szinterkuplung, sper difi
aktuális téma

Sziasztok! Lehet hogy már volt itt szó róluk de én megmondom őszintén nem találtam sehol. Szeretném megtudni hogy mik is ezek hogy működnek, mi hasznuk van. Remélem a válaszokból nem csak én járok jól hanem a többi olvasó is. Köszönöm a segítséget
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
a válasz egyszerű,ez volt épp eladó.. .
De ha találnék is az ugyis gatya lenne, és nem lenne kedvem 1 gurigáért generálozni. Igy meg a 750 összes cucca megvolt 200ból, papirosan hibátlan állapotban. Az automata váltót meg egyenesen imádom...


Az durva lesz
E36-ba sem semmi átalakításokat kellett végezni (Hamann)

E36-ba sem semmi átalakításokat kellett végezni (Hamann)
Az ix-eknek viscos spere mége a sima 27i projektet se nagyon bírják!
IX difit mellőzném!
Kizárólag E30 nagyházas difit ajánlok.
Azok kibirják az M5-is.
MIért pont V12 akarsz belerakni?
Nagyon ornehéz lessz tőle, ráadásul nem kis szopás. Egy M5 egyszerübb is volna,meg autózható is.
Kizárólag E30 nagyházas difit ajánlok.
Azok kibirják az M5-is.
MIért pont V12 akarsz belerakni?
Nagyon ornehéz lessz tőle, ráadásul nem kis szopás. Egy M5 egyszerübb is volna,meg autózható is.
a nyári projectem e30ba 5.0 V12. minden megvan, csak rakni kéne. Van ix diffim is, remélem birni fogja azért. Állitólag az ix-ekben nem lamellás hanem viscos sperr van, kiváncsi leszek hogy fog melózni...

hát ja, csak a csúszós idő az izgi... a 750i-vel nem tudtam esőben íven kanyarodni...:))
40% sperrel iszonyú jókat lehet rajtolni.
volt 3 sperres bmw-m, de nekem elég volt a 25% is, ment az keresztbe..:))
jut eszembe Gordon, duenen van ember aki csinál torsent, nekem 150et mondott és 1.5 hónapot...
jut eszembe Gordon, duenen van ember aki csinál torsent, nekem 150et mondott és 1.5 hónapot...
Géplakatossal egy elég egyszerű művelet után a 25%-ból 40%spert lehet csinálni.
(BMW spernél bisztosan)
(BMW spernél bisztosan)
IIIIIIgy van!
Annyit még hozzátennék,hogy mielött mindenki elkezdene rohanni, hogy szintert vegyen, azért a kuplungszerkezetet is meg kéne erősíteni.
(ehhez feltételeztem hogy bivaj erös a moci) Utána váltó, difi...
Annyit még hozzátennék,hogy mielött mindenki elkezdene rohanni, hogy szintert vegyen, azért a kuplungszerkezetet is meg kéne erősíteni.
(ehhez feltételeztem hogy bivaj erös a moci) Utána váltó, difi...
quaife-nak van hondához is diffije, én próbáltam direktbe beszélni velük, emailra nem válaszoltak. valszeg csak hazai forgalmazónál lehet megvenni 200-250k Ft.
www.syntech.hu a telszámuk nem jó, ha kell az uj szám szólj
www.syntech.hu a telszámuk nem jó, ha kell az uj szám szólj
Egy nagy tévedése a közhiedelemnek hogy a szintert nem lehet csúsztatni.
Semmi ilyenről nincs szó. Annyi a különbség hogy szinter jobban tapad, ha fokozatosan engeded fel a pedált, ugyanugy viselkedik mint az utcai kuplung, 400 Nm feletti nyomatékú motorokhoz csak azt szabad használni. Alatta jó a kevlár, azt kb 15000 forintért lehet csináltatni, mig a szinter 45nél kezdődik. infók a www.szinterkuplung.hu-tól származnak
sperr témáról annyit, hogy létezik a "sperr" és a "torsen" diffi, a sperr az lamellás és általában 25%os, a torsen az fogaskerekes és nyomatékra zár, mértéke 100%
nem akarok a száraz tankönyvi anyagba belemenni, itt van infó a torsen diffiről:
http://www.quaife.co.uk --> atb differentials , itt a kép róla ( én ilyet fogok venni vagy csináltatni)
Semmi ilyenről nincs szó. Annyi a különbség hogy szinter jobban tapad, ha fokozatosan engeded fel a pedált, ugyanugy viselkedik mint az utcai kuplung, 400 Nm feletti nyomatékú motorokhoz csak azt szabad használni. Alatta jó a kevlár, azt kb 15000 forintért lehet csináltatni, mig a szinter 45nél kezdődik. infók a www.szinterkuplung.hu-tól származnak
sperr témáról annyit, hogy létezik a "sperr" és a "torsen" diffi, a sperr az lamellás és általában 25%os, a torsen az fogaskerekes és nyomatékra zár, mértéke 100%
nem akarok a száraz tankönyvi anyagba belemenni, itt van infó a torsen diffiről:
http://www.quaife.co.uk --> atb differentials , itt a kép róla ( én ilyet fogok venni vagy csináltatni)
Hondára is lehet.
Civicre bisztosan.
Te autódra nem tudom.
DUEN.HU alkatrészek
Civicre bisztosan.
Te autódra nem tudom.
DUEN.HU alkatrészek
"Hátsókerekes autó, sper nélkül olyan, mint nő punci nélkül! "










