Nissan 200SX
aktuális téma

V. NISSAN 200SX Találkozó és Pályanap 2012.06.30. Kakucs Ring
Összefoglaló és videók linkje hamaraosan ide kerül.
IV. NISSAN 200SX Találkozó, 2011.06.25. Kakucs Ring Összefoglaló
Official Video az eseményről
Összefoglaló és videók linkje hamaraosan ide kerül.
IV. NISSAN 200SX Találkozó, 2011.06.25. Kakucs Ring Összefoglaló
Official Video az eseményről


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
látszik h Te se ültél még még széria 325-be...
meg az, h a ca18-ból 10 perc gyilkolás után kirepül a dugó, a 325-ön meg ha hidegen driftelsz, 2 óráig állsz a tiltáson, se lesz semmi baja.
az egy jól eltalált moci, a ca18det meg nem. ennyi
az egy jól eltalált moci, a ca18det meg nem. ennyi

Ja persze ott csapatnak még a ladások is! Azt 200-ból mar tuningoltad is! Amúgy meg láttam már én is olyat hogy kívülről egy szar szakadt e30 volt csak épp e34 vagy e36 m-es motor volt benne. És az nem 200 ezres csak úgy néz ki.
de ugyebár nem csak a LE számit hanem a Nm
csak éppen LE-ben kb ugyanott vannak. az sx széthullik a bmw meg nem

aláírom. az sx fasza drift autó. igen. csak éppen rá kell költeni több millát.
nem egy e30-ba e36-ba ültem/drifteltem már. vaze, haverom hozza kintről szaré, húgyé. hazajössz, beülsz, oszt megy mint állat.
nem egy e30-ba e36-ba ültem/drifteltem már. vaze, haverom hozza kintről szaré, húgyé. hazajössz, beülsz, oszt megy mint állat.

Amúgy szerintem mindegy milyen a kocsi ha jól meg van építve! A skandinávok pl 240-es volvókkal nyomják! De láthatsz akár nagy luxus toyotákat is driftelni versenyeken. Meg 30 éves datsunokat, sr20-as motorral.
Ha nem teszel bele elég pénzt akkor mindegy milyen a kocsi nem lessz az igazi, ha meg sok pénzt ölsz bele akkor bármit meg lehet olyanra csinálni hogy jó dr4iftautó legyen.
Ha nem teszel bele elég pénzt akkor mindegy milyen a kocsi nem lessz az igazi, ha meg sok pénzt ölsz bele akkor bármit meg lehet olyanra csinálni hogy jó dr4iftautó legyen.
az előbb irtad le a fő különbséget.
az egyik 1.8as a másik minimum 2.0-ás de inkább 2.5ös
az egyik 1.8as a másik minimum 2.0-ás de inkább 2.5ös
álmodba!
lenézitek a bmw-ket.
majd rájöttök.
megveszed az sx-et, turbó, ic, drift futómű.
menjetek ki egy drift partira, ott a sok csapatós e30. mennek és kész
lenézitek a bmw-ket.
majd rájöttök.
megveszed az sx-et, turbó, ic, drift futómű.
menjetek ki egy drift partira, ott a sok csapatós e30. mennek és kész

arra mondom, h a bmw-k strapabírobbak.
ya
és ne hasonlítsunk össze 1 kb 3-4M-ba kerülő s13-at. egy pár százezer forintos széria 325-el
ya
és ne hasonlítsunk össze 1 kb 3-4M-ba kerülő s13-at. egy pár százezer forintos széria 325-el
Hány olyanról tudsz, aki változtatott valamit az autón (pl emelt a turbonyomáson) majd elvitte az autót fékpadra és leellenőrizte az AFR-t, és az EGT-t?
Adamo
Adamo
Hát a 200 ezres bmw-vel lehet hogy el sem jutsz a versenyig!
A 200e Ft-os BMW nem 300Le. És ha körülnézel a drift versenyeken, nem nagyon látsz 200e Ft-os BMW-ket. Igaz, Magyarországon nagyon népszerű a BMW a driftelésre, de legutóbb is egy s13-assal nyertek
.
Egyébként egy 15 éves BMW motor is szerintem hamar széthullik, ha úgy voltak kezelve, mint a legtöbb magyarországi SX...
Adamo

