Nissan 200SX

aktuális téma
Nissan 200SX
V. NISSAN 200SX Találkozó és Pályanap 2012.06.30. Kakucs Ring

Összefoglaló és videók linkje hamaraosan ide kerül.


IV. NISSAN 200SX Találkozó, 2011.06.25. Kakucs Ring Összefoglaló

Official Video az eseményről
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
GsiTom
#199
2006. július 31. 10:33
látszik h Te se ültél még még széria 325-be...
GsiTom
#198
2006. július 31. 10:32
meg az, h a ca18-ból 10 perc gyilkolás után kirepül a dugó, a 325-ön meg ha hidegen driftelsz, 2 óráig állsz a tiltáson, se lesz semmi baja.
az egy jól eltalált moci, a ca18det meg nem. ennyi
:DDD
#197
2006. július 31. 10:31
Ja persze ott csapatnak még a ladások is! Azt 200-ból mar tuningoltad is! Amúgy meg láttam már én is olyat hogy kívülről egy szar szakadt e30 volt csak épp e34 vagy e36 m-es motor volt benne. És az nem 200 ezres csak úgy néz ki.
Mazlee
#196
2006. július 31. 10:31
de ugyebár nem csak a LE számit hanem a Nm
GsiTom
#195
2006. július 31. 10:30
csak éppen LE-ben kb ugyanott vannak. az sx széthullik a bmw meg nem
GsiTom
#194
2006. július 31. 10:29
aláírom. az sx fasza drift autó. igen. csak éppen rá kell költeni több millát.

nem egy e30-ba e36-ba ültem/drifteltem már. vaze, haverom hozza kintről szaré, húgyé. hazajössz, beülsz, oszt megy mint állat.
:DDD
#193
2006. július 31. 10:28
Amúgy szerintem mindegy milyen a kocsi ha jól meg van építve! A skandinávok pl 240-es volvókkal nyomják! De láthatsz akár nagy luxus toyotákat is driftelni versenyeken. Meg 30 éves datsunokat, sr20-as motorral.
Ha nem teszel bele elég pénzt akkor mindegy milyen a kocsi nem lessz az igazi, ha meg sok pénzt ölsz bele akkor bármit meg lehet olyanra csinálni hogy jó dr4iftautó legyen.
Mazlee
#192
2006. július 31. 10:28
az előbb irtad le a fő különbséget.

az egyik 1.8as a másik minimum 2.0-ás de inkább 2.5ös
GsiTom
#191
2006. július 31. 10:27
álmodba!

lenézitek a bmw-ket.
majd rájöttök.

megveszed az sx-et, turbó, ic, drift futómű.

menjetek ki egy drift partira, ott a sok csapatós e30. mennek és kész
GsiTom
#190
2006. július 31. 10:25
arra mondom, h a bmw-k strapabírobbak.
ya

és ne hasonlítsunk össze 1 kb 3-4M-ba kerülő s13-at. egy pár százezer forintos széria 325-el
Adamo_sx
#189
2006. július 31. 10:25
Hány olyanról tudsz, aki változtatott valamit az autón (pl emelt a turbonyomáson) majd elvitte az autót fékpadra és leellenőrizte az AFR-t, és az EGT-t?

Adamo
:DDD
#188
2006. július 31. 10:25
Hát a 200 ezres bmw-vel lehet hogy el sem jutsz a versenyig!
Adamo_sx
#187
2006. július 31. 10:23
A 200e Ft-os BMW nem 300Le. És ha körülnézel a drift versenyeken, nem nagyon látsz 200e Ft-os BMW-ket. Igaz, Magyarországon nagyon népszerű a BMW a driftelésre, de legutóbb is egy s13-assal nyertek .

Egyébként egy 15 éves BMW motor is szerintem hamar széthullik, ha úgy voltak kezelve, mint a legtöbb magyarországi SX...

Adamo
Mazlee
#186
2006. július 31. 10:23
szép jövő...
GsiTom
#185
2006. július 31. 10:21
enyém is, meg kb az országban lévők 95%-a még széthullott, vagy az előtt áll...
:DDD
#184
2006. július 31. 10:19
GsiTom
#183
2006. július 31. 09:57
ez kapásból 1.5-2 M ft
milyen érdekes, h ha veszel 1 bmw-t 200e ft-ért élvezeteset lehet vele driftelni, és még nem is hullik állandóan szét, nem úgy mint a ca18det
Adamo_sx
#182
2006. július 31. 09:48
Hát szerintem a 300Le-höz kb ez kell egy ca18det-hez:
- nagyobbb intercooler
- nagyobb turbo (pl gt28r)
- nagyobb injektorok
- nagyobb légmennyiségmérő
- új kipufogó
- megfelelő chip
- erősebb kuplung
- turbonyomás szabályzó
- lefúvószelep

A motorgenerálhoz:
- új vízpumpa
- új olajszivattyú
- kovácsolt dugattyúk
- hengerfej rendberakás
- főtengely felújítás
- hajtókar alsócsapágy felújítás (tipikus ca gond)
- gyújtótrafók (alattomos, de szintén tipikus ca gond)
- esetleg fém hengerfejtömítés

Ennyi jut hirtelen eszembe. Nyilván nem lehetetlen olcsóbban kihozni, de akkor valamin spóroltál, aminek a 300 Le esetén hamar meglesz a böjtje. Szerintem. :-)
Ja, és rengeteg játulékos dolog előjöhet menet közben, pl a hűtés a nagy intercooler felszerelése után rögtön kevés lesz, ezzel is kezdeni kell valamit stb...

Diffi: torsennel (helical) az S15-öt szerelték, ez driftre nem az igazi, de pályaversenyzésre a legtökéletesebb. Driftre inkább a lamellás difiket használják, mert az fixen összezárja a hátsó tengelyt, míg a torsen mindig a legnagyobb tapadású kerékre osztja a nagyobb nyomatékot, így a keresztbe csúszó autó nagyon kiszámíthatatlan lesz.

Üdv,
Adamo
zoleeka
#181
2006. július 31. 03:00
Ha csak neha akarsz csuszkalni egy kicsit akkor jo, de versenyre ne menj vele.
Nekem volt egy honapig egy parszor rugtam ell keresztbe de alltalaba minden 2. kanyar felenel lediferalt.
Lehet hogy csak az enyem volt szar , de az nagyon :)
206_14
#180
2006. július 31. 00:10
én az s13 ról beszélek. s14 et hagyjuk mert nem is lehet kapni kb. nem versenyezni akarok vele csak néha szépen keresztbe menni vele. azt lehet a gyárival nem?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 48179 találat 2409 oldalon