Calibra turbo 4X4

aktuális téma
Calibra turbo 4X4

Arra lennék kiváncsi hogy a fenntartása mit emészt fel egy ilyen kocsinak(93 körülinek), mennyire alkatrészigényes, meg ilyenek. jah és ha tolja neki az ember mennyit eszik?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Dogeba
#105
2006. január 13. 12:29
plaszter irta:
"Akkor is a 115Le 2.0i GT Astra a király... 8v rula'
Egy olyat akarok megcsinálni az egyetem után!"
Mazlee
#104
2006. január 13. 12:11
olvastam. GsiTom akinek válaszolt Ő sem irta hogy 8v szóval nyugodtan irtam amit irtam :)
Dogeba
#103
2006. január 13. 11:59
Olvass barátom mielött beszolsz.
A srác akinek válaszoltam 8 szelepst akart.
Hogy 8szelepes közül melyik gyorsul jobban?
Amelyik könnyebb. Stimmm.

Nem egy 8v astrával gondoltam összemérni a turbós calibrát mert mint irtam negy kategoria.
Krisssz
#102
2006. január 13. 11:48
szóval enniy,mert ez semmit nem jelent, kéne a ráknak a francia.....

sztem oan mondjon már véleményt a caliról akinek van is fogalma az opelekről....
RamboII
#100
2006. január 13. 11:39
igen ez eléggé el volt törve..
RamboII
#99
2006. január 13. 11:36
vétel elött nem hajtottátok jól meg. Én tavaly vettem novemberbe egy Corsa C GSI-t. A tulajnál amikor kipróbáltam megkérdezte, hogy rallyzok-e. Kicsit félt atesztkörnél
Vitya
#98
2006. január 13. 11:31
hugomnak vettunk 1 tigrat kozel 1 eve.nem hallatszodott semmi a motorjan,semmi kopogas meg ilyesmi.persze nem autoszerelo fullel hallgattuk.hat masnap kikonyokolt a hajtokar:)) szoval ennyi
Vitya
#97
2006. január 13. 11:30
hat ennyier nem vennek turbos calibrat.vennek 1 ujjabb hondad,esetleg megujjabb vts saxot.persze franciaknak is megvan a gyikja.de 4*4nel olcsobb javitani;)
atis204
#96
2006. január 13. 11:27
Jó gép a turbós cali!!!
A hengerfej és 4X4 SZAR!!!Nehéz megállapítani hogy melyik a jó csak olyan tudja aki ismeri a turbos calikat!!!
kedves
#95
2006. január 13. 11:26
Micsoda nagy igények!
kavics
#93
2006. január 13. 11:21
turbós astrát
kavics
#92
2006. január 13. 11:20

a c20xet prögetni kell hogy leadja a teljesítményét. jobban kihegyezett moor jobban is kell vigyázni rá..
ez akkora baromság hogy egy motor így szar meg úgy szar... vigyázni kell rá és nincsen gond..
a turbós calikkal az a baj hogy 1x éves kocsik eléggé ki vannak már fektetve, néemtoban is hajtották őket lehet törték is, aztán bekerült magyarországra ahol az olajcsere fogalma egyes helyeken ismeretlen és ezért van a sok rossz állapotú cali...
a 4x4 rendszere nem a legjobban eltalált konstrukció az biztos.
Mazlee
#91
2006. január 13. 11:07
amit én tudtam eladót az 800e volt és mondta a szerelő hogy még a váltót kell rendbetenni mert a 3as sitt, de az max 50e és pikk-pakk az autó. de inkább mást vettem :)
Ferre
#89
2006. január 13. 09:11
vegytek meg a szereloknek is meg kell elni vmibol
Ati_RS
#88
2006. január 13. 09:10
Ez 1 komoly gépsas!!
Ferre
#87
2006. január 13. 09:06
mi a jo ezen elmondod nekem? mi beszeltunk a tulajaval... ebben se mukodik a 4*4... allitolag mar nem gyari a turbo se benne... ebben `A` vectratol kezdve a `B` omegaig minden van... a tulaj a sajat autojarol nem tud osszefuggoen beszelni... alapveto dolgokat nem tud rola... ha jol megnezed ez egy kivul belul `95os auto `93as evjarattal `b` omega kormannyal (ergo egyszer mar durrant a lufi). 1,6 korulre tartja na annyit nem er... es erdekesen szeptemberben meg kb 4 kilo hitel volt rajta ma mar 1 millio:-) hmmm
mike1
#86
2006. január 13. 08:38
Itt van egy csak mocsok drága , bár ha tényleg olyan jó mint a képen ill. ahogy leírják akkor erre legalább nem a költéssel kell kezdeni (a kötelezö dolgokon kívül!)http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=410952&command=ugras&screenwidth=1280
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 385 találat 20 oldalon