Üvegszálas elemek vége Mikortól?
aktuális téma

Sok felől halható már az a hír miszerint nemsokára vége az üvegszálas korszaknak mivel veszélyes a például a gyalogosok számára. Hallomások alapján meg lessz szabva egy adott elem egy bizonyos keménysége és sok üvegszálas alkotó elem ezeknek nem fog megfelelni Ki mit tud ezzel a kérdéssel kapcsolatba? Hogy és mikortól lessz ez így?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Nekem se a korrekt kereskedőkkel van a bajom. e érdekes, hogy azokat nem is látom
verdában ücsörögni.

TicTac
#273
2008. október 17. 20:33
Amit leírtál, az a baja az egész világnak.
Minden szakterületen megvan a tisztes nyereségképzéshez a regie óradíj.
S ezért, ott dolgozni is kell, és bele keccsőlni fojamatosan.
A kereskedő meg tőke nélkűl, prospektusból, más faszával baszik, extra nyereségért!
TISZTELET A KIVÉTELNEK!
De sajna én számtalan inkorrekt kereskedést megismertem.
S ezért, ott dolgozni is kell, és bele keccsőlni fojamatosan.
A kereskedő meg tőke nélkűl, prospektusból, más faszával baszik, extra nyereségért!
TISZTELET A KIVÉTELNEK!
De sajna én számtalan inkorrekt kereskedést megismertem.
Ezt, tudom.
De a maradóknak is kellene alternatíva.
És jönnek a gyermekeink utánunk.
De a maradóknak is kellene alternatíva.
És jönnek a gyermekeink utánunk.
Ja...
És ne felejtsük el azt, hogy a műszaki vizsgaállomásokon szakembert nem találsz.(tisztelet a kivételnek)
A törvényeink, egy része elavult, másik része ostoba, harmadik része értelmetlen.
Az autók típusairól, azoknak vizsgáztatásáról, már a 60-70es években (és azóta sem) nem volt tudomásunk, csak azokról a típusokról, amiket itt lehetett kapni merkúron keresztül. Azokat is csak helyileg ismerték.
(Pl: Skoda 135RC típust az országban nem is ismerték, KPM vizsgát nem akartak rá adni, mert a KPM kijelentette, hogy ilyen autó nincs. Röhej)
A másik:
A külföldön beszerezhető 30e+5e posta elemet 80ért kapom meg itt. A különbség semmi. Ugyan úgy nem fogadják el vizsgán. Bár az EU összes másik tagállamában elfogadják.
Ha a kereskedők nem a 150-300% os haszonnal dolgoznának tuning ágazatban, akkor nem kellene olcsóbb megoldásokat keresni.
Amúgy sem olcsó egyedivé varázsolni.
De had ne én vegyem meg a tuning boltos új BMW-jét amiben feszíthet.
Mert ha nem ekkora haszonnal dolgozik akkor nem jön össze olyan hamar az a BMW.
Szerintem.
És ne felejtsük el azt, hogy a műszaki vizsgaállomásokon szakembert nem találsz.(tisztelet a kivételnek)
A törvényeink, egy része elavult, másik része ostoba, harmadik része értelmetlen.
Az autók típusairól, azoknak vizsgáztatásáról, már a 60-70es években (és azóta sem) nem volt tudomásunk, csak azokról a típusokról, amiket itt lehetett kapni merkúron keresztül. Azokat is csak helyileg ismerték.
(Pl: Skoda 135RC típust az országban nem is ismerték, KPM vizsgát nem akartak rá adni, mert a KPM kijelentette, hogy ilyen autó nincs. Röhej)
A másik:
A külföldön beszerezhető 30e+5e posta elemet 80ért kapom meg itt. A különbség semmi. Ugyan úgy nem fogadják el vizsgán. Bár az EU összes másik tagállamában elfogadják.
Ha a kereskedők nem a 150-300% os haszonnal dolgoznának tuning ágazatban, akkor nem kellene olcsóbb megoldásokat keresni.
Amúgy sem olcsó egyedivé varázsolni.
De had ne én vegyem meg a tuning boltos új BMW-jét amiben feszíthet.
Mert ha nem ekkora haszonnal dolgozik akkor nem jön össze olyan hamar az a BMW.
Szerintem.
A sorvadás már rég elindult,
és meg is marad amig az az alap hozzáállás hogy "ha nem tetszik, el lehet menni az országból"
sokan el is mennek. :D
és meg is marad amig az az alap hozzáállás hogy "ha nem tetszik, el lehet menni az országból"
sokan el is mennek. :D
A legfőbb baj ma magyarországon több dologban, hogy a pillanatnyilag jó, előnyös dolog miatt, sokan nem gondolnak bele a miatta elinduló, sorvadásnak.
De ha elsorvadt, akkor csak a híg lötyi maradt, vagy az sem.
Vagy a nagyondrága külfőldi, és kiderűl közelről, hogy ettől sokkal jobbat gyártott annó egyszer egy hazai cég.
Eső után, köpönyeg.
De ha elsorvadt, akkor csak a híg lötyi maradt, vagy az sem.
Vagy a nagyondrága külfőldi, és kiderűl közelről, hogy ettől sokkal jobbat gyártott annó egyszer egy hazai cég.
Eső után, köpönyeg.

