Opel Astra F tuning
aktuális téma

Mindenki ide, akinek F Astra-ja van és már alakított rajta valamit!!!
Képek, linkek, videók, tanácsok, szerelési tippek, általános eszmecsere, ötletek ...
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
vettem a fáradtságot és rákerestem a videóra mert link alapján nem adta be :D hát a háttérvilágítást kel megváltoztatni... egy kis ledezés ha értesz hozzá :D ha nem akk aszem az "adok-veszek"be pont láttam egy ilyet ami már át van alakítva ilyen kékké... vagy talán racingbazaron... de úgy rémlik h ink az első
rem tudtam segíteni :)

Sziasztok! A következő videón lévő dolgot hogy lehet megoldani? mármint hogy kiírja a fogyasztást, stb..
http://videa.hu/videok/kreativ/astra-f-bc-mid-BfPVOUPi82vDf0ac#b
http://videa.hu/videok/kreativ/astra-f-bc-mid-BfPVOUPi82vDf0ac#b
Ha valakit érdekel van 1 eladó 20seh tengelyem ne-hez

MackóGsi
#2222
2011. szeptember 26. 19:14
Illetve ha már igy témában van a kuplung, akkor had kérdezzem már meg, hogy az enyémben 215 vagy 220as átméröjü kuplung szerkezet van!?
Illetve ha valaki tud esetleg cikkszámot mondani, mert van progija, az légyszi tegye meg! Köszönöm! 


MackóGsi
#2221
2011. szeptember 26. 18:50
Azok el tudnak igy törni, hogy nem akad bent!?
Na ez uj nekem! Amugy az is feltünt eddig mindenkinek aki ült a kocsimban, illetve én is ültem más opelben, amiben ilyen váltó volt, hogy a kuplung pedál nekem sokkal nehezebb benyomni és erösebben is nyomja vissza magát!? De nem akad a pdál vagy szorul!
De nem kicsit, nagyon érezhetöen, már kétszer akkora a vádlim! 



Szerintem a kuplung szerkezet lesz a ludas. Nem egyformán nyom, vagy törött benne egy, vagy több rugó.
MackóGsi
#2219
2011. szeptember 26. 18:15
Sziasztok!
Kezd egy nagyon bosszantó hibajelenség kijönni a kocsimon(C20NE, F16rövid, Astra Gsi)! A jelenség az, hogy elinduláskor iszonyatosan beráz, rángat a kocsi amikor a kumplugot engedem fel! Ha lassan ha gyorsan, ha kis gázzal ha nagy gázzal! Illetve mikor visszaváltást kell végeznem, akkor mikor engedem fel, akkor is az első pillanatban, mikor elkezd a fordulat felfutni, beremeg, mintha fulladna mondjuk!
Általában 1500-2000 közötti fordulaton indulok, de ugy beráz mint egy régi manuális váltós ikarus busz(volán) elinduláskor! Katasztrofa hogy az egész kasztni beremeg miatta!
Már az összes tartóbak cserélve lett, de se nem jobb, se nem rosszabb! Lehet váltó hiba vagy kuplung!? Kumplungra azért gyanakszom, mert van hogy amikor engedem fel a pedált, akkor mintha ütne egyet a kumplung! Akkor is, ha egyforma lassan engedem fel! És nem mindig, van hogy tök simán befog!
Szóval valaki tapasztalt ilyet már!? Lehet, hogy nem váltó hiba, hanem benya hiánya van és azért nincs ereje és rángat be!?
Illetve még egy apró kérdés: mi az a kerek kis izé, amibe a benzincsö megy, illetve abból ki a motor hátulján, ahol a motortérbe jön be a benyacső!? Egy kis szürö!? Vagy nyomásszabályzó!? Ez egy sima kis lapos, kerek izé!?
Köszike ha valaki tud segiteni!
Kezd egy nagyon bosszantó hibajelenség kijönni a kocsimon(C20NE, F16rövid, Astra Gsi)! A jelenség az, hogy elinduláskor iszonyatosan beráz, rángat a kocsi amikor a kumplugot engedem fel! Ha lassan ha gyorsan, ha kis gázzal ha nagy gázzal! Illetve mikor visszaváltást kell végeznem, akkor mikor engedem fel, akkor is az első pillanatban, mikor elkezd a fordulat felfutni, beremeg, mintha fulladna mondjuk!
Általában 1500-2000 közötti fordulaton indulok, de ugy beráz mint egy régi manuális váltós ikarus busz(volán) elinduláskor! Katasztrofa hogy az egész kasztni beremeg miatta!


Szóval valaki tapasztalt ilyet már!? Lehet, hogy nem váltó hiba, hanem benya hiánya van és azért nincs ereje és rángat be!?

Illetve még egy apró kérdés: mi az a kerek kis izé, amibe a benzincsö megy, illetve abból ki a motor hátulján, ahol a motortérbe jön be a benyacső!? Egy kis szürö!? Vagy nyomásszabályzó!? Ez egy sima kis lapos, kerek izé!?

Köszike ha valaki tud segiteni!

üdv! valaki szedte már le a gyári huzatot az ülésekről ?
azokat a fekete plüssös szerű részeket szeretném kicserélni mert kifakultak az idő során


Háát köszi de pont az a lényeg:) hengerfejem meg a többi nekem is hibátlan:)
Sziasztok! Valaki nem tudja milyen rendszert érdemes a kocsim alá rakni ? C18XEL a motor 50-es elég vagy 60 ? hány dobbal lenne a legjobb ? (van egy gázgyorsítóm) vagy egy 420hossuúX60bementi csőX100-as végű HD racing dobom,ezt megtartsam hozzá,vagy csináljak egy teljesen egyedi dobot a egy gyári f astra dobból ?(nem szeretnék nagyon hangosat) valakinek nincs jó ötlete hogy lehetne a lehető legjobb rendszert összerakni...lehet sok a hülye kérdés de nem akarok szartse 

Nekem bőven elég a -35/35mm + előtte érdemes a futóművet rendbe szedni! És utána Ég és Föld lesz a különbség a kettő között 
Nekem pl így volt műszakin a kocsi és nem szóltak érte!


Nekem pl így volt műszakin a kocsi és nem szóltak érte!

és ha felemeled az autót csápos emelőn, akkor hány embernek kell leengedni?

nekem a -10 és -12 centit tolerálják a gyári gátlók.. nem para a -4
nekem van egy c16nz-m, hibátlan, egy dugattyú szétszakadt benne:D de vatta a hengerfeje, meg jó a főtengely+hajtókar.
Érdeklődnék tud-e valaki c16se vagy c16nz füzött blokkot..köszi
tudomásom szerint nem kell papír az ültetésről......ha meg az van akkor meg gyári sportfutómű oszt csőőő 

esetleg weber dcoe40 alkatrésze valakinek?
mi az a 4centi... észere se veszed egy f-astrán...XD
ha műbizonylatod van akk nem fognak.. jobb helyeken anélkül se para 
de am sztem -4cm-rel nem nagyon foglalkoznak nem olyan egetverő ültetés h szúrja az ember szemét... ha meg kötnek tolsz egy kis mellékest 



Szevasztok! Arra lennék kíváncsi ha leültetem a kocsit 4 cm-el műszakin kötekednek? Gyári gátlók még bírják ezt?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!