Sportvezérműtengely 1.6 VTI-be

Témakör: Tuning
aktuális téma
Sportvezérműtengely 1.6 VTI-be

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy milyen következményei vannak a sportvezérműtengelynek (Skunk2), fogyasztást, lóerőt, alapjáratot, és az auto computerét tkintve? Ha bárkinek van véleménye, tapasztalata és észrevétele van ebben a témában kérem segitsen nagyon fontos lenne.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
HUJKA
#16
2005. augusztus 11. 02:42
kicsit sok a régi topic, nem?
HUJKA
#15
2005. augusztus 11. 02:39
1.6vti
#14
2004. február 10. 09:52
Köszönöm a segitséget sikerült döntenem a vezérmű tengelyt illetöleg. A végeredmény marad a gyári. Mégegyszer kössz
Koczeka
#13
2004. február 09. 11:11
Ha eccer ez az igazság, akkor miért ne írnánk le? Miért szívja meg esetleg még más is náluk?
Ettől függetlenül lehet, hogy minden más típushoz értenek...
ePtOn
#12
2004. február 06. 13:33
Jah ismerem kupet:) igy tudok a szuromis ugyrol, de nem akartam rontani a biznisziet, igy nem emlitettem:)
Koczeka
#11
2004. február 06. 09:38
Jaja... kérdezd meg Kupét! Csinált neki a Szuromi motorsport 1 tengelyt...
Úgylátszik náluk is végetér a tudomány, ha Hondáról van szó.
Pedig sokat lehet még tuningolni a B16-B18-on, csak érteni kell hozzá!
ePtOn
#10
2004. február 05. 23:56
Jah, es feltolto nelkul 220 lo korulig lehet menni...csak nem eri meg, mert annyiba kerul...
ePtOn
#9
2004. február 05. 23:55
Ehh, annyira ki van hegyezve? Inkabb annyira nem ertenek itthon hozza. A B16-os mocibol letezik GYARI 185 lovas (Type-R) verzio is, amiben mas pl a veztengely is. Lehet chippel is varialni, lehet kipufo oldallal, szivoval (igen direktszurovel) is. Csak nem a kokany szarokkal. A Toda telleg jo amugy:) csakhat a 2 tengely kerul 200e korulibe, es 10-15 loero...
Koczeka
#8
2004. február 05. 15:42
Mégvalami: A TODA megbíható és sokat is hoz, csak mire ideér naggyon drága lesz. http://www.todaracing.com/
Koczeka
#7
2004. február 05. 15:40
Mind kókány szar...
Ha jót akarsz, akkor TODA (de szeleprugókat is cserélni kell)!!!
Kerge
#6
2004. február 05. 07:38
Szeva 1.6vti!

Van egy autószerelő megbízható ismerősöm, aki mellesleg Hondákra specializálódott, s ő mondta (én is feltettem neki eme kérdést), hogy a vti-t nem szabad direktszűrőzni, nem szabad kutyafasza szép nevü gyertyákat bele tenni, nem szabad csippelni, és főleg ami a legrosszabb nem szabad kicserélni a vezértengelyeket!!! Kúrvára lebutítja, nemhogy 10 lóerőt kapsz!
A vezértengely diktálja az ütemet a mocinak, s nagy szerepe van a változó szelepvezérlés működésében! Szumma szummárum a VTI motor már gyárilag annyira ki van hegyezve, hogy azt már csak minimálisan tudod úgy tuningolni, hogy az még egézséges legyen! Amugy meg nem tudom mennyire vágod a sporttengely témát, de elmondom, hogy az alapjárat emelkedni fog, elég rendesen, alacsony fordulaton qrvára nem húz,cs ak magasan ergó nő a fogyasztás igen tetemesen!
Remélem sikerült elriasztanom, s így megóvni egy csalódástól!

CUL8R
D
#5
2004. február 05. 01:12
en is osztom ezt a velemenyt!
stifi|SR
#4
2004. február 05. 00:55
én sztem a vti olyannyira ki van hegyezve, hogy nem tudnál rajta tuningolni úgy, hogy megbízható maradjon...
a vti úgy tökéletes ahogy van!
1.6vti
#3
2004. február 04. 14:21
De kérdeztem imformáciokat a tengelyről és végül is 10 lóerő körülire mondták de hát az a baj hogy "mondták" nekem meg valami olyan informácio kellene amit nem az eladó mond, na meg a fogyasztás is érdekelne.
D
#2
2004. február 04. 13:57
Szia!
en sajna nem tudok segiteni, de a skunk 2 nem irt semmit? vagy nem irtal nekik?
1.6vti
#1
2004. február 04. 11:10
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy milyen következményei vannak a sportvezérműtengelynek (Skunk2), fogyasztást, lóerőt, alapjáratot, és az auto computerét tkintve? Ha bárkinek van véleménye, tapasztalata és észrevétele van ebben a témában kérem segitsen nagyon fontos lenne.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 57 találat 3 oldalon