Egyébként egy 15 éves BMW motor is szerintem hamar széthullik, ha úgy voltak kezelve, mint a legtöbb magyarországi SX...
Adamo
enyém is, meg kb az országban lévők 95%-a még széthullott, vagy az előtt áll...
Miért? A tied széthullott?
ez kapásból 1.5-2 M ft
milyen érdekes, h ha veszel 1 bmw-t 200e ft-ért élvezeteset lehet vele driftelni, és még nem is hullik állandóan szét, nem úgy mint a ca18det
milyen érdekes, h ha veszel 1 bmw-t 200e ft-ért élvezeteset lehet vele driftelni, és még nem is hullik állandóan szét, nem úgy mint a ca18det

Hát szerintem a 300Le-höz kb ez kell egy ca18det-hez:
- nagyobbb intercooler
- nagyobb turbo (pl gt28r)
- nagyobb injektorok
- nagyobb légmennyiségmérő
- új kipufogó
- megfelelő chip
- erősebb kuplung
- turbonyomás szabályzó
- lefúvószelep
A motorgenerálhoz:
- új vízpumpa
- új olajszivattyú
- kovácsolt dugattyúk
- hengerfej rendberakás
- főtengely felújítás
- hajtókar alsócsapágy felújítás (tipikus ca gond)
- gyújtótrafók (alattomos, de szintén tipikus ca gond)
- esetleg fém hengerfejtömítés
Ennyi jut hirtelen eszembe. Nyilván nem lehetetlen olcsóbban kihozni, de akkor valamin spóroltál, aminek a 300 Le esetén hamar meglesz a böjtje. Szerintem. :-)
Ja, és rengeteg játulékos dolog előjöhet menet közben, pl a hűtés a nagy intercooler felszerelése után rögtön kevés lesz, ezzel is kezdeni kell valamit stb...
Diffi: torsennel (helical) az S15-öt szerelték, ez driftre nem az igazi, de pályaversenyzésre a legtökéletesebb. Driftre inkább a lamellás difiket használják, mert az fixen összezárja a hátsó tengelyt, míg a torsen mindig a legnagyobb tapadású kerékre osztja a nagyobb nyomatékot, így a keresztbe csúszó autó nagyon kiszámíthatatlan lesz.
Üdv,
Adamo
- nagyobbb intercooler
- nagyobb turbo (pl gt28r)
- nagyobb injektorok
- nagyobb légmennyiségmérő
- új kipufogó
- megfelelő chip
- erősebb kuplung
- turbonyomás szabályzó
- lefúvószelep
A motorgenerálhoz:
- új vízpumpa
- új olajszivattyú
- kovácsolt dugattyúk
- hengerfej rendberakás
- főtengely felújítás
- hajtókar alsócsapágy felújítás (tipikus ca gond)
- gyújtótrafók (alattomos, de szintén tipikus ca gond)
- esetleg fém hengerfejtömítés
Ennyi jut hirtelen eszembe. Nyilván nem lehetetlen olcsóbban kihozni, de akkor valamin spóroltál, aminek a 300 Le esetén hamar meglesz a böjtje. Szerintem. :-)
Ja, és rengeteg játulékos dolog előjöhet menet közben, pl a hűtés a nagy intercooler felszerelése után rögtön kevés lesz, ezzel is kezdeni kell valamit stb...
Diffi: torsennel (helical) az S15-öt szerelték, ez driftre nem az igazi, de pályaversenyzésre a legtökéletesebb. Driftre inkább a lamellás difiket használják, mert az fixen összezárja a hátsó tengelyt, míg a torsen mindig a legnagyobb tapadású kerékre osztja a nagyobb nyomatékot, így a keresztbe csúszó autó nagyon kiszámíthatatlan lesz.
Üdv,
Adamo
Ha csak neha akarsz csuszkalni egy kicsit akkor jo, de versenyre ne menj vele.
Nekem volt egy honapig egy parszor rugtam ell keresztbe de alltalaba minden 2. kanyar felenel lediferalt.
Lehet hogy csak az enyem volt szar , de az nagyon :)

Nekem volt egy honapig egy parszor rugtam ell keresztbe de alltalaba minden 2. kanyar felenel lediferalt.
Lehet hogy csak az enyem volt szar , de az nagyon :)


én az s13 ról beszélek. s14 et hagyjuk mert nem is lehet kapni kb. nem versenyezni akarok vele csak néha szépen keresztbe menni vele. azt lehet a gyárival nem?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!