Cikk: Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Témakör: Tuning
aktuális téma
Turbósítsunk?! A tapasztalatok

Tuning rovatunk egy korábbi cikkünkben már olvashattatok a turbófeltöltőkről és elméleti működésükről. Mai írásunkban - amely a debreceni X-Turbo tuning-team egyik tagja, Roly tollából származik - a turbó gyakorlati alkalmazásáról és az utólagos beépítésről olvashattok részletesen. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Astor
#17985
2011. január 25. 22:16
mreni
#17984
2011. január 25. 22:16
mennyi a gyári nyomásod??
milyen nyomásmérő órád van?
1,8at tuti nem bírja tartósan
Astor
#17983
2011. január 25. 22:16
tzoli88
#17982
2011. január 25. 22:16
Na B+. De sz@r lesz ha csak ő meg én maradunk
Nevemsincs
#17981
2011. január 25. 22:16
Astor
#17980
2011. január 25. 22:15
1,5- 1,6 bar
Nevemsincs
#17978
2011. január 25. 22:14
csak hogy bar ban is tudd, mennyit tol a turbód, illetve a lefújó, amikor nyitja a pillangószeleped
Ricsy
#17977
2011. január 25. 22:14
Astor
#17975
2011. január 25. 22:13
ha már 1,5 sok meg meghal a turbó ez meg 1,8 al akarja megfujatni... hmm
Astor
#17972
2011. január 25. 22:12
téged kihúztalak a halállistámról
Astor
#17971
2011. január 25. 22:11
ha nem tudod a google megmonnya néköd, ne más véréd szívd infóért
Horci
#17970
2011. január 25. 22:11
és az hogy van összefüggésben a BAR - PSI váltószámával?
tzoli88
#17969
2011. január 25. 22:11
1,5 bar
(1 pound per square inch = 0.0689475729 bar - google;))
Ricsy
#17968
2011. január 25. 22:11
Nevemsincs
#17967
2011. január 25. 22:11
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Összesen 18586 találat 930 oldalon