Tudom. kocsi ügyben csak én rendeltem tévesen.. más témában már volt hogy a hongkongi barom nem azt küldte amit kértem... :/
meg van a magyar posta is mint veszélyességi tényező.. olyna mint a bermudaháromszög, bármi eltűnhet :D
meg van a magyar posta is mint veszélyességi tényező.. olyna mint a bermudaháromszög, bármi eltűnhet :D
Teszünk, U-vasat alá!





Ez a beszerzői oldal se mindíg, Kánoán.
Sok gagyi, sérűlt, vagy egész más árú érkezik.
Sok gagyi, sérűlt, vagy egész más árú érkezik.
Az enyémhez? persze, ebay rogyásig van, más kérdés hogy nem tudják a14b, és a 16G turbo közti különbséget, de egy Kayaba AGX már feltűnhet. :)
Vadkeletikapitalizmus!
Ha nem tűnt volna fül, Mo-on nincs kommunizmus, de még szoc. sincs.
Eszement vad kapitalizmus, van, ahol a pénz beszél, és mint ember számba se vagy véve.
Tuningolni akarsz, fizess sokat, és talán legalizálhatod.
Eszement vad kapitalizmus, van, ahol a pénz beszél, és mint ember számba se vagy véve.
Tuningolni akarsz, fizess sokat, és talán legalizálhatod.
Minden valamilyen műszaki igény, kitét és előíráshoz kötött volt eddig is.
Aki hivatalosan eleget tett, az ma nem versenyképes.
Viszont ami a hazai tuning minőséget jellemzi, az a kinevezett szakik.
Egy kúrva nagy oltás a TOP TUNING újság, részéről a másik fojamatrombolás.
A harmadik, hogy a fojamatot sokan engették, egyre jobban a negatív irányba haladni.
Van lengyel, osztrák és olasz illegál terítés, is.
Hamis tüvpapír. Köszönet a profithajhászó, kereskedőknek.
Aki hivatalosan eleget tett, az ma nem versenyképes.
Viszont ami a hazai tuning minőséget jellemzi, az a kinevezett szakik.
Egy kúrva nagy oltás a TOP TUNING újság, részéről a másik fojamatrombolás.
A harmadik, hogy a fojamatot sokan engették, egyre jobban a negatív irányba haladni.
Van lengyel, osztrák és olasz illegál terítés, is.
Hamis tüvpapír. Köszönet a profithajhászó, kereskedőknek.

Mit nevezünk igénytelennek?
A kinézetét, vagy a minőségét a munkának.
Mert, lehet, hogy egy lökös nekem nem tetszik, de a gazdája úgy akarta és neki tetszik.
Vagy jól néz(ne) ki egy lökös, csak itt-ott, lóg, hézagos, nem passzol teljesen a kocsira, stb, vagyis a minősége a gázos.
A kinézetét, vagy a minőségét a munkának.
Mert, lehet, hogy egy lökös nekem nem tetszik, de a gazdája úgy akarta és neki tetszik.
Vagy jól néz(ne) ki egy lökös, csak itt-ott, lóg, hézagos, nem passzol teljesen a kocsira, stb, vagyis a minősége a gázos.
na azé ne panaszkodjál, van a tiédhez kínálat...
meg szerintem tudsz hozzá gyári cuccot rendelni nem?
meg szerintem tudsz hozzá gyári cuccot rendelni nem?
Mert a kommunizmusban nem szeretik ha valaki kilóg a sorból..
bár kérdés hogy halál igénytelen módon lógnak ki ezek az üvegszáltunnerek a sorból. :)
bár kérdés hogy halál igénytelen módon lógnak ki ezek az üvegszáltunnerek a sorból. :)
Tudsz mondani érdemben 1 jó okot, hogy miért kezdeményezik ezt?
Sehogy.
Nekem lehetne rendelni vagy 20 féle lököst, Előre, hátra. Küszöb van 5-6 féle, beömlők, hűtőmaszkok, rácsok, stb...
De hiába van, ha a magyar törvények nem engedik.
Nekem lehetne rendelni vagy 20 féle lököst, Előre, hátra. Küszöb van 5-6 féle, beömlők, hűtőmaszkok, rácsok, stb...
De hiába van, ha a magyar törvények nem engedik.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!