hogy ez az anyag káros lenne, vagy hogy nem csökkent surlódást.
A gond az az, hogy messze nem olyan mértékű a változás, mint azt a reklám ígéri, ergo az ára sem indokolt, azaz nem térül meg. Ezeket bizonyították, FÜGGETLEN mérésekkel. Nem tettem félre a cikket, mert nem érdekelt ennyire. Aki akar benne hinni, az használja csak.

A másik kérdést meg akkor felteszem másképp:
Adott a 100% energia, ami az üzemanyagban "rejlik". Ennek 40%-ból lesz használható mozgatáshoz használt energia mondjuk egy TDI esetében. (Ebben sehol sincs még a légellenállás meg más autóspecifikus dolog) Ez egyszerűen a belsőégésű motorok elvéből fakad.
Ebből a 40%-ból mennyi megy el a surlódásra? Mármint arra a surlódásra, amit egy GYÁRI olajakal feltöltött motorban lelhet az ember? Ha kezelve van az olaj Metabondal, akkor ez a veszteség mennyire megy vissza?

Mert itt mennek a fiktív adatok, de konkrétum az sehol, pedig mindenféle mérésekkel ámítják az embereket!
Ha annyira műszerek meg mérés, akkor kérünk KONKRÉT, ELLENŐRIZHETŐ adatokat!!!
make
#32
2007. november 05. 09:20
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 331 találat 17 oldalon