Sportvezérműtengely 1.6 VTI-be

Témakör: Tuning
aktuális téma
Sportvezérműtengely 1.6 VTI-be

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy milyen következményei vannak a sportvezérműtengelynek (Skunk2), fogyasztást, lóerőt, alapjáratot, és az auto computerét tkintve? Ha bárkinek van véleménye, tapasztalata és észrevétele van ebben a témában kérem segitsen nagyon fontos lenne.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
Kerge
#37
2005. augusztus 11. 11:15
mondom, hogy régen írtam, azóta változtott a véleményem, mert láttam, látok példákat joo példákat, régen volt na..........
Kerge
#36
2005. augusztus 11. 11:13
ezeket régen írtam, akkor hüle vótam, na...............
Kerge
#35
2005. augusztus 11. 11:12
én meg ijen fasságokat írtam
Sprint-R
#34
2005. augusztus 11. 10:46
nem akarok én itt okoskodni de a gordon delsol-jába is volt chip meg sportveztengely is és állitolag verte a vti-ket(igaz hogy az Esi Sohc volt)
MadMaxTDi
#32
2005. augusztus 11. 10:39
VTi-be nagy okosság a vez teng mert: duplán vannak a bütykök, van a VTi alatt és felett, amikor sport tengely kerül a VTi-be akkor csak a VTi nyitás felett változik az autó tehát alul nem fog rángatni nem köpi be a gyertyát viszont felül egy állat lesz! Szerintem érdemes...
_tRebroN_
#31
2005. augusztus 11. 10:27
Most konkrétan a veztengelyre gondolsz 300k hufért akkor nem vagy képbe az árakkal. Ha mellé képzeled még a kipuffrendszert leömlővel is meg a szeleprugókat akkor kb helyes a számításod.
Ugye az ebay-en vagy amerikából érdemes rendelgetni!
_tRebroN_
#30
2005. augusztus 11. 10:22
Az, hogy nő az alapjárat hát hmm ok elektronika szabályozza az meg, hogy mennyire lesz lusta az attól függ, hogy milyen tengely nem muszály a full race spec 1000-9500+ rpm tengelyt belerakni ugye itt a fokolás a nem mindegy az autószerelőd meg nagy hülyeséget mondott avval, hogy egy sportvezmű tengely (skunk2,jun, crower) lebutítja a motort hát igen lehet szarul is összeszerelni, de itt nem a szuromi tengelyekről van szó hondába azok tényleg nem valók! Ugy tudom (lehet hogy rosszul), hogy CCH próbálkozott vele nagyon rég hát nem sok sikerrel
boti
#29
2005. augusztus 11. 10:22
remélem most jönnek a komolyabb változtatások.sok a terv:)
boti
#28
2005. augusztus 11. 10:20
visszaolvasva a kommenteket nem ugy van hogy a vti ki van hegyezve gyárilag. a vti motor is elég keményen felhúzható.több példa van rá mo-n.vez.tengely volt az eddigi olyan tuning szívó állapotában ami legtöbbet változtatott,persze ehhez kell egy jó program,kipuff.
_tRebroN_
#27
2005. augusztus 11. 10:16
Ez nézőpont kérdése minden a szerelés és az anyagok minőségétől és persze a felhasználástól függ semmi mástól!
Mauro
#26
2005. augusztus 11. 10:16
Gondoltam te nyitód ezt a topic-ot!
Lordie
#24
2005. augusztus 11. 10:02
Ha a többi bütyköt nem módosítod (aggresszív tuningról beszélek, tehát legalább +1mm emelés), nagy lesz a VTEC váltásnál keletkező overlap.
Bishop
#23
2005. augusztus 11. 08:48
Látom itt igazán nem vágják egyesek a Vtec / VTI működését.. Mivel ez a japán műalkotás, úgy van kitalálva, hogy egy tengelyen (például a szívó tengely Vti nél) több bütyök van. Ezt mindenki tudja... De ha te csak abba nyúlsz bele ami úgymond a vtec szelep működésekor aktiválódik, akkor az alapjáratodnak semmi köze nincsen hozzá, mivel ugye az tipustól függően 4800RPM körül érkezik... Szóval, a vtec tengelyt lehet hegyezni, de javasolt csak a brutális nyitást ami 4800 után él azt továbbdúrvítani.. (ha már lúd legyen kövér :)

A chippeslés az nem ér semmit? Ez mi?
Itt boti verdáját hoznám fel, mert remek példa, bár ő nem VTI hanem csak sohc Vtec de ugy hallottam VTI verő...
Szóval a VTI-t lehet még húzni, okos programmal, gyújtással, (DodgeM ért is hozzá amint értesültem róla) mert az a 160 paripa 180 is tud lenni. Természetesen a fogyasztás egekbe szökik majd, de ki az aki Vtec fordulat fölött autózik? Az már 150Km/h fölött lehet 5. -ben...

Szóval mindent bele!
Ja és a VTI blokk kompatibilis az integráéval, szóval ott a donor!
1.6vti
#22
2005. augusztus 11. 07:41
ijen hüjeségeket kérdeztem régen
hobizoli
#21
2005. augusztus 11. 07:11
SZVSZ, ha megnezed a nyito hsz datumat ebben topikban, amire valszoltal az elobb, azt lathatod, hogy mar fel evvel ezelott volt ez kerdes...reg nem aktualis mar
GReddy
#20
2005. augusztus 11. 07:09
Na megnéztem a járgányodat! De nem értem, mi a faxnak akarod piszkálni???
GReddy
#19
2005. augusztus 11. 07:06
Vezműtengely: Először is ésszel nyúlunk bele. Mit jelent mindez a gyakorlatban? Végignézve a rendszert, láthatod, hogy CSAK magában egy vezműtengely nemigen ér semmit. Kell hozzá a nagyobb szelepek, keményebb szeleprugók, egyebek. Ráadásul a VTI az változó szelepvezérlésű, és nem hiszem, hogy olyan nagyon jó volna belebarmolni. Hidd el, Suzukában nagyon vágják a témát, nem véletlenül olyan amilyen. Én nem tenném bele... (Oké, az enyémben sem a gyári van, de az más téma!)

Ha mégis belerakod: nem tudom, melyik tengelyt nézted ki, de MAX a szelepnyitással játsszál. (Magasabb bütykű tengellyel) Abból nagy baj nem lehet, max nem ér semmit. :)) Ha nagyobbat nyit a vezműtengely, akkor tovább van nyitva a szelep, tehát több benya tud belemenni, ergo több teljesítményt lehet kivenni belőle. 300kHUFF-ért. Szerintem sokkal!!!! egyszerűbb venni friccországban egy 1.8-as 2.0-ás motort... és lében ugyanott vagy. Persze te dolgod. Ezek csak vélemények.
DZSÓ
#18
2005. augusztus 11. 06:46

Sztem a fogyasztása már így is az egekben ven..............
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 57 találat 3 oldalon