Cars™

aktuális téma
Cars™

Minden autó fanatikusnak! "4 keréken szép az élet"

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8
Töki
#136
2010. január 01. 12:48
de ebbe a kresz modositásban az a jó hogy azok fogják tudni akik most fognak kresz tanfolyamra menni, sokunknak fingja nem lessz az uj szabályrol, mert mondjuk mivan ha karakószörcsögön lakok, nincs net semmi földműves vagyok, kimegyek az autómmalés csinálok egy szabálysértést amiröl nemis tudtam hogy van olyan szabály. Azt kéne ennek a sok kressz mdositó verébfejnek hogy mindenkinek akinek jogsija van küldeni egy levelet hogy barátom ezek változtak figyelj oda, ez mi lessz megint pénbehúzás
snoopy13
#135
2010. január 01. 12:48
Csupán a 8évnél öregebb autókat viheted évente műszakira ami egyben a káros anyag kibocsájtást is mérik, így végülis megszűnik a zöldkártya...
Pixi
#134
2010. január 01. 12:44
Mi jön még???
Lassan az lesz, hogy az M0-ás mellett parkoló körgyűrű is épül majd, mert csak a bentlakók mehetnek majd be a városba!
snoopy13
#133
2010. január 01. 12:31
Január 1-jétől csak akkor fizetik ki a biztosítók a gépjárműkárok helyreállításához szükséges költségek bruttó összegét, ha a károsult által bemutatott számla tartalmazza a munkálatok megnevezését, anyagköltségét, munkadíját és a fizetendő áfát.
snoopy13
#132
2010. január 01. 12:30
Január 1-jétől módosul a KRESZ: a közúti közlekedés szabályai több mint 60 ponton módosulnak. A változtatás célja a szabályosan közlekedők, a kerékpárosok, a gyalogosok védelme, az előírások egységesítése, egyszerűsítése, a szabálykövető magatartás erősítése.
snoopy13
#131
2010. január 01. 12:30
Ebben az évben - hacsak az Alkotmánybíróság meg nem semmisíti a törvényt - vagyonadót kell fizetni egyes lakóingatlanok, a vízi és légi járművek, valamint a nagy teljesítményű személygépkocsik után.
snoopy13
#130
2010. január 01. 12:29
Emelkedik a jövedéki adó mértéke: január elsejétől 8 százalékkal nő a gázolaj, 8,9 százalékkal pedig a cigaretta jövedéki adója.
snoopy13
#129
2010. január 01. 12:29
Mától csökken a személyi jövedelemadó (szja), a távhő áfája, valamint a lakásvásárlási illeték, emelkedik viszont a jövedéki adó. Emellett szigorodik a büntető törvénykönyv, és módosul a KRESZ. Januártól közfeladatot lát el a gáz- és a villany-óraleolvasó, és változik a biztosítói kifizetés is a gépjárműkárok után.
snoopy13
#128
2010. január 01. 12:28
Hát sajnos sokat nem lehet ellene tenni, csak elviselni!
Villám.
#127
2010. január 01. 12:23
beköszönök nektek is boldog új évet...van itt elég sok szomorú hír mint látom sajna
Pixi
#126
2010. január 01. 12:23
Napot!
Ez megint egy zseniális találmány!
Ezesetben egy olyan emberke mint akinek Trabi van és mondjuk a margit-szigetre kell mennem kontrollra az hogy oldjam meg? Fent hagyom az Árpád-hídon a Trabit?
Meg ugye aki a körön belül lakik és sárgacimkés a kocsija az mit csinál, télen nem megy a kocsijával?!
Ezek már megint nemtudják jódolgukban mit találjanak ki, ugyan úgy mint az évenkénti műszaki! Abba is az a jó, hogy aki a törvényt meghozta azt a büdös életben nem fogja érinteni, mert már azoknak az anyagi helyzetükben az is gáz ha a műszaki 1x lejár! Mert tuti az új autó nem húzza nagyon ki az első műszakiig!
Majd megint a kisember szívja meg nem kicsit!
Nigger83
#125
2010. január 01. 12:19
kiegészítés az utolsó mondathoz: tányérrugó nem lemezrugó
Avr135
#123
2010. január 01. 12:13
Buszokat kéne kitiltani meg a csöveseket meg a román vendégmunkásokat mert tőlük van szmog....
snoopy13
#122
2010. január 01. 12:02
Jobb helyeken még koránt sincs vége...
OpEL_FaN#1
#121
2009. december 30. 22:53
Azok a régi szépidők Azóta nincs itt semmi, h ennek a korszaknak befellegzett
snoopy13
#120
2009. június 27. 11:21
Kitiltják a régi autókat októbertől?

