szinterkuplung, sper difi

Témakör: Tuning
aktuális téma
szinterkuplung, sper difi

Sziasztok! Lehet hogy már volt itt szó róluk de én megmondom őszintén nem találtam sehol. Szeretném megtudni hogy mik is ezek hogy működnek, mi hasznuk van. Remélem a válaszokból nem csak én járok jól hanem a többi olvasó is. Köszönöm a segítséget

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
ati_TDI
#25
2004. április 22. 16:57
a válasz egyszerű,ez volt épp eladó.. . De ha találnék is az ugyis gatya lenne, és nem lenne kedvem 1 gurigáért generálozni. Igy meg a 750 összes cucca megvolt 200ból, papirosan hibátlan állapotban. Az automata váltót meg egyenesen imádom...
ATka
#24
2004. április 22. 16:55
Az durva lesz
E36-ba sem semmi átalakításokat kellett végezni (Hamann)
VASILIJ
#23
2004. április 22. 16:53
Az ix-eknek viscos spere mége a sima 27i projektet se nagyon bírják!
VASILIJ
#22
2004. április 22. 16:47
IX difit mellőzném!
Kizárólag E30 nagyházas difit ajánlok.
Azok kibirják az M5-is.
MIért pont V12 akarsz belerakni?
Nagyon ornehéz lessz tőle, ráadásul nem kis szopás. Egy M5 egyszerübb is volna,meg autózható is.
ati_TDI
#21
2004. április 22. 16:21
a nyári projectem e30ba 5.0 V12. minden megvan, csak rakni kéne. Van ix diffim is, remélem birni fogja azért. Állitólag az ix-ekben nem lamellás hanem viscos sperr van, kiváncsi leszek hogy fog melózni...
ati_TDI
#20
2004. április 22. 16:19
hát ja, csak a csúszós idő az izgi... a 750i-vel nem tudtam esőben íven kanyarodni...:))
VASILIJ
#19
2004. április 22. 16:08
40% sperrel iszonyú jókat lehet rajtolni.
ati_TDI
#18
2004. április 22. 16:01
volt 3 sperres bmw-m, de nekem elég volt a 25% is, ment az keresztbe..:))
jut eszembe Gordon, duenen van ember aki csinál torsent, nekem 150et mondott és 1.5 hónapot...
VASILIJ
#17
2004. április 22. 15:47
Géplakatossal egy elég egyszerű művelet után a 25%-ból 40%spert lehet csinálni.
(BMW spernél bisztosan)
VASILIJ
#16
2004. április 22. 15:43
IIIIIIgy van!

Annyit még hozzátennék,hogy mielött mindenki elkezdene rohanni, hogy szintert vegyen, azért a kuplungszerkezetet is meg kéne erősíteni.
(ehhez feltételeztem hogy bivaj erös a moci) Utána váltó, difi...
ati_TDI
#15
2004. április 22. 15:41
quaife-nak van hondához is diffije, én próbáltam direktbe beszélni velük, emailra nem válaszoltak. valszeg csak hazai forgalmazónál lehet megvenni 200-250k Ft.
www.syntech.hu a telszámuk nem jó, ha kell az uj szám szólj
ati_TDI
#14
2004. április 22. 15:38
Egy nagy tévedése a közhiedelemnek hogy a szintert nem lehet csúsztatni.
Semmi ilyenről nincs szó. Annyi a különbség hogy szinter jobban tapad, ha fokozatosan engeded fel a pedált, ugyanugy viselkedik mint az utcai kuplung, 400 Nm feletti nyomatékú motorokhoz csak azt szabad használni. Alatta jó a kevlár, azt kb 15000 forintért lehet csináltatni, mig a szinter 45nél kezdődik. infók a www.szinterkuplung.hu-tól származnak

sperr témáról annyit, hogy létezik a "sperr" és a "torsen" diffi, a sperr az lamellás és általában 25%os, a torsen az fogaskerekes és nyomatékra zár, mértéke 100%
nem akarok a száraz tankönyvi anyagba belemenni, itt van infó a torsen diffiről:
http://www.quaife.co.uk --> atb differentials , itt a kép róla ( én ilyet fogok venni vagy csináltatni)
VASILIJ
#13
2004. április 22. 15:26
Hondára is lehet.
Civicre bisztosan.
Te autódra nem tudom.
DUEN.HU alkatrészek
Casssio
#12
2004. április 22. 15:26
"Hátsókerekes autó, sper nélkül olyan, mint nő punci nélkül! "

VASILIJ
#11
2004. április 22. 15:25
Hátsókerekes autó, sper nélkül olyan, mint nő punci nélkül!

Erre akkor döbbente rá amikor rákerült az autómra.
-Télen, jó gumival nagyon bénának kell lenni, hogy elakadj.
-Szopatni lehet vele az elsőkerekeseket a hóban.
-szárazon, ha van kraft a verdába ,nagyon jól kezelhető
- gázra teszi ki a seggét , nagyon jól lehet vele "szerepelni".

-helyben meg tudsz vele fordulni.
-jobban kopik a gumi, (valamit valamiért)

Ha megteheted(mármint ha lehet kapni az autókdra) akkor kötelező!
Gordon
#10
2004. április 22. 15:20
Köszi de bmwm az nincs továbi ötleteket HONDARA please!
Casssio
#9
2004. április 22. 15:15
Azt hiszem a lényegét mind a kettőnek leírták.
De, ha már tuningnál, ill. versenynél tartunk a sperr difi nagyon jó pl. gyorsulási versenyen a rajtnál.
Városban pedig nagyon látványosan lehet vele közlekedni, és sokkal kezelhetőbb.
BMW-ről tudok nyilatkozni, ott bármelyik tipusba beszerezhető, csak van ami ritkaság számba megy.
Gordon
#8
2004. április 22. 15:09
igen irja már le valaki bezserelhető bármilyen autóba??
PeachT
#7
2004. április 22. 14:47
Na! Rengeted dologgal lettünk gazdagabbak! Köszi! Ha valakinek van még hozzászólnivalója az íjon csak bátran!! Szomjazunk a tudásra
S_Bernie
#6
2004. április 22. 14:44
Azt elfelejtettem írni, hogy előnye a nagyobb kanyarstabilitás (hiszen legalább két keréken van hajtás és így jobban tapadnak a gumik, mert próbálják az autót kifelé húzni / tolni a kanyarból), de a féltengelyeket és gumikat jobban megterheli.
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3
Összesen 45 találat 3 oldalon