Speciális fényszóró - izzók
aktuális téma

Aki már kísérletezett ilyennel, írja ide a véleményét.
De addig is, gyorsan kezdem én:
vettem egy Tungsram superblue égőpárost. Ránézésre kicsit szivárványos a külseje, talán még mintha meg is lenne repedezve a gőzölés rajta.
Na, betettem, és pontosan ugyan olyan, mint a 300 forintos egyszerű H1-es izzó. Ilyet tehát NE!
Üdv,
Adam
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Sajnos nekem az a tapasztalatom, hogy vizes-esős úton még mindig a sárga fényű sima H4 a legjobb, mert azt mondják, hogy a XENON fénye "megpattan" az útfelületen. Szóval én sem látok sokat esős időben még XENONNAL sem.
DE mindegy, szarok az esőre, nem LONDON-ban élünk! Hál istennek!
DE mindegy, szarok az esőre, nem LONDON-ban élünk! Hál istennek!

nekem is ez a 90/100 as okosság volt bent... az egyik ki is éget...
de vizes úton esőben... nem akarok hazudni egy hangot nem láttam...
semmi lófasz zéró volt amit bevilágitott....



de vizes úton esőben... nem akarok hazudni egy hangot nem láttam...
semmi lófasz zéró volt amit bevilágitott....




Ja és a 100/90 es izzók nem igazán a foncsort teszik tönkre, meg a vezetéket, hanem a lámpa kormánykapcsolóját illetve reléjét!

30-40 ezer forintos xenon szettek általában igen ócska minőségüek, egy haveromnak csak a harmadik szett működött jól, addíg állandóan vitte vissza gariban. De volt olyan, hogy 5 percet se ment! A nagyobb fényerejű izzókról: Nekem a xenon előtt volt H4 100/90-es izzóim, amik viszonylag hideg fényűek, de semmi köze a xenonhoz!
Azokat a Boombasstik-ban vettem, és 1700 Ft/pár. Ennyit szerintem megér, bár nagy átlagban valamelyiket 30-40 naponta cserélni kell.
Érdemes egy normális minőségű Xenonszettre összegyüjteni. Ha egyszer már volt, akkor azután mindíg lesz!!!!
Azokat a Boombasstik-ban vettem, és 1700 Ft/pár. Ennyit szerintem megér, bár nagy átlagban valamelyiket 30-40 naponta cserélni kell.
Érdemes egy normális minőségű Xenonszettre összegyüjteni. Ha egyszer már volt, akkor azután mindíg lesz!!!!

Ya 30rugóért továbbra is érdekel H4 új bi-xenon szett!

www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=7238&artikel_seite=2
H4 izzók Autobild teszt.
A noname izzók nem véletlen kaptak egytől 1ig"nem ajánlott minősítést"
H4 izzók Autobild teszt.
A noname izzók nem véletlen kaptak egytől 1ig"nem ajánlott minősítést"

30 rugóért hol kapok új bi-xenon H4-et?
Gratulálok! Még, jó hogy mások igen. Véletlenül szembejönne veled egy hozzád hasonló képességű, te meg azon a sok méteren, amíg semmit nem látsz elütsz egy bicikliző kisgyereket, akkor persze összeszarnád magad.Főleg, ha az apja a helyszínen tépne ki a kocsidból a fejednél fogva. Nem értem miért jó az, ha nem érdekel, hogy másnak kisütöd a szemét?
kriszrudi
#119
2007. január 31. 13:05
www.autoexpress.co.uk/search/?words=bulb+test&ss=49
Kinek a pap kinek a paplan