Szeretné megakadályozni az Autóklub, hogy a Fővárosi Önkormányzat a rosszabb környezetvédelmi besorolású autókat öt hónapra kitiltsa Budapest nagy részéről.

Az Alkotmánybírósághoz fordult a Magyar Autóklub. Indítványában a Fővárosi Önkormányzat korábban hozott rendeletének megsemmisítését kérte. A szabályozás a szmogriadó terv részeként az úgynevezett sárga matricás járműveket október 20-tól március 8-ig Budapest területének számottevő részéről kitiltaná.

Az elsőként idén életbe lépő rendelet szerint a légszennyezéstől függetlenül kitiltják a Hungária körúttól befelé eső* városrészekből a legszennyezőbb járműveket. Ezeket a rendszámtáblán elhelyezett sárga, hatszögletű környezetvédelmi matrica jelöli. A jelenlegi szabályozás szerint, míg más autók a szmogriadó életbelépésekor páratlan vagy páros rendszámuk alapján nem közlekedhetnek, ezek a járművek a fenti időszakban egyáltalán nem.

A rendelet a klub szerint alkotmánysértő. Úgy vélik, ellentétes magasabb szintű jogszabállyal, több alkotmányos alapjogot sért és ilyen rendelet kiadására nincs felhatalmazása az önkormányzatnak.

Az indítvány szerkesztője Dr. Kolláth György alkotmányjogász kifejtette, hogy közhatalmi-jogi kényszerrel ilyen intézkedés demokratikus jogállamban nem hozható, habár a környezetvédelem érdekeit, szempontjait csakugyan tiszteletben kell tartani. A szabályozás öt hónapra helyhez kötné autósok ezreit, esélyt sem adva belátó mérlegelésre, egyedi engedélyezésre.

Az Autóklub indítványa sürgősségi kérelmet is tartalmaz, bízva abban, hogy az Alkotmánybíróság így még a tilalom tényleges megkezdése előtt döntést hoz.

*A közúti közlekedési korlátozás pontos területe: az Árpád híd-Róbert Károly körút-Hungária körút-Könyves Kálmán körút-Lágymányosi híd-Dombóvári út-Sárbogárdi út-Hamzsabégi utca-Budaörsi út-Alkotás utca-Krisztina körút-Vérmező út-Margit körút-Bem József utca-Bem rakpart-Árpád fejedelem útja-Lajos utca-Pacsirtamező utca által határolt terület, kivéve a Budai alsó rakpart. (A piros vonalon belüli terület)
snoopy13
#119
2009. június 27. 11:20
Szövetségre léphet a Suzuki és a Volkswagen

Egy német hetilap szerint a német óriásvállalat Suzuki részvényeket vásárolna, és hosszabb távú együttműködést tervez a japán autó- és motorgyártóval.

A VW állítólag 10%-os részesedést szerezne a Suzukiból, ami elvben elegendő lehet ahhoz, hogy egy komolyabb szövetség alapjául szolgáljon. Elemzők szerint egy ilyen szorosabb partneri viszonyból mindkét vállalat profitálhatna, hiszen a Suzuki autógyártó részlegének specialitása épp a kisautók tervezése és gyártása, ahol a Volkswagen pillanatnyilag nem különösebben erős, így nagy hasznát vehetné a japánok segítségének. Ezen felül a VW a Suzuki révén megerősíthetné a piaci jelenlétét Japánban. Ugyanakkor a Suzuki nagyobb típusainak fejlesztéséhez használhatná a Volkswagen szakértelmét és hatalmas alkatrészbázisát.