Hátsókerekes autó, sper nélkül olyan, mint nő punci nélkül!
Erre akkor döbbente rá amikor rákerült az autómra.
-Télen, jó gumival nagyon bénának kell lenni, hogy elakadj.
-Szopatni lehet vele az elsőkerekeseket a hóban.
-szárazon, ha van kraft a verdába ,nagyon jól kezelhető
- gázra teszi ki a seggét , nagyon jól lehet vele "szerepelni".
-helyben meg tudsz vele fordulni.
-jobban kopik a gumi, (valamit valamiért)
Ha megteheted(mármint ha lehet kapni az autókdra) akkor kötelező!
Erre akkor döbbente rá amikor rákerült az autómra.
-Télen, jó gumival nagyon bénának kell lenni, hogy elakadj.
-Szopatni lehet vele az elsőkerekeseket a hóban.
-szárazon, ha van kraft a verdába ,nagyon jól kezelhető
- gázra teszi ki a seggét , nagyon jól lehet vele "szerepelni".
-helyben meg tudsz vele fordulni.
-jobban kopik a gumi, (valamit valamiért)
Ha megteheted(mármint ha lehet kapni az autókdra) akkor kötelező!
Köszi de bmwm az nincs továbi ötleteket HONDARA please!
Azt hiszem a lényegét mind a kettőnek leírták.
De, ha már tuningnál, ill. versenynél tartunk a sperr difi nagyon jó pl. gyorsulási versenyen a rajtnál.
Városban pedig nagyon látványosan lehet vele közlekedni, és sokkal kezelhetőbb.
BMW-ről tudok nyilatkozni, ott bármelyik tipusba beszerezhető, csak van ami ritkaság számba megy.
De, ha már tuningnál, ill. versenynél tartunk a sperr difi nagyon jó pl. gyorsulási versenyen a rajtnál.
Városban pedig nagyon látványosan lehet vele közlekedni, és sokkal kezelhetőbb.
BMW-ről tudok nyilatkozni, ott bármelyik tipusba beszerezhető, csak van ami ritkaság számba megy.
igen irja már le valaki bezserelhető bármilyen autóba??
Na! Rengeted dologgal lettünk gazdagabbak! Köszi! Ha valakinek van még hozzászólnivalója az íjon csak bátran!! Szomjazunk a tudásra

Azt elfelejtettem írni, hogy előnye a nagyobb kanyarstabilitás (hiszen legalább két keréken van hajtás és így jobban tapadnak a gumik, mert próbálják az autót kifelé húzni / tolni a kanyarból), de a féltengelyeket és gumikat jobban megterheli.
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!