Opel Astra F tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
Opel Astra F tuning

Mindenki ide, akinek F Astra-ja van és már alakított rajta valamit!!! Képek, linkek, videók, tanácsok, szerelési tippek, általános eszmecsere, ötletek ...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Ches
#2225
2011. október 20. 09:54
vettem a fáradtságot és rákerestem a videóra mert link alapján nem adta be :D hát a háttérvilágítást kel megváltoztatni... egy kis ledezés ha értesz hozzá :D ha nem akk aszem az "adok-veszek"be pont láttam egy ilyet ami már át van alakítva ilyen kékké... vagy talán racingbazaron... de úgy rémlik h ink az első rem tudtam segíteni :)
molro
#2224
2011. október 10. 18:37
Sziasztok! A következő videón lévő dolgot hogy lehet megoldani? mármint hogy kiírja a fogyasztást, stb..
http://videa.hu/videok/kreativ/astra-f-bc-mid-BfPVOUPi82vDf0ac#b
piros gsi
#2223
2011. október 03. 08:22
Ha valakit érdekel van 1 eladó 20seh tengelyem ne-hez
MackóGsi
#2222
2011. szeptember 26. 19:14
Illetve ha már igy témában van a kuplung, akkor had kérdezzem már meg, hogy az enyémben 215 vagy 220as átméröjü kuplung szerkezet van!? Illetve ha valaki tud esetleg cikkszámot mondani, mert van progija, az légyszi tegye meg! Köszönöm!
MackóGsi
#2221
2011. szeptember 26. 18:50
Azok el tudnak igy törni, hogy nem akad bent!? Na ez uj nekem! Amugy az is feltünt eddig mindenkinek aki ült a kocsimban, illetve én is ültem más opelben, amiben ilyen váltó volt, hogy a kuplung pedál nekem sokkal nehezebb benyomni és erösebben is nyomja vissza magát!? De nem akad a pdál vagy szorul! De nem kicsit, nagyon érezhetöen, már kétszer akkora a vádlim!
SomY SAL
#2220
2011. szeptember 26. 18:28
Szerintem a kuplung szerkezet lesz a ludas. Nem egyformán nyom, vagy törött benne egy, vagy több rugó.
MackóGsi
#2219
2011. szeptember 26. 18:15
Sziasztok!
Kezd egy nagyon bosszantó hibajelenség kijönni a kocsimon(C20NE, F16rövid, Astra Gsi)! A jelenség az, hogy elinduláskor iszonyatosan beráz, rángat a kocsi amikor a kumplugot engedem fel! Ha lassan ha gyorsan, ha kis gázzal ha nagy gázzal! Illetve mikor visszaváltást kell végeznem, akkor mikor engedem fel, akkor is az első pillanatban, mikor elkezd a fordulat felfutni, beremeg, mintha fulladna mondjuk!
Általában 1500-2000 közötti fordulaton indulok, de ugy beráz mint egy régi manuális váltós ikarus busz(volán) elinduláskor! Katasztrofa hogy az egész kasztni beremeg miatta! Már az összes tartóbak cserélve lett, de se nem jobb, se nem rosszabb! Lehet váltó hiba vagy kuplung!? Kumplungra azért gyanakszom, mert van hogy amikor engedem fel a pedált, akkor mintha ütne egyet a kumplung! Akkor is, ha egyforma lassan engedem fel! És nem mindig, van hogy tök simán befog!
Szóval valaki tapasztalt ilyet már!? Lehet, hogy nem váltó hiba, hanem benya hiánya van és azért nincs ereje és rángat be!?
Illetve még egy apró kérdés: mi az a kerek kis izé, amibe a benzincsö megy, illetve abból ki a motor hátulján, ahol a motortérbe jön be a benyacső!? Egy kis szürö!? Vagy nyomásszabályzó!? Ez egy sima kis lapos, kerek izé!?
Köszike ha valaki tud segiteni!
Grinch
#2218
2011. szeptember 26. 15:18
üdv! valaki szedte már le a gyári huzatot az ülésekről ? azokat a fekete plüssös szerű részeket szeretném kicserélni mert kifakultak az idő során
AstraPapa
#2217
2011. szeptember 21. 16:13
Háát köszi de pont az a lényeg:) hengerfejem meg a többi nekem is hibátlan:)
Grinch
#2216
2011. szeptember 21. 14:25
Sziasztok! Valaki nem tudja milyen rendszert érdemes a kocsim alá rakni ? C18XEL a motor 50-es elég vagy 60 ? hány dobbal lenne a legjobb ? (van egy gázgyorsítóm) vagy egy 420hossuúX60bementi csőX100-as végű HD racing dobom,ezt megtartsam hozzá,vagy csináljak egy teljesen egyedi dobot a egy gyári f astra dobból ?(nem szeretnék nagyon hangosat) valakinek nincs jó ötlete hogy lehetne a lehető legjobb rendszert összerakni...lehet sok a hülye kérdés de nem akarok szartse
Imike20
#2215
2011. szeptember 21. 06:35
Nekem bőven elég a -35/35mm + előtte érdemes a futóművet rendbe szedni! És utána Ég és Föld lesz a különbség a kettő között

Nekem pl így volt műszakin a kocsi és nem szóltak érte!
sztárszky
#2214
2011. szeptember 20. 23:06
és ha felemeled az autót csápos emelőn, akkor hány embernek kell leengedni?
Lipumester
#2213
2011. szeptember 20. 22:58
nekem a -10 és -12 centit tolerálják a gyári gátlók.. nem para a -4
sztárszky
#2212
2011. szeptember 20. 22:50
nekem van egy c16nz-m, hibátlan, egy dugattyú szétszakadt benne:D de vatta a hengerfeje, meg jó a főtengely+hajtókar.
AstraPapa
#2211
2011. szeptember 20. 20:38
Érdeklődnék tud-e valaki c16se vagy c16nz füzött blokkot..köszi
Grinch
#2210
2011. szeptember 20. 19:25
tudomásom szerint nem kell papír az ültetésről......ha meg az van akkor meg gyári sportfutómű oszt csőőő
sztárszky
#2209
2011. szeptember 20. 19:13
esetleg weber dcoe40 alkatrésze valakinek?
sztárszky
#2208
2011. szeptember 20. 19:12
mi az a 4centi... észere se veszed egy f-astrán...XD
Ches
#2207
2011. szeptember 19. 17:34
ha műbizonylatod van akk nem fognak.. jobb helyeken anélkül se para de am sztem -4cm-rel nem nagyon foglalkoznak nem olyan egetverő ültetés h szúrja az ember szemét... ha meg kötnek tolsz egy kis mellékest
molro
#2206
2011. szeptember 18. 17:36
Szevasztok! Arra lennék kíváncsi ha leültetem a kocsit 4 cm-el műszakin kötekednek? Gyári gátlók még bírják ezt?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Összesen 2825 találat 142 oldalon