Opel Calibra

aktuális téma
Opel Calibra

Szeretném ha a Calibrások leírnák véleményüket az autóról, hibáiról, ezzel segítve a vásárlás előtt állóknak!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
tonyiwwrc
#1761
2011. szeptember 16. 08:01
ugyanezt csinálta nekem is
A pillangó nyitására kis kattanást kell hallani,akkor jó a beállítás
radics1
#1760
2011. szeptember 16. 07:19
Az,hogy meg lett takarítva,édeskevés,ha belül megfingott a potméter. Csak egy tipp,de arra gondolok,nem érzékeli,hogy levetted a lábad a gázról,emiatt nem is igazán van alapjárati fordulatszabályzás.
Slapi19
#1759
2011. szeptember 16. 06:25
meg lett takaritva minden. a folytoszelep szenzort meg nem lehet ezeken állitani csak felcsavar és kész. a légtömegmérő meg a fene se tudja de nem kellene akkor valami hibakódot kiirnia? mert nem ir semmit. a pillangok zárva vannakcsak azt nem tudom hogy mennyire kell beállitani őket. teljesen zárjon mind a kettő? épp hogy meg ne szoruljon? vagy valamelyiknek adni kell egy kis légrést?
köszi a hozzászolásokat
Bocsi ha fárasztó vagyok
radics1
#1758
2011. szeptember 15. 20:49
Cali turbóban tps (folytószelep állás érzékelő) van,ha jól tudom,nézd meg,hogy jól működik e. Nem lett elállogatva?
priluki
#1757
2011. szeptember 15. 20:06
Hali.Az alapjárati motort kéne megnézni,illetve takaritani,ha az még nem volt..
cali755
#1756
2011. szeptember 15. 19:53
légtömegmérő is szórakozhat.valamint alaphelyzetben mindkét pillangónak zárva kel lennie!
Slapi19
#1755
2011. szeptember 15. 19:47
megnézem, habár már megnéztem de hátha valami elkerülte a figyelmemet
köszi a hozzászólást ha nem jön össze sirok már 2 hete szarakodok vele
cali755
#1754
2011. szeptember 15. 18:23
Hy!Első blikkre azt mondanám hogy falsot sziv-nyom valahol!Vákumcsöveket+injektor tömítés+szívócsonk tömítést nézzél!
Slapi19
#1753
2011. szeptember 15. 18:15
szevasztok! van egy c20let calim és szarakodik az alapjárata olyan mértkben, hogy 1500 hidegmotornál ha egy kis gázt adok felmegy kb 4000 ig ha onnan is gázt adok akkor meg leesik 500 ig majdnem leáll ott még egy kis gáz és 1000 és3000 között ugrál folyamatosan mintha 3 másodpercenként rálépnék a gázra majd elengedném.
ki volt takaritva mindene a gépnek sőt a folytószelep házból mindkét pillangó szelep vagy mi a tököm ki volt szedve, de ugyanabban a helyzetbe is lett visszarakva. hibakódot nem ir semmit. csak a szokásos a 12 meg a 31, de ennek villognia is kell álló motornál.
már mindent megnéztem és nem találom a hibát!!!!! minden elektromos szart megmértem multiméterrel és a helyes értéket mutatja.
ha valaki tud valamit segiteni az nagyon jó lenne vagy csak valami olyan segitséget adna hogy milyen állásba kell lennie annak a két folytószelepnek.
köszi előre is!!!!
cali755
#1752
2011. szeptember 15. 12:12
cali755
#1751
2011. szeptember 13. 15:20
turbo79
#1750
2011. szeptember 