Turbónyomásmérő műszer

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbónyomásmérő műszer

Sziasztok! Rendeltem egy ilyen műszert, minden hozzávalót megkaptam. A kérdés az, hogy tudtok-e ajánlani embert, aki bekötné, vagy ha nem akkor tudnátok-e abban segíteni, hogy is kell? Ezt a vékony vákumcsőre kell rákötni? Leírás mintha azt írná. Ezek szerint a vákumcsőbe nyomás is van a "vákumon" kívül? Ezt nem tudtam...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
Srác
#22
2005. május 14. 20:21
Lordie
#21
2005. május 14. 20:20
Képet nem tudtam megnézni munkahelyi tűzfal miatt, majd otthon megnézem.

Benyanyomásod mindig van, húzd le a vákuumcsövet és úgy sem áll le az autó (persze jobb, ha csak alapjáraton csinálod).

A nyomást mindig hármasban, négyesben nézd, egyesben kettesben legtöbbször fel sem tud tölteni maxra.

Ha 0.5-t mutat, akkor annyi a nyomásod (műszer szerint - ami természetesen csalhat).

Az actuator az a rúd, ami a wastegatere van kötve, ezzel szabályzod a labdában lévő rugó előfeszítésést, tehát, hogy mekkora legyen a töltőnyomásod, mikor nyisson a wastegate, mikor eressze el a feles kipuffgázt nehogy túltöltsön.

Ajánlom ezt az oldalt.
Side
#18
2005. május 14. 17:23
Tudsz adni egy webcímet esetleg? kössz
JiM
#17
2005. május 14. 17:20
"ennyire van állítva az actuator"
ez mit jelent?
JiM
#16
2005. május 14. 17:19
Németből rendeltem, 25eur (6000ft) volt.
Side
#15
2005. május 14. 17:13
& hol vetted?
Rolcsi
#14
2005. május 14. 17:13
És mennyi egy ilyen műszer?
JiM
#13
2005. május 14. 17:05
Nincs sziszegés. De ha elngedne, gondolom az FPR-nek se tenne jót nem? Talán nem lenne akkor a benzinnyomásom, vagy mit is csinál ez?
JiM
#11
2005. május 14. 16:57
Szia! Mentem most egy nagyobbat vele. 0,4 egyszer 0,5re is felment. Már kezdek félni, hogy a kocsival van valami, bár gondolom 0,8 helyett az ilyet igen csak megérezném. Kipróbáltam a BOV nélkül a gyári DV-vel, hátha a BOV enged el, de azzal is ugyan az volt a helyzet.
Képet mutatom, FPR-re kötöttem egyébként.
Lordie
#10
2005. május 14. 15:43
-.6... Persze, vákuum. Tök normális.
+0.1-0.2? Ez padlógázon harmadikban, negyedikben? Vagy a műszer csal (bár kétlem, hogy ennyit) vagy ennyire van állítva az actuator, esetleg nem jól raktad fel a csatlakozót és ereszti a nyomást. Sziszegést hallasz a csatlakozó felöl? Linkelj képet hová kötötted a T csatit.

Igen, +12V csak a világításhoz kell, attól még a műszer működik.
JiM
#9
2005. május 14. 12:30
Na nem értem, megnéztem 2-3 videót, és ott is alapjáraton -0,6 környékén áll a mutató. Ahogy indultak felugrott 0-ra, és onna ugrott fel az adott t.nyomásra.
JiM
#8
2005. május 14. 11:59
Van egy nagy gondom!
Ma 2 óra alatt sikerül bekötnöm a műszert. Viszont ha elindulok, 0-ról leesik a mutató -0,6 (alapjárat). Aztán ha megküldöm, felmegy 0,1-0,2-re. Tehát a műszer szerint elmozdul a gyári t.nyomásom (0,8bar), csak el van a skála csúszva 0,6-tal...
Mi lehet a gond? Elektromosan nem kötöttem be, az csak a világításnak kell, ugye?
JiM
#7
2005. május 06. 19:25
Olyat vettem, ami -1-től +1,5ig mutat.
Visszatérve a bekötésre - és bocs hogy megint rákérdezek, csak nem szeretnék hülyeséget csinálni - tehát az a vékony vákumcső, ami rámegy a BOV tetejére, azt vágom és oda rakom T elágazást?
Amit írtál #2-be azt jelenti, hogy több vákumcső is van egyébként?
Lordie
#6
2005. május 05. 23:45
Mert a motor szívó üzemben dolgozik. Én legalábbis szeretem figyelni részterhelésnél is, mikor nincs atmoszféránál nagyobb töltésem. Beállításokhoz jó. De ha zavar vegyél olyat, amivel csak légköri nyomástól nagyobb érték mérhető.
Lordie
#5
2005. május 05. 23:38
Minden műszer (mármint ami pontos) csak segít a motor állapotának kijelzésében. Feleslegesnek semmit nem mondanék, max. nincs (alapvető) szükség rá.
JiM
#4
2005. május 05. 15:18
Egyébként a vákum érték mutatására miért van szűkség?
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
1 2 3
Összesen 43 találat 3 oldalon