Turbónyomásmérő műszer

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbónyomásmérő műszer

Sziasztok! Rendeltem egy ilyen műszert, minden hozzávalót megkaptam. A kérdés az, hogy tudtok-e ajánlani embert, aki bekötné, vagy ha nem akkor tudnátok-e abban segíteni, hogy is kell? Ezt a vékony vákumcsőre kell rákötni? Leírás mintha azt írná. Ezek szerint a vákumcsőbe nyomás is van a "vákumon" kívül? Ezt nem tudtam...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
JiM
#43
2005. május 16. 15:52
K03-as, mint a kisebb TT-ben.
Lordie
#42
2005. május 16. 11:32
Mennyit pörög az autó és milyen turbó van a Leonban? 6000-ig simán kellene adja a 0.8-t szerintem még egy T25-tel is. Ugye nem a boost spikeról beszélsz? (hirtelen felugrik magasabb nyomásra és utána áll be a beállítottra).
JiM
#41
2005. május 16. 01:35
Hát más választásom nincs!
De 0 helyett mindig -0,1et mutat most már.
Valamelyikőtöknek van valami grafikonja, hogy változik a töltőnyomás ennél a mocinál? Mert ugye a max (0,8-at) csak alapcsony fordulaton adja, utána folyamatosan csökken.
Side
#40
2005. május 16. 01:08
Lehet, hogy úgy vannak tervezve, hogy az alsó és a felső tartományban pontosabbak legyenek, de valahol tévedni kell(hogyha azt akarjuk, hogy olcsó is legyen), és akor legyen ez a közepe.
Lordie
#39
2005. május 16. 01:04
Olcsó műszer ez van, törődj bele.
Ha állítasz is vhogy rajta (számlap elforgatátásán kívül mást nem tudok elképzelni), lehet más értékhatár között fog tévedni.
Nekem pl. vákuumban pontos, 0.5bárig 0.1-del kevesebbet mutat fél bár felett viszont újra pontos 1bárig, felette 0.05-tel kevesebbet mutat.

És ahogy AVE is említette a turbó kompresszorán és szívosoron mért vákuum eltérhet. Én nem foglalkoznék vele, viszonyításhoz (változtatásnál) tökéletes.
JiM
#38
2005. május 15. 19:40
Hát csak miért pont lefele csal...
JiM
#37
2005. május 15. 19:37
Bekötés béta verzió (A oszlopra lesz majd felrakva):
JiM
#36
2005. május 15. 17:07
JiM
#35
2005. május 15. 17:07
megyopapa
#34
2005. május 15. 15:47
Nem figyeltem, hogy milyen autóról van szó, de egyszerűen csak ennyit kell tenned:
50-60km/óránál padlózd a gépet ötödikben.
Tudnillik a turbónyomás a legnagyobb terhelésnél fog felépülni rendesen. Akkor se lepődj meg, ha a max. nyomás után szinte rögtön alább fog esni, ez így normális.
ave.fw.hu
#33
2005. május 15. 15:38
Ezek altalaban nem szerelheto muszerek.
Ennyiert meg 0.1 bar pontatlansag belefer.
ave.fw.hu
#32
2005. május 15. 15:36
Hat az orat erdemes lenne kalibralni mielott szetszeded a motort. :)
Szoval egy pontos manometerrel osszemerni.

Raadasul a 0.8 bar toltonyomas az ha gyari adat, az lehet, hogy a turbo utan kozvetlenul merendo, nem fojtoszelep utan. (ahol ugye vakum is van)
Intercooleren 0.1 bar siman eshet, esetleg tobb is, csovezesen is lehet nemi veszteseg.

A weben levo foton pl. a mutato normal legkori nyomasnal nem 0-n all.
( http://www.wildanger-digital.de/ebay/gauges/gauge-3.jpg )
JiM
#31
2005. május 15. 15:28
Na, lassan azért kezd összeállni a dolog. Ma megteszteltem a kocsit rendesen országúton, hazavittem csajomat a szomszédos városba. Kezébeadtam a műszert, és mondtam loggoljon! :))

0,65-re felment 4. fokozatba és 0,6-ra 5.be. Viszont az is bebizonyosodott, hogy a 0 nem 0 a műszeremnek, hanem lentebbről indul (sőt alapban se nullán áll meg) hanem -0,1-0,15. Ha azt hozzáveszem, akkor ott vagyok a 0,8-nál.

A kérdésem az, hogy szerinted tudok-e kalibrálni valamit ezen a műszeren? Mert ha arrébb tudnám tenni a mutatót, akkor pontosan mutatna. (arra is érzékeny, ha oldara van fordítva és nekem eddig úgy volt lerakva, sajnos nem egy 100% minőségű )
Lordie
#30
2005. május 14. 22:18
Csepeli padon tudnak pontos légnyomást loggolni.

De a nyomáson Te is állíthatsz, azért van az actuator, fogod, leveszed a wastegateről, csavarsz rajta egyet, visszateszed és megnézed mennyit változott a töltőnyomás. Ha befelé csavarod emelsz, ha kifelé csökkentesz. Csak óvatosan vele!

Persze nálad nehezebb hozzáférni a turbóhoz, látom a tűzfal felé néz a leömlőd.
JiM
#29
2005. május 14. 22:09
Kösz az oldalt.
0.4 a max, a fölé nem tudtam egyik fokozatba se nyomni...elég elkeserítő, főleg ha azt nézzük, 0.8 a gyárim...
Persze ez még mindig nem jelenti azt, hogy a kocsival gond lenne. Hogy lehetne megtudni/mérni ténylegesen a verdát?
tomitam
#28
2005. május 14. 20:34
Amint elolvasod ,és értelmezed az emailem várom válaszod üdv.tom
2.8VR6
#27
2005. május 14. 20:32
Még nem, mert az a munkahelyi mailem !! Most meg itthonról írtam !!
tomitam
#26
2005. május 14. 20:30
2.8vr6 téged kereslek irtam neked emailt megkaptad?A coolerral kapcsolatban
2.8VR6
#25
2005. május 14. 20:26
Ezt onnan tudom, hogy a gyári T elosztóm eltörött, és miután kicseréltem, rezgett mint az ébresztööóra !!
2.8VR6
#24
2005. május 14. 20:25
Kell az óra elé egy nagyon pici átmérööjüü szükítöö, hogy a levegöö remegését csillapítsa !! Egyébként az órához szokták adni, vagy a "T" elosztó van leszükítve !!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3
Összesen 43 találat 3 oldalon