Nissan 200SX
aktuális téma

V. NISSAN 200SX Találkozó és Pályanap 2012.06.30. Kakucs Ring
Összefoglaló és videók linkje hamaraosan ide kerül.
IV. NISSAN 200SX Találkozó, 2011.06.25. Kakucs Ring Összefoglaló
Official Video az eseményről
Összefoglaló és videók linkje hamaraosan ide kerül.
IV. NISSAN 200SX Találkozó, 2011.06.25. Kakucs Ring Összefoglaló
Official Video az eseményről


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
szerintem meg kell venni a legolcsóbbat amit találsz és a kasztnia egyben van aztán rakni bele egy rb26-os mocit meg hozzá egy 6-os váltót és egy megfelelő difit aztán lessz egy brutális szőrnyed! Nem olcsó ez a megoldás de neked lenne a legkomolyabb kocsid az országba!
Sziasztok!
Muszáj hozzászólni, mert én már annyit szívtam az SX vásárlás miatt… A lényeg, h mióta az eszemet tudom, S-13-as 200SX-et akarok, de kb. 1 éve úgy néz ki, hogy végre meg is tehetném. Persze korábban is néztem SX hirdetéseket, és az egyedüli tényleg jó állapotú gép a Magyar SX Klub (ami sajnos megszűnőben van) egyik elnökének autója volt.
Azzal nem értek egyet, hogy olyan autót kell venni, amit már valaki összerakott. Ilyen SX nincs! Én már vagy 1millió km-t leutaztam azért, hogy az ország összes szegletében lévő S-13-ast megnézzem, és a legrosszabb állapotú verdák azok voltak, amiket drágán árultak, mert „össze vannak rakva”. Általában olyan jól össze vannak rakva, hogy van rajtuk egy szép nagy felni, friss fényezés, egy jó nagy – általában Saab – intercooler, direktszűrő, és esetleg vmi olcsó lefújószelep, mert annak a hangja olyan meggyőző tud lenni a vevő számára…az nem számít, hogy a kocsi füstöl, rohad, láthatóan porrá volt már törve néhányszor. A legjobb persze, hogy gyakran hülyének is néznek, és megmagyarázzák, hogy pl. nem baj, h füstöl, mert az természetes egy ilyen erős sportautónál.
Persze én sem adom fel a reményt, de még most sem látom a fényt az alagút végén, ha valaki tud eladó SX-et, keressen meg

Muszáj hozzászólni, mert én már annyit szívtam az SX vásárlás miatt… A lényeg, h mióta az eszemet tudom, S-13-as 200SX-et akarok, de kb. 1 éve úgy néz ki, hogy végre meg is tehetném. Persze korábban is néztem SX hirdetéseket, és az egyedüli tényleg jó állapotú gép a Magyar SX Klub (ami sajnos megszűnőben van) egyik elnökének autója volt.
Azzal nem értek egyet, hogy olyan autót kell venni, amit már valaki összerakott. Ilyen SX nincs! Én már vagy 1millió km-t leutaztam azért, hogy az ország összes szegletében lévő S-13-ast megnézzem, és a legrosszabb állapotú verdák azok voltak, amiket drágán árultak, mert „össze vannak rakva”. Általában olyan jól össze vannak rakva, hogy van rajtuk egy szép nagy felni, friss fényezés, egy jó nagy – általában Saab – intercooler, direktszűrő, és esetleg vmi olcsó lefújószelep, mert annak a hangja olyan meggyőző tud lenni a vevő számára…az nem számít, hogy a kocsi füstöl, rohad, láthatóan porrá volt már törve néhányszor. A legjobb persze, hogy gyakran hülyének is néznek, és megmagyarázzák, hogy pl. nem baj, h füstöl, mert az természetes egy ilyen erős sportautónál.
Persze én sem adom fel a reményt, de még most sem látom a fényt az alagút végén, ha valaki tud eladó SX-et, keressen meg

van itt vki?
Ha egy autó már állt vagy 3 évet, akkor így is úgy is szét kell szedni a motorját egy nagygenerálra, hogy biztos jó legyen évekig, ne havonta kelljen hordani szerelőhöz.
Sok embernek pedig inkább kell egy olyan autó amit saját maga csinálgat olyanra amilyenre akarja, s nem pedig megvenne egy már teljesen full autót.

Sok embernek pedig inkább kell egy olyan autó amit saját maga csinálgat olyanra amilyenre akarja, s nem pedig megvenne egy már teljesen full autót.



Dicső elhatározás. Sajnos magyarok vagyunk, úgyhogy szétnyúzzuk az autókat, utána rásózzuk valakire, mert nem akarunk rá költeni. Ugyanez volt a hondámmal, megvettem, mert nem (nagyon) rohadt, és gyári fényezése van. DE. Féltengelyek (2 db, 102.000) vezérműtengely (32k) új karbi (25k) komplett új kuplung (45k) stb... szóval úgy kell hogy kalkulálj, hogy mire összerakod, egy milla tuti benne lesz. Sőt... Szvsz jobban járnál, ha bankhitelből vennél egy nagyon nagyon nagyon jót, amit már valaki összerakott. De persze, ez csak egy magánvélemény. Ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz.

XXX éve álló autónál nézni kell: Silentek, gömbfejek, lengéscsillapítók, rugók, üzemanyagellátó rendszer (biztosan rossz!) motor!!! Turbósnál a turbót, ha nem lehet beindítani felejtsd el. Faszán össze tud rohadni egy-két év alatt egy motor. (Légnedvesség hatására az acél gyűrűk az öntöttvas hengerben kenés nélkül... háááát. Olyan) Nagyon ritka az, hogy szakszerűen tegyenek le egy autót állni. (Felbakolva, motor paraffinolajjal feltöltve etc.) Úgyhogy sok sikert.
TEGYETEK BE KÉPEKT!
THX.
én tudok egyet.
ha érdekel keress fel
ha érdekel keress fel
sztem vegyél itthon egy viszonlyag jót, menj ki németbe, és vegyél még1et, nagyjából u. annyiért 5x jobb állapotban. Kb ilyen az arány, ahogy néztem, aztán a kettőből lehget 1et csinálni

huhh, ilyet sem fogsz spokat találni. Elöbb hajtják szét a motort minthogy szétessen a kasztni

ne haljon már ki ez a topic. Most indulok melőzni mire reggel hazajövök legalább 500 komment legyen
, hogy tudjak olvasgatni a kocsiról.

senki sincs?

ilyesmire de igazábol lehetne olcsóbb is
szal lehet szarabb állapotba is csak ne legyen totálkárra törve

Nem tudtok oan eladó sx-et ami elég rossz állapotba van (kaszni szar rohad rozsdás szar a fényezés pattog, belső tere lelakott) de a motorja +a váltó azért még türhető? a választ előre is köszi. jah és h az mien árba van. tudom h költséges naon a rendbehozatal de valamire el kell költeni a pénzt.
és sztem jobb mint ha inkább eldrogoznám....


elaludt mindenki?
akkor bye all
akkor bye all

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!