Ültetőrugó vs. Magyar utak!!!!!

Témakör: Tuning
aktuális téma
Ültetőrugó vs. Magyar utak!!!!!

Minőség!!! FK? KW? Vogtland? Weitec? Mit nem bán meg az ember? éri nem éri? ez itt a kérdés! Kinek mi a tapasztalat?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8
crxjakuzaa
#30
2005. április 21. 12:59
Nekem csak az eleje van megültetve, de az is épp elég ahhoz, hogy leérjen egy két hejen az alja. Az hogy milyen rugók vanna, azt nemtom, mert így vettem. Igaz a CRX II. gyári magasságára sem lehet mondani, hogy terepjáró. Jól meg kell gondolni, merre közlekedik az ember. Az úttartás, a vezetésélmény teljesen más. Szerintem megéri. Megvannak a gyári rugók, de biztos nem fogom visszarakni. Műszakiig biztos.
Tiv
#29
2005. április 21. 12:54
A vogtlandról az a hír járja, hogy a legkomfortosabb azok közül amit felsoroltál. Jövő héten szívesen beszámolok egy vogtland/keményítewtt Katona gátlók/205/40/17-es kombóról én is nagyon nagyon kíváncsi vagyok
Curka
#28
2005. április 21. 12:47
Akkor úgy tenném fel a kérdést a Vogtland jó vagy nem jó? nem fogom megbánni?
JiM
#27
2005. április 21. 11:18
Simán le kell bontani, nehogy már ez legyen az akadály!
ChPh
#26
2005. április 21. 11:10
Peti1
#25
2005. április 21. 09:51
ChPh
#24
2005. április 21. 09:24
Eh, atyám uram!!

Ez nem normális, szegény Cordoba :))
Warhead
#22
2005. április 21. 09:21
Az enyémen is hasonló az ültetés (-40mm Simoni) és hasonló a tapasztalatom. Sokkal jobban veszi az autó a kanyarokat a gyári gázos, kemény gátlókkal, de átmenni egy keresztbordán nagyon gáz.
I_S
#21
2005. április 21. 09:19
Az enyém -35 Vogtland. Gyári gátlóval csak a keresztbordáknál ráz nagyon, egyébként kellemesen sportos értezet ad, de nem árt kerűlgetni a lukakat stb., márcsak a felnik miatt sem
faro
#20
2005. április 21. 09:17
llaci1
#19
2005. április 21. 09:15
Emelj még a kocsin 10-15 cm-t, aztán mehetsz vele Somogybabodra...
Peti1
#18
2005. április 21. 09:06
Nem is! Ez a sajátom!

A cégest nem tekertem még le!

Majd ha fenn lesznek az új gumik!
215/35R18
faro
#17
2005. április 21. 09:04
najóóó..az cégeckocsi+akármikor kapsz hozzá alaktrészt:-)
Peti1
#16
2005. április 21. 09:01
Én meg lefelé tekertem még rajta!

Most elől -10,5cm hátul pedig -9cm!

Így használom!

De még a sárvédő engedne elől-hátul 1 cm-ert!
S_Bernie
#15
2005. április 21. 09:00
Az enyémben Eibach van (-4cm), de ráz rendesen a gyári gátlókkal is. A lyukakat kerülgetni kell vele, de a felni miatt amúgy sem árt. A keresztirányú gyűrődéseket nem szereti, olyankor zörög a kulcs, a mobil, minden. Országúton, pályán és normális minőségű úton viszont nagyon királyság, én nem venném ki semmi pénzért.
prostreet
#13
2005. április 21. 08:50
Jah, és akkor már jeep fellingje lesz a dolognak...
faro
#12
2005. április 21. 08:38
én még emelnék a mostanin:-)
pondri
#11
2005. április 21. 08:31
Én kiszedtem a régi kocsimbol az ültetést, mert szétrázta a seggem...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
2 3 4 5 6 7 8
Összesen 150 találat 8 oldalon