Nissan 200SX
aktuális téma

V. NISSAN 200SX Találkozó és Pályanap 2012.06.30. Kakucs Ring
Összefoglaló és videók linkje hamaraosan ide kerül.
IV. NISSAN 200SX Találkozó, 2011.06.25. Kakucs Ring Összefoglaló
Official Video az eseményről
Összefoglaló és videók linkje hamaraosan ide kerül.
IV. NISSAN 200SX Találkozó, 2011.06.25. Kakucs Ring Összefoglaló
Official Video az eseményről


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Most vettem észre, hogy ezekből kispórolták a hátsó üléseket, bezzeg a g35-ben vannak



Kíváncsi vagyok Én is.... de nekem most Mikulásig 1 szabadnapom nincs autót nézni.... de lehet nem is baj

Pont ma beszéltem a z33-as tulajjal(nepper igen), elvileg meg van minden csere alkatrész, légzsákok is. Elmondása szerint nem tört annyira komolyan, szigetszentmiklósi!
Hétfőn lehet megnézem, látatlanba azt mond amit akar...

Hétfőn lehet megnézem, látatlanba azt mond amit akar...


De igy ezekről a képekről nem túl biztató , törés utáni képet kellett volna látni.....
Bár ha a motorházetető gyári, és a sárvédőket a lökös nyomta hátra, akkor túl nagyot nem kaphatott
Bár ha a motorházetető gyári, és a sárvédőket a lökös nyomta hátra, akkor túl nagyot nem kaphatott
Ja, akkor azért lehet :)
Váltót angol ebayen láttam 600 font környékén , az nem vészes, csak a többi sallang, kuplungtárcsa, pedálszett, munkahenger stb....

Mert automatáért készen sem kérhet el 2,5-3 millát....
Én csak a logikát nem értem az ilyenben, ha frankó és csak fényezni kell, akkor miért nem a nepper csinálja meg, és árulja másfél millával drágábban. Bár, lehet, hogy ez egy rendes nepper, és a pénzt se szereti.
hát szerintem nem olcso ennyiért.pályaautónak drága, utcai kétülésesnek pedig jobbak is vannak,bár azok öregebbek kicsit.

Fene tudja, de azért csodák nincsenek, lehet, hogy az egyik oldala 10 centivel rövidebb mint a másik :)
Ezt már akartam is linkelni neked, hogy látsz-e benne fantáziát, a váltó és a sallangok mocskos drágák lesznek hozzá (viszonylag)
Ezt nagy munka lenne manuál váltósra megcsinálni?
így két képről nem valami nagy durranás, de alapnak nem lenne rossz...
350z
így két képről nem valami nagy durranás, de alapnak nem lenne rossz...

Vegyétek, vigyétek a felniket.... kell a zsé az autóvásárláshoz, hogy leszek így nissanos?
AVS Yokohama 17×9 elöl és 18×9 hátul, ET19 5×114,3.... most fix: 100 ezer ftért vihető
Buddy Club P1 racing, 17×7 4×114,3 ET42
kettő hegesztve volt és egy fényezés is ráfér, azért irányár: 100 ezer ft

AVS Yokohama 17×9 elöl és 18×9 hátul, ET19 5×114,3.... most fix: 100 ezer ftért vihető
Buddy Club P1 racing, 17×7 4×114,3 ET42
kettő hegesztve volt és egy fényezés is ráfér, azért irányár: 100 ezer ft
Szépek, de azoktól fosok
elérhető árban tuti csak lomok vannak.....

elérhető árban tuti csak lomok vannak.....
Szerintem 2.5 millióból egy 20 éves primerát se lehetne gyári állapotúra hozni, nem egy ZX-et.
Igen egyebkent teljesen jogos, az a baj nemetbe is 6-7 ezertöl indulnak kb a tt manual vältosok, söt lättam mär ennyiert is turbohibäsat hirdetve, de 4-5 ezer euroer meg föleg ugy hirdetik öket, szoval igen, mire csak gyäri ällapotba hozza az ember akkor is ottvagy 2,5 millionäl legaläbb. Szoval a vege mindig ugyanaz hogy kb 3 millioja legaläbb kell legyen valakinek aki hasonlo szintü es teljesitmenyü autoban gondolkodik mint amiröl a koräbbiakban szo volt...dehät ezvan, senki se mondta hogy olcso hobby a mienk :) de ebbe pont ez a lenyeg hogy valaki ennyire fanatikus legyen, hogy nem kidobott penzt lät benne, hanem egy celt az egesz ut meg szopas közbe ami velejär hogy a vegen elvezhessük, ezt ugyis csak az erti aki ilyen mint mi...ätlag emberek szemebe nem normälis az ilyen :D szep napot.
Szerintem azok nagyjából olyan állapotban lehetnek mint az s13-ak, ha belegondolok mibe fájhat azokat normális állapotba hozni, már el is menne a kedvem az egésztől.
Lasi 300zx-be nem gondolkodsz? Nekem egyik kedvenc, szeretnek egyet, csak sajnos elög drägäk, meg persze tudom hogy twinturbotol is sokan felnek meg több hiba lehetöseg, de gyäri közel 300 le, ällithato futomü, es hät a v6 hang..:) akinek egyszer mär volt tudja mi a 6 henger...nem is lehet összehasonlitani 4 hengerrel, persze a javitäsänäk äräban sem ez is igaz :) Üdv.
Egy gyári S13, S14 sehogy sem megy. Én elalszok addig amíg leforogja a 3-ast.
Egy jó utazóautó, de magas holdjáró, libegő futóművel, ballonos gumival, havány teljesítménnyel.
De egy S14-et gyorsan, nem túl drágán stabil megbízható gyors 300-350LE-s autóvá lehet faragni. (S13-at 250-300, csak abból kevés ami újraépítés nélkül ki is bírja).
Egy jó utazóautó, de magas holdjáró, libegő futóművel, ballonos gumival, havány teljesítménnyel.
De egy S14-et gyorsan, nem túl drágán stabil megbízható gyors 300-350LE-s autóvá lehet faragni. (S13-at 250-300, csak abból kevés ami újraépítés nélkül ki is bírja).
Hát érzésre biztos,hogy gyengusz,nekem elsőre tényleg csalódás volt,de persze az első "chip" után már teljesen más...:D
De lehet,hogy becsapós az érzés, mindenesetre nagyon tul van biztosítva a technika és turbo könnyebb tuningolhatóságot ígér,de gyári állapotban hátrány is lehet alacsony fordulaton míg a itr-eket nem fojtja a turbo.
De lehet,hogy becsapós az érzés, mindenesetre nagyon tul van biztosítva a technika és turbo könnyebb tuningolhatóságot ígér,de gyári állapotban hátrány is lehet alacsony fordulaton míg a itr-eket nem fojtja a turbo.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!