Nissan 200SX

aktuális téma
Nissan 200SX
V. NISSAN 200SX Találkozó és Pályanap 2012.06.30. Kakucs Ring

Összefoglaló és videók linkje hamaraosan ide kerül.


IV. NISSAN 200SX Találkozó, 2011.06.25. Kakucs Ring Összefoglaló

Official Video az eseményről
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Jugo
#47479
2013. november 06. 16:48
12-ért nem is lenne rossz bolt, főleg hogy convertible.
Jugo
#47478
2013. november 06. 16:47
GTR-ben is vannak francia alkatrészek. :) Nem tudok problémáról.
lasi
#47477
2013. november 06. 15:58
Enyém 43 as :D

japán motyokból van ez az auto összerakva, vagy francia ipari hulladék motyok is akadnak benne?
lasi
#47476
2013. november 06. 15:43
Láttam ma Szegeden a hofehér G37 est amit csináltatok, valami kibaszott szép egyik autokereskedő srác mondta hogy 12 milláért lehet megválna a tulaj tőle :D

Meg van ott a kereskedésben egy fehér g35, csak automata, meg valami bűn ronda szürkés belsőtérrel. 3 misibe adná
Jugo
#47475
2013. november 06. 14:06
Szerintem 10-15liter között ehet egy ilyen. Persze biztosan lehet járni vele 7-el és 100-al is, kinek milyen a cipője.

Akinek van dicséri. Én régóta szeretnék, most kezdenek elfogadható áron lenni. (így hogy kiöregednek :))
lasi
#47474
2013. november 06. 09:50
350Z ről van valakinek tapasztalata?
Tudom az már 3m feletti kategória, de tavaszig ráérek.... kitudja, lehet nyerek a lottón.

ízig vérig nissan, vagy már akad benne renault motyó is? elektronika, villamos bajok vagy más egyéb tipus hiba? várható átlagfogyasztás?

ezt a hangot nehéz nem szeretni
AttilaM
#47473
2013. november 06. 07:18
Jut eszembe, van egy vadonat új CAS-om, tartaléknak megvettem magamnak, de van az a pénz, amiért megválok tőle, ha valakinek kell.
Jamesb
#47472
2013. november 05. 21:47
Nincs semmi baj a CA blokkal. Enyém most kapta meg a koronát, nagynehezen harmadikra megérkezett az új O2 szenzor, hiába, 1x éves volt a régi...
Olyan szépen jár hogy újból beleszerettem
Előtte néha beleköhögött az alapjáratba, laikus észre sem veszi. Most, ha nem lenne eleve ferde a motor, megállna rajta egy érme élével alapjáraton Van benne 400 km.

Nem minden a max lóerő, úriember ad az eleganciára is...
Olyan a hangja hogy szégyenlem a koromat, 20 éve mennyit csajoztam ezzel
Jugo
#47471
2013. november 05. 21:37
Én szememben mindkét motor jó, csak tisztességesen kell összerakni. Nekem jobban tetszik az SR karakterisztikája, viszont az ikerhimbás megoldása nem túl jó. Azzal is együtt lehet élni.
CA-ból mivel nem alu könnyebben lehet építeni elmebeteg 3bárral fújt 10000-ig forgatott ALS-es, rajtprogramos autót csinálni. SR egyenként mindegyiktől meghalna.
Most építettünk egy CA20-at (nem írtam el) ALS-el, rajtprogival. 4100RPM-en megvan a 2bár, 7000RPM-en még megvan mind. Elég szigorú.
AttilaM
#47470
2013. november 05. 21:17
Épp azt akartam írni az imént, hogy szerintem nem a ca blokkal van a baj, hanem a lefosott, igénytelenül megcsinált motorokkal.
lasi
#47469
2013. november 05. 21:05
Jugo
#47468
2013. november 05. 20:55
Ja, és van egy gyári S14, aminek kijött egy hajtókarja a blokkból. Valószínű hasonló szitu lehetett, csak ő még a kopogást sem hallotta. Ez a második lyukas SR20 blokk. Valakinek alu árban? :)
lasi
#47467
2013. november 05. 20:54
Jugo
#47466
2013. november 05. 20:52
Sajnos azzal tisztában kell lenni, hogy a 10-15-20éves sport autók, ha nem megbízható forrásból veszik őket rejtegethetnek nagy-nagy költségeket.
Most S14 dömping van nálunk. 3db S14A, 4db S14. :)
Az egyik S14A tök szép megkímélt állapotú, gyári érintetlen motortér, ránézésre keveset futott sosem babrált. Csak egy hibája van. Csapágyas. A motor belseje tele van olajsárral, lerakódással, a vezérműtengely kopott. Valószínű az előző gazdák nem vették komolyan az olajcserét.
lasi
#47465
2013. november 05. 20:31
Sok mindent kell fontolóra vennem, köztük azokat is amiket írtál.

Nehéz döntés lesz.
Jugo
#47464
2013. november 05. 20:28
Skyline GTS-T, meg GTT nem egy GTR. Azokra is rá kell költeni szépen, hogy menjenek is. 6 hengeres autóba minden kicsit többe kerül. Ha gyári autó kell vágjál bele, ha élményautó 3M kevés lesz egy Skyline-hoz.
lasi
#47463
2013. november 05. 20:22
Magyar kínálatot már végignyálaztam, néztem a Tiedet is, de ha már jobbkormány akkor Sky is lehetne.

Tél folyamán keresgélek, hogy tavaszra legyen.... nem akarom elsietni.
Jugo
#47462
2013. november 05. 20:22
A hirdetést is úgy írtam, hogy nem csak driftautó ez. Lehet full utcai autóként használni, ami nagyon sokkal gyorsabb mint egy alap Skyline GTR, 350Z, EVo, STi stb.
Van benne jó futómű, de nincs vágva a csonkállvány. Lehet vele pályázni, driftelni is akár.
Vannak benne Bride és Sparco dönthető ülések, a motor teljesen újra van építve, jössz és most még mindig meg tudod nézni!

Jugo
#47461
2013. november 05. 20:17
Ját 3 Millából egy jó alap 350Z-t sem kapsz. A 280Lóval nem túl fürge, de azért szerintem egy jó túraautó.
Ha veszel 2M-ért egy szép magyar balos S14-et, a maradék 1M nem biztos, hogy elég, hogy mindent megvegyél rá. Felni, gumi, cuccok 300Lóhoz, kipufogó stb stb.

Ha megveszed az én autómat, kapsz egy kész verdát, magyarosítással együtt is marad még pénzed, csak ugye az jobbkormányos. Megegyezés kérdése, hogy akár bodykittel 18*9" felnikkel kapjad ilyen áron.
S14
lasi
#47460
2013. november 05. 20:13
Nem akarok driftelni, vagyis most még azt gondolom
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Összesen 48179 találat 2409 oldalon