Hát Srácok!
Kipucoltam az elosztófedelet, rotort.
3 garnitúra gyertyám van.
A következőt vettem észre:
benzinesek a gyertyák, de szikráznak ha megtörlöm őket, megtisztítom, viszateszem, indítózok, semmi. benzinesek lesznek. viszont ha egy olyan gyertyát teszek bele ami már legalább 1 napja nem volt kocsiban azzal megy rendesen és kialszik a kat. lámpa is... viszont ha leállítom, megint benzinesek a gyertyák és nem indul.
kopott gyújtásrendszer gyenge feszültség?
rossz keverékarány aztán ...nem tudom..
mind2?
köszi az eddigi segítségeteket is!
(jah, amúgy lehúztam a lambdát, semmi..nem indul, visszadugtam, semmi. aztán a fent leírtak)
A lambda szondát, viszont be tudják vizsgálni bármilyen zöldkártyáztató helyen. Mondjuk eleve a lambda is benne van a hibakód listában, akkor meg a motor kontroll lámpának is világítania kéne.
de attól még a kat lámpának nem kellene világitania elviekben,max a check engine lámpának...tapasztaltam,benne voltam én is ebben a tankos O gyürüs témában,szivtam vele mire 2 hónap után a szerviz rájött mi is a baja...nekem a motor kontroll lámpa jött be akkor...
Szerintem 22 forintos baja van. A tankban lévő szívó pálcában van 2-3 tömítés, és falsot szív az AC. Az egyik srác százezreket költött rá, mire kiderült. Öntsél rá vagy 30 liter benzint, ha beindul, akkor az a baja.
próbáld meg azt,hogy széthuzod a lambda steckerét,és ugy inditod be!
ha egyenletesebben jár szinte száz hogy lambda...
takaritani nem igen lehet sajna...
illetve lehet olvasni olyan dolgokat a neten,hogy a halódó lambdát helyre rakta az E85 üzem...
egyéb ajánlat mivel nem nagyon használod a kocsit,nem ártana minden csatit (lambda csati,höfokjeladó csati,fordulat szám jeladó csati megtakaritani,pára tud érdekes dolgokat csinálni...)
hát nekiálltam a katinak..naná, hogy csak az egész rendszerrel együtt lehetett leszedni, mert a csavarok "meg voltak kontrázva egy kis hegöléssel"..
sajnos pont ugyan az, csak "más a hangja"...
szerelő azt mondta, erre amit itt neked (nektek) előadtam, hogy azzal a lendülettel tehetem vissza a rendszert mert ha az a katalizátor lámpa világít az opeleknél, az 99,5% hogy elektromos hiba. lambda vagy egyéb. gondoltam hogy kicsavarom, csak nem tudom hogy mit lehetne vele tenni.. tisztítás? vagy az ha nem jó jelet küld akkor kuka?
na igen, a lambdára én is gondoltam, csak túl drága lenne mindent kicserélni, ha nem is az a ludas. ezért kértem tanácsot..
ugye, ha elégett a katalizátor v eltört, akkor tömít, fojt és akár be sem indul a motor.
ugyanakkor ha rossz keverék arány vagy bármi és olaj/benzin/víz akármi kerül a kipufba az szintén elégetheti a katit. mert ugye az 800 fok környékén mozog, az esetlegesen bekerült benzin meg jóval magasabban ég el benne.
tyúk v tojás?
fogyasztási adat 15 fok feletti viszonyítás. most fogalmam nincs mennyit nyakal be, hogy csak ki-be tolatgatok.
mivel folyamatosan világít a katalizátor visszajelző így az is biztos cserés... amúgy még a füstje is büdös
Kipucoltam az elosztófedelet, rotort.
3 garnitúra gyertyám van.
A következőt vettem észre:
benzinesek a gyertyák, de szikráznak
ha megtörlöm őket, megtisztítom, viszateszem, indítózok, semmi. benzinesek lesznek. viszont ha egy olyan gyertyát teszek bele ami már legalább 1 napja nem volt kocsiban azzal megy rendesen és kialszik a kat. lámpa is...
viszont ha leállítom, megint benzinesek a gyertyák és nem indul.
kopott gyújtásrendszer gyenge feszültség?
rossz keverékarány aztán ...nem tudom..
mind2?
köszi az eddigi segítségeteket is!
(jah, amúgy lehúztam a lambdát, semmi..nem indul, visszadugtam, semmi. aztán a fent leírtak)