Ültetőrugó vs. Magyar utak!!!!!

Témakör: Tuning
aktuális téma
Ültetőrugó vs. Magyar utak!!!!!

Minőség!!! FK? KW? Vogtland? Weitec? Mit nem bán meg az ember? éri nem éri? ez itt a kérdés! Kinek mi a tapasztalat?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8
Vwrally
#90
2005. augusztus 20. 22:33
Én attat mondom,hogy ésszel kell menni,figyelni a kátyukat.akkor nincs gond.
ChPh
#89
2005. augusztus 20. 22:19
amerre én járok arra nincs földút, akkor én csak a maradék 40%on járok? :D
Tutu
#88
2005. augusztus 20. 22:15
Futóműbeállítás mindenféleképpen kell ha változtatsz a magasságon vagy alacsonságon!
Baluz
#87
2005. augusztus 20. 18:26
Te mennyire csavartad le az elejet?
És mikor meg van a kellö magasság pontossabban alacsonyság gondolom kell 1 futomu allitas!Tehat nem lehet csak ugy ossze-vissza tekergetni?!
SamaraMen
#86
2005. augusztus 20. 18:23
talán szélesebb gumikkal még javíthatnál rajta kicsit.
Peti1
#85
2005. augusztus 20. 18:22
Nekem elég furcsa a határ!
Tart, tart, tart és egyszer eldobja a kocsit!
De olyan kanyarvételi sebességem van, hogy kanyargós úton egy 300le-s gyári Mercivel sem fognak meg!
Baluz
#84
2005. augusztus 20. 18:20
Az enyem is ilyesmi kokemeny!
1-szer kiprobalnam gondolom ezzel te is igy vagy mondjuk a hungaroringen, hogy mennyire tart kanyarokban,mi a tureshatar, meddig lehet neki tolni!
Peti1
#83
2005. augusztus 20. 18:13
Az biztos!!

A kanyarstabilitásom tényleg nagyon komoly!! Egyáltalán nem billeg a kasztni!!
SamaraMen
#82
2005. augusztus 20. 18:09
van viszont kanyarstabilitásod, ami sokkal fontosabb, mint a kényelem...
Peti1
#81
2005. augusztus 20. 18:04
Nekem gyakorlatilag nincs rugózásom!
Olyan kemény mint a beton!
Ráadásul a lengőkarok sem tudnak dolgozni mivel a vizszintestől számítva 9 cm-ert felfelé állnak!
streetraci
#80
2005. augusztus 20. 17:44
Sevastok. Én leültettem a combit és 2 havonta 4db szilent csere és kb a harmadik garnitura szilentel cserélem a gömfejeket is. É akár hogy nézzem az 2 havonta 9E Ft-omba kerül. Szoval a verseny szilent mellett döntöttem igaz 3X annyiba kerül mint a sima de ez birja.
g
#79
2005. augusztus 20. 17:26
sajnos magyar utak!!!
dakszi
#78
2005. augusztus 20. 17:21
Magyar utak fognak nyerni
puntocsent
#77
2005. augusztus 20. 17:12
különben az új ferrarikon, van egy olyan rendszer, amivel az elejét megtudod emelni, ha mondjuk a patkára akarsz felálni.
puntocsent
#76
2005. augusztus 20. 17:09
donga: én úgy értettem, hogy pl. a fényezőm vidéken lakik, és földes út van az utcájukban, és tele mély gödrökkel. gyalog meg csak ne vigyem már be a nehéz motorháztetőt, 100méteren kersztűl.
t-rudolf
#75
2005. augusztus 20. 16:20
ja, és hozzáteszem: érd nem falu, hanem egy majd' 60 ezres város.. (elméletileg- gyakorlatilag tanya city)
t-rudolf
#74
2005. augusztus 20. 16:14
hááhh akkor gyere el érdre bazki.. az utak 60 %-a földut.. itt annyi földutat látnál, hogy 10 évre elég lenne neked
donga
#73
2005. augusztus 20. 15:00
vannak.persze hogy vannak.de jelenleg - javíts ki, ha rosszul látom - ott tartunk, hogy ha áldott szar magyar minőségben is, de burkolva vannak az utak. ahhoz egy elég kieső részen egy elég pirinyó kis elhagyatott utcácskát kell találnod, hogy az még tényleg a valódi földút legyen. de azt hiszem, ezek meg elkerülhetőek, mert nem mindennap megy ilyen helyre az ember, vagy megáll a torkolatánál az útnak(nem lesz az olyan hosszú földutcácska, hogy ne lehessen kibírni a besétálást)
és az meg megint más kasztba tartozik, hogy földút, mint tavakhoz vezető, vagy földút, mint a vetés között, vagy a földeken, azokra vezető utakon.
én is "vidéken" lakom, de ha jobban tetszik, faluban is, hogy nehogy megkapjam, földet nem is láttam, csak messziről....
Civictuner
#72
2005. augusztus 20. 14:55

Jah......bocs, de nekem gőzöm sincs, hogy mire gondolsz!
Ezek szerint nem láttam, de nem lehet rossz elképzelés!
Dénes
#71
2005. augusztus 20. 14:54
Vidéken földes utak is vannak, mondjuk így, mivel én is vidéki vagyok, bár Pesthez közeli... Ez van sajnos...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8
Összesen 150 találat 8 oldalon