Nissan 200SX

aktuális téma
Nissan 200SX
V. NISSAN 200SX Találkozó és Pályanap 2012.06.30. Kakucs Ring

Összefoglaló és videók linkje hamaraosan ide kerül.


IV. NISSAN 200SX Találkozó, 2011.06.25. Kakucs Ring Összefoglaló

Official Video az eseményről
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
lom sx
#47579
2013. november 19. 21:15
Most vettem észre, hogy ezekből kispórolták a hátsó üléseket, bezzeg a g35-ben vannak
lasi
#47578
2013. november 19. 20:42
Kíváncsi vagyok Én is.... de nekem most Mikulásig 1 szabadnapom nincs autót nézni.... de lehet nem is baj
lom sx
#47577
2013. november 19. 20:39
Pont ma beszéltem a z33-as tulajjal(nepper igen), elvileg meg van minden csere alkatrész, légzsákok is. Elmondása szerint nem tört annyira komolyan, szigetszentmiklósi!
Hétfőn lehet megnézem, látatlanba azt mond amit akar...
lasi
#47576
2013. november 19. 18:05
De igy ezekről a képekről nem túl biztató , törés utáni képet kellett volna látni.....
Bár ha a motorházetető gyári, és a sárvédőket a lökös nyomta hátra, akkor túl nagyot nem kaphatott
AttilaM
#47575
2013. november 19. 18:02
lasi
#47574
2013. november 19. 17:59
Váltót angol ebayen láttam 600 font környékén , az nem vészes, csak a többi sallang, kuplungtárcsa, pedálszett, munkahenger stb....
lasi
#47573
2013. november 19. 17:48
Mert automatáért készen sem kérhet el 2,5-3 millát....
AttilaM
#47572
2013. november 19. 17:24
Én csak a logikát nem értem az ilyenben, ha frankó és csak fényezni kell, akkor miért nem a nepper csinálja meg, és árulja másfél millával drágábban. Bár, lehet, hogy ez egy rendes nepper, és a pénzt se szereti.
imho13
#47571
2013. november 19. 17:02
hát szerintem nem olcso ennyiért.pályaautónak drága, utcai kétülésesnek pedig jobbak is vannak,bár azok öregebbek kicsit.
AttilaM
#47570
2013. november 19. 16:53
Fene tudja, de azért csodák nincsenek, lehet, hogy az egyik oldala 10 centivel rövidebb mint a másik :)
gycsabi
#47569
2013. november 19. 16:31
Ezt már akartam is linkelni neked, hogy látsz-e benne fantáziát, a váltó és a sallangok mocskos drágák lesznek hozzá (viszonylag)
lasi
#47568
2013. november 18. 21:40
Ezt nagy munka lenne manuál váltósra megcsinálni?
így két képről nem valami nagy durranás, de alapnak nem lenne rossz...350z
lasi
#47567
2013. november 18. 20:28
Vegyétek, vigyétek a felniket.... kell a zsé az autóvásárláshoz, hogy leszek így nissanos?
AVS Yokohama 17×9 elöl és 18×9 hátul, ET19 5×114,3.... most fix: 100 ezer ftért vihető
Buddy Club P1 racing, 17×7 4×114,3 ET42
kettő hegesztve volt és egy fényezés is ráfér, azért irányár: 100 ezer ft
lasi
#47566
2013. november 18. 19:00
Szépek, de azoktól fosok
elérhető árban tuti csak lomok vannak.....
AttilaM
#47565
2013. november 18. 17:08
Szerintem 2.5 millióból egy 20 éves primerát se lehetne gyári állapotúra hozni, nem egy ZX-et.
Gokusan
#47564
2013. november 18. 12:21
Igen egyebkent teljesen jogos, az a baj nemetbe is 6-7 ezertöl indulnak kb a tt manual vältosok, söt lättam mär ennyiert is turbohibäsat hirdetve, de 4-5 ezer euroer meg föleg ugy hirdetik öket, szoval igen, mire csak gyäri ällapotba hozza az ember akkor is ottvagy 2,5 millionäl legaläbb. Szoval a vege mindig ugyanaz hogy kb 3 millioja legaläbb kell legyen valakinek aki hasonlo szintü es teljesitmenyü autoban gondolkodik mint amiröl a koräbbiakban szo volt...dehät ezvan, senki se mondta hogy olcso hobby a mienk :) de ebbe pont ez a lenyeg hogy valaki ennyire fanatikus legyen, hogy nem kidobott penzt lät benne, hanem egy celt az egesz ut meg szopas közbe ami velejär hogy a vegen elvezhessük, ezt ugyis csak az erti aki ilyen mint mi...ätlag emberek szemebe nem normälis az ilyen :D szep napot.
AttilaM
#47563
2013. november 18. 11:39
Szerintem azok nagyjából olyan állapotban lehetnek mint az s13-ak, ha belegondolok mibe fájhat azokat normális állapotba hozni, már el is menne a kedvem az egésztől.
Gokusan
#47562
2013. november 18. 10:36
Lasi 300zx-be nem gondolkodsz? Nekem egyik kedvenc, szeretnek egyet, csak sajnos elög drägäk, meg persze tudom hogy twinturbotol is sokan felnek meg több hiba lehetöseg, de gyäri közel 300 le, ällithato futomü, es hät a v6 hang..:) akinek egyszer mär volt tudja mi a 6 henger...nem is lehet összehasonlitani 4 hengerrel, persze a javitäsänäk äräban sem ez is igaz :) Üdv.
Jugo
#47561
2013. november 18. 09:02
Egy gyári S13, S14 sehogy sem megy. Én elalszok addig amíg leforogja a 3-ast.
Egy jó utazóautó, de magas holdjáró, libegő futóművel, ballonos gumival, havány teljesítménnyel.
De egy S14-et gyorsan, nem túl drágán stabil megbízható gyors 300-350LE-s autóvá lehet faragni. (S13-at 250-300, csak abból kevés ami újraépítés nélkül ki is bírja).
imho13
#47560
2013. november 18. 07:51
Hát érzésre biztos,hogy gyengusz,nekem elsőre tényleg csalódás volt,de persze az első "chip" után már teljesen más...:D
De lehet,hogy becsapós az érzés, mindenesetre nagyon tul van biztosítva a technika és turbo könnyebb tuningolhatóságot ígér,de gyári állapotban hátrány is lehet alacsony fordulaton míg a itr-eket nem fojtja a turbo.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Összesen 48179 találat 2409 oldalon