jól megmondtad a tutit:
1: kb, van már fele annyiért is...
2: műanyagba tényleg nem raknék emelt teljesítményűt
3: általánosítani zöldség. erősen reflektor felépítés és watt függő hogy melyik hogy teljesít... az 55-ös lehet gyengébb mint egy normál halogén, de a nagyobb letolja...
4:...
5:marketing...
nem baj, hogy sokaknak jól beváltak a "filléres" xenon gázos izzók... akinek nem, az előtte igazi xenonnal járt, vagy rosszat választott a kocsijához... az is elképzelhető, hogy néhány tervezési/gyártási hibás, és nem a fókuszban tartja a szálat ezért világít rosszul... dehát ezért van ez a topik, hogy a tapasztalatokat megoszthassuk: nekem a TypeR H4 110-es nagyon jól teljesít...
1: kb, van már fele annyiért is...
2: műanyagba tényleg nem raknék emelt teljesítményűt
3: általánosítani zöldség. erősen reflektor felépítés és watt függő hogy melyik hogy teljesít... az 55-ös lehet gyengébb mint egy normál halogén, de a nagyobb letolja...
4:...
5:marketing...
nem baj, hogy sokaknak jól beváltak a "filléres" xenon gázos izzók... akinek nem, az előtte igazi xenonnal járt, vagy rosszat választott a kocsijához... az is elképzelhető, hogy néhány tervezési/gyártási hibás, és nem a fókuszban tartja a szálat ezért világít rosszul... dehát ezért van ez a topik, hogy a tapasztalatokat megoszthassuk: nekem a TypeR H4 110-es nagyon jól teljesít...
Akkor összefoglalva:
1. az igazi xenon egy (még)igendrága rendszer, szóval60 -80000Ft-nagyságrendű a cucc,és a marketing szövegekkel ellentétben sajnos nem örökélet, kérdés hogy megéri-e?
2. tuningizzók: utcai használatuk nem engedélyezett, a gyáritól nagyobb teljesítményűek 55/60 helyett 80, 100, 120 wattot tudnak. Hátránya még hogy a fényszóróbúra, kapcsolók, vezetékek is könnyen tönkremehetnek a megnövekedett hőhatástól(ugyais teljesítményük jelentős része nem fény hanem hőleadásként jelentkezik) főleg a műanyag foncsoros és üveges fényszórók.
3. xenon-hatású kamu izzók: szupermarketekben tömegesen kapható valamely nevesebb gyártó termékét szinesítik meg kisebb cégek, kinézetre jó, de a hatásuk sajnos rosszabb a gyárinál,vizes úton,esőben gyakorlatilag =a0val .Egyedül a Philips BlueVision,valamint a Osram Cool Blue amik fehéres-halványkék színhőmérséklet melett +felelő fényerőt is produkálnak.
4. színspektrum- manipulált izzók: ezek nem rosszak esőben ködben,mivel kadmiumsárga(vagy közeli) fénnyel világítanak,igy a fény sokkal kevésbé nyelődik el vizes úton,"töri" a ködöt. mint pl Philips All Weather, de van Tungsram Gold, Osram, Hella is ami ugyanezt tudja.
5:az emelt fényerejű izzók: az izzószálat jobban kihasználják azonos hőleadás és teljesítmény mellet +30 +50 +60%-kal jobban világítanak, de rövidebb életűek is: Osram Silver Star +50 ,Philips Pemium, Tungsram Megalight +30, Tungsram Megalight Plus +60. Némelyik tartalmaz xenon gázt de nem xenon-ról van szó. Fényük is fehérebb.
1. az igazi xenon egy (még)igendrága rendszer, szóval60 -80000Ft-nagyságrendű a cucc,és a marketing szövegekkel ellentétben sajnos nem örökélet, kérdés hogy megéri-e?
2. tuningizzók: utcai használatuk nem engedélyezett, a gyáritól nagyobb teljesítményűek 55/60 helyett 80, 100, 120 wattot tudnak. Hátránya még hogy a fényszóróbúra, kapcsolók, vezetékek is könnyen tönkremehetnek a megnövekedett hőhatástól(ugyais teljesítményük jelentős része nem fény hanem hőleadásként jelentkezik) főleg a műanyag foncsoros és üveges fényszórók.
3. xenon-hatású kamu izzók: szupermarketekben tömegesen kapható valamely nevesebb gyártó termékét szinesítik meg kisebb cégek, kinézetre jó, de a hatásuk sajnos rosszabb a gyárinál,vizes úton,esőben gyakorlatilag =a0val .Egyedül a Philips BlueVision,valamint a Osram Cool Blue amik fehéres-halványkék színhőmérséklet melett +felelő fényerőt is produkálnak.
4. színspektrum- manipulált izzók: ezek nem rosszak esőben ködben,mivel kadmiumsárga(vagy közeli) fénnyel világítanak,igy a fény sokkal kevésbé nyelődik el vizes úton,"töri" a ködöt. mint pl Philips All Weather, de van Tungsram Gold, Osram, Hella is ami ugyanezt tudja.
5:az emelt fényerejű izzók: az izzószálat jobban kihasználják azonos hőleadás és teljesítmény mellet +30 +50 +60%-kal jobban világítanak, de rövidebb életűek is: Osram Silver Star +50 ,Philips Pemium, Tungsram Megalight +30, Tungsram Megalight Plus +60. Némelyik tartalmaz xenon gázt de nem xenon-ról van szó. Fényük is fehérebb.
Én tungsram + 60-ast már próbáltam, az tényleg jobb volt a simánál, hátránya hogy mindkettő 15 000 km után kiégett, szinte egyszerre, 100km difivel.
Én azokat ajánlom mindenkinek, csak azért nem használom, mert évi 40 000-et megyek, és utálok izzót cserélni.
Most xenon van, nyilván meg sem közelíti a fényerejét egy +-os akármi, de az legalább legális, a xenon meg nem...
Ár érték arányban a tungsram +-os izzók vannak, a xenon töltésűekkel szarabbul lehet látni mint sima halogénnel.
Én azokat ajánlom mindenkinek, csak azért nem használom, mert évi 40 000-et megyek, és utálok izzót cserélni.
Most xenon van, nyilván meg sem közelíti a fényerejét egy +-os akármi, de az legalább legális, a xenon meg nem...
Ár érték arányban a tungsram +-os izzók vannak, a xenon töltésűekkel szarabbul lehet látni mint sima halogénnel.
Miért ne? A kocsinak baja nem lesz tőle. De ha lesz xenon akkor addig kár ilyenre költeni.
én nem raknék ilyet a szinte új kocsimba...
majd jön a xenon úgyis
egyébként,fater is vett ilyen fehér fényű izzót,octavia,h4 foglalat,de nem type-r hanem vmi más kínai cucc,és annak hibátlan a fénye....és árban is egyforma a type-r féle változattal
majd jön a xenon úgyis

egyébként,fater is vett ilyen fehér fényű izzót,octavia,h4 foglalat,de nem type-r hanem vmi más kínai cucc,és annak hibátlan a fénye....és árban is egyforma a type-r féle változattal
Nekem a 100asnak szép liláskékes elszíneződések vannak a krómos részén. Biztos kicsit melege van néha....
De műxik faxán.

Cyr0pt3ra
#110
2007. január 30. 12:11
nekem abban van, sőt még a búra is műanyag. demmi baja nincs. kisit melegedett, de semmi xtra.



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
bár a szarással még nem próbálkoztam
én visszaraktam a gyárit...