A Suzuki korábban a General Motors érdekkörébe tartozott: a detroiti óriás 1981-től 2006-ig a japán vállalat részvényeinek 20%-át birtokolta. Amikor azonban a GM a pénzügyi összeomlás határára került három éve, a Suzuki visszavásárolt 17%-nyi részesedést, és ezt követően a két vállalat közti együttműködés is meggyengült: azóta nem kezdtek újabb közös fejlesztésekbe, csupán a már meglevő szerződéseiket teljesítik.

Egyelőre a Suzuki és a Volkswagen részéről sem kommentálták a híreket, ami érthető is, hiszen a tárgyalások - ha ugyan tényleg megkezdődtek - igencsak gyerekcipőben járhatnak még.
snoopy13
#118
2009. június 27. 11:17
2012-ben érkezik az első BMW Project "i" modell


A BMW 2008 márciusában jelentette be a Project "i" névre keresztelt programját, amely az egyre terjedő városi szmogra és dugókra ad majd választ. A bajorok tervei szerint három éven belül bemutatkozhat első, teljesen elektromos BMW modell, amelynek technikája a már bemutatott MINI-e modellre épül majd. A németek egyébként a Fiattal közösen fejlesztik városi minijüket, így pedig nem kizárt, hogy az olasz márka is olcsóbban jut tisztán elektromos hajtáslánchoz.
snoopy13
#117
2009. június 27. 11:16
Hamarosan megkezdődik az elektromos Ford Focus tesztelése

Megszületett a megállapodás a Ford és a brit kormány között, miszerint 2010-től a gyár is részt vesz az angolok alacsony széndioxid-kibocsátású autóflottájának felállításában, mégpedig a Focus zéró emissziós verziójának prototípusával. A nagyszabású projekt egyben a villany Focusok vizsgája is, mivel a Ford ez idő alatt teszteli a modelleket, mennyire állnák meg helyüket a való életben.

A napjainkban egyre szigorodó környezetvédelmi előírások hatására a brit kormány is úgy határozott, hogy autóparkját egy sokkal kevésbé környezetszennyező modellekből álló flottára cseréli. A projekt 2010 elején veszi kezdetét, és a legfrissebb értesülések szerint a Ford is jelentősen kiveszi részét a Földünket óvó kezdeményezésből.


Hamarosan tesztelik a Focus elektromos
változatát
A brit kormány és a Ford megállapodást kötött, miszerint az amerikai gyár is részt vesz a projektben, a Focus elektromos meghajtású prototípusával, a BEV-vel. A Ford, a Scottish and Southern Energy és a Strathclyde által alapított konzorcium a jövő év elejétől, tesztpilótákkal üzemelteti majd a járműveket, a feltöltésükhöz szükséges infrastruktúrát pedig Hillingdonban alakítják majd ki. A Focus elektromos változatáról még nem jelentek meg képek és a gyár sajnos a műszaki adatairól sem árult el semmit. Annyit azonban mégis lehet tudni a villanyautóról, hogy ugyanaz a technológia működik benne, mint a Ford januári Észak-Amerikai Autókiállításon bemutatott modelljében. Az Észak-Amerikában kiállított prototípus körülbelül 130 kilométert képes megtenni egy feltöltéssel, a százas sprintet pedig valamivel tíz másodperc alatt teljesíti. Az autó telepeinek teljes feltöltéséhez kicsivel több mint hat óra szükségeltetik. Az elektromos Focus szériaérett változata várhatóan 2012-ben jelenik meg az európai piacokon.

London főpolgármestere nagy örömmel fogadta az angol kormány zöld flottájának hírét, sőt, ezen kezdeményezésen felbuzdulva, kijelentette, hogy szeretné Londont Európa elektromosautó-fővárosává tenni. E cél megvalósulását hivatott elősegíteni a polgármester ígérete, miszerint a villanyautók mentesülnek a városközpontban érvényes behajtási díj alól.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8
Összesen 156 találat 8 oldalon