szinterkuplung, sper difi

Témakör: Tuning
aktuális téma
szinterkuplung, sper difi

Sziasztok! Lehet hogy már volt itt szó róluk de én megmondom őszintén nem találtam sehol. Szeretném megtudni hogy mik is ezek hogy működnek, mi hasznuk van. Remélem a válaszokból nem csak én járok jól hanem a többi olvasó is. Köszönöm a segítséget

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
Dr.Tápfesz
#44
2006. január 21. 14:47
kb 100e ft be készülnek. duen.hu -n nézz szét!
Dr.Tápfesz
#43
2006. január 21. 14:46
16 db 2.2 es pálca kell bele.
clubspeed
#42
2006. január 21. 14:36
Szerintem elég hülye csattogó hangja van!
2105
#41
2006. január 21. 14:24
Összehegesztett difi egy Ladára?

Szerepelni és csapatni lesz a kocsi.
Golf3_TDI
#40
2006. január 21. 13:23
Én szinterrel járok kb 1 éve nap mint nap ,és nem üt ,nem rángat ,viszont én üthetem nem döglik meg második kövérgázra . Én szeretem .
SkylineGTR
#39
2004. december 24. 23:21
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Üdv
P.I.M.P.
#38
2004. december 02. 00:20
Ingyé,hegeszd le!Elektromos speer
BNorbert
#36
2004. december 01. 15:33
Hallottam, hogy nem sperres difiből is lehet sperrest csinálni?! Ha ez igaz akkor kérem vki ossza meg velem hol és mennyiért (kb.) csinál vki ilyet pl. az enyémre mert nem lehet vele gyorsulni így!!
kvazR
#35
2004. augusztus 12. 15:57
de azért változott valami neked is úgyértem hogy nem mentálisan hanem érezhetően?
norbGTi_
#34
2004. augusztus 12. 15:03
1 sec az kibaszott sok, annyit nem hoz a szinter kuplung , nekem az van...
kvazR
#33
2004. augusztus 12. 14:59
Olvastam a bombasztik egyik szórólapján egy sportkuplungról...-már nemtom, van mindenfajta "anyagú" meg tipusú. A lényeg végül is az hogy azt írta: idézem" minimum 1másodperc minusz a gyorsulásba. kérdésem hogy ez így van-e, és minden autóban hasznos dolog? vagy csak nagyontuning gépeknek jó, széria motorban nem venni észre a különbséget...?
Casssio
#32
2004. április 23. 11:04
Az patent kis gép lesz, ha így nekiállsz mindent mecsinálni, még lakatolni, meg fényezni is. Egyre jobban várom a végeredményt.
ati_TDI
#31
2004. április 23. 07:43
Valszeg majd egyszercsak...
A kocsi egyenlőre ki van lakatolva és áll 4 keréken. Kivül-belül fényezés, futóművek csere 5 csavarosra, és a motor-váltó befabrik, tehát van vele mit tenni. Ha meg már csinálom akkor patentra akarom az meg nem kis idő
Tschangow
#30
2004. április 23. 01:08
Ott azért van egy fincsi kis szerkezet nagy összenyomó erővel, meg gondolom nem kis átmérővel :)

mondjuk a könyítgetett lendkerék se épp jót tesz a kupplungnak :)
ave.fw.hu
#29
2004. április 23. 00:25
A nagy magyar Audik nem szintereznek.
(S2, RS2) Pedig van nyomatek.

Nekem is tappancsos tarcsam van, jobb, mint amire elozetesen szamitottam, de ezek kozel nem olyan tartosak, mint a hagyomanyos tarcsak.

Es meg is tud csuszni, ugyanugy, mint a hagyomanyos, egyszeruen csak nagyobb nyomatekot tud atvinni.
Olyan, mintha a szerkezetben a rugot egy erosebbre cserelne az ember.
Casssio
#28
2004. április 22. 17:46
Baromi kiváncsi leszek arra az autóra. Mikor lesz kész?? Vagy majd egyszercsak??
Casssio
#27
2004. április 22. 17:44
Azért nem is csinálják IX-ből a 27i-ket, mert nem bírná a difi.

Nekem gyári 40%-os sperrem van.
VASILIJ
#26
2004. április 22. 16:59
Igy érthető. De azért a difire figyelj oda!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3
Összesen 45 találat 3 oldalon