Üvegszálas elemek vége Mikortól?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Üvegszálas elemek vége Mikortól?

Sok felől halható már az a hír miszerint nemsokára vége az üvegszálas korszaknak mivel veszélyes a például a gyalogosok számára. Hallomások alapján meg lessz szabva egy adott elem egy bizonyos keménysége és sok üvegszálas alkotó elem ezeknek nem fog megfelelni Ki mit tud ezzel a kérdéssel kapcsolatba? Hogy és mikortól lessz ez így?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
kkrisz75
#274
2008. október 17. 20:34
Nekem se a korrekt kereskedőkkel van a bajom. e érdekes, hogy azokat nem is látom verdában ücsörögni.
TicTac
#273
2008. október 17. 20:33
Amit leírtál, az a baja az egész világnak.
xela
#272
2008. október 17. 20:31
Minden szakterületen megvan a tisztes nyereségképzéshez a regie óradíj.
S ezért, ott dolgozni is kell, és bele keccsőlni fojamatosan.
A kereskedő meg tőke nélkűl, prospektusból, más faszával baszik, extra nyereségért!
TISZTELET A KIVÉTELNEK!

De sajna én számtalan inkorrekt kereskedést megismertem.

xela
#271
2008. október 17. 20:27
Ezt, tudom.

De a maradóknak is kellene alternatíva.
És jönnek a gyermekeink utánunk.
kkrisz75
#270
2008. október 17. 20:26
Ja...

És ne felejtsük el azt, hogy a műszaki vizsgaállomásokon szakembert nem találsz.(tisztelet a kivételnek)

A törvényeink, egy része elavult, másik része ostoba, harmadik része értelmetlen.

Az autók típusairól, azoknak vizsgáztatásáról, már a 60-70es években (és azóta sem) nem volt tudomásunk, csak azokról a típusokról, amiket itt lehetett kapni merkúron keresztül. Azokat is csak helyileg ismerték.
(Pl: Skoda 135RC típust az országban nem is ismerték, KPM vizsgát nem akartak rá adni, mert a KPM kijelentette, hogy ilyen autó nincs. Röhej)

A másik:
A külföldön beszerezhető 30e+5e posta elemet 80ért kapom meg itt. A különbség semmi. Ugyan úgy nem fogadják el vizsgán. Bár az EU összes másik tagállamában elfogadják.

Ha a kereskedők nem a 150-300% os haszonnal dolgoznának tuning ágazatban, akkor nem kellene olcsóbb megoldásokat keresni.
Amúgy sem olcsó egyedivé varázsolni.
De had ne én vegyem meg a tuning boltos új BMW-jét amiben feszíthet.
Mert ha nem ekkora haszonnal dolgozik akkor nem jön össze olyan hamar az a BMW.

Szerintem.
Blindmouse
#269
2008. október 17. 20:25
A sorvadás már rég elindult,
és meg is marad amig az az alap hozzáállás hogy "ha nem tetszik, el lehet menni az országból"

sokan el is mennek. :D
xela
#268
2008. október 17. 20:23
A legfőbb baj ma magyarországon több dologban, hogy a pillanatnyilag jó, előnyös dolog miatt, sokan nem gondolnak bele a miatta elinduló, sorvadásnak.
De ha elsorvadt, akkor csak a híg lötyi maradt, vagy az sem.
Vagy a nagyondrága külfőldi, és kiderűl közelről, hogy ettől sokkal jobbat gyártott annó egyszer egy hazai cég.

Eső után, köpönyeg.
Blindmouse
#267
2008. október 17. 20:17
Tudom. kocsi ügyben csak én rendeltem tévesen.. más témában már volt hogy a hongkongi barom nem azt küldte amit kértem... :/

meg van a magyar posta is mint veszélyességi tényező.. olyna mint a bermudaháromszög, bármi eltűnhet :D
xela
#266
2008. október 17. 20:17
turbokotro
#265
2008. október 17. 20:16
Az én ótómnak gyárilag üvegszál merevítésű a lököse...a héj az frőccsöntött,de a "gerenda" az üvegszál....akkó most mi van????
xela
#264
2008. október 17. 20:14
Ez a beszerzői oldal se mindíg, Kánoán.
Sok gagyi, sérűlt, vagy egész más árú érkezik.
Blindmouse
#263
2008. október 17. 20:12
Az enyémhez? persze, ebay rogyásig van, más kérdés hogy nem tudják a14b, és a 16G turbo közti különbséget, de egy Kayaba AGX már feltűnhet. :)
xela
#262
2008. október 17. 20:12
kkrisz75
#261
2008. október 17. 20:10
Ha nem tűnt volna fül, Mo-on nincs kommunizmus, de még szoc. sincs.

Eszement vad kapitalizmus, van, ahol a pénz beszél, és mint ember számba se vagy véve.

Tuningolni akarsz, fizess sokat, és talán legalizálhatod.
xela
#260
2008. október 17. 20:09
Minden valamilyen műszaki igény, kitét és előíráshoz kötött volt eddig is.
Aki hivatalosan eleget tett, az ma nem versenyképes.
Viszont ami a hazai tuning minőséget jellemzi, az a kinevezett szakik.

Egy kúrva nagy oltás a TOP TUNING újság, részéről a másik fojamatrombolás.

A harmadik, hogy a fojamatot sokan engették, egyre jobban a negatív irányba haladni.

Van lengyel, osztrák és olasz illegál terítés, is.
Hamis tüvpapír. Köszönet a profithajhászó, kereskedőknek.
kkrisz75
#259
2008. október 17. 20:07
Mit nevezünk igénytelennek?

A kinézetét, vagy a minőségét a munkának.

Mert, lehet, hogy egy lökös nekem nem tetszik, de a gazdája úgy akarta és neki tetszik.

Vagy jól néz(ne) ki egy lökös, csak itt-ott, lóg, hézagos, nem passzol teljesen a kocsira, stb, vagyis a minősége a gázos.
Grabowski
#258
2008. október 17. 20:03
na azé ne panaszkodjál, van a tiédhez kínálat...
meg szerintem tudsz hozzá gyári cuccot rendelni nem?
Blindmouse
#257
2008. október 17. 20:03
Mert a kommunizmusban nem szeretik ha valaki kilóg a sorból..



bár kérdés hogy halál igénytelen módon lógnak ki ezek az üvegszáltunnerek a sorból. :)
kkrisz75
#256
2008. október 17. 20:02
Tudsz mondani érdemben 1 jó okot, hogy miért kezdeményezik ezt?
kkrisz75
#255
2008. október 17. 20:01
Sehogy.

Nekem lehetne rendelni vagy 20 féle lököst, Előre, hátra. Küszöb van 5-6 féle, beömlők, hűtőmaszkok, rácsok, stb...

De hiába van, ha a magyar törvények nem engedik.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 294 találat 15 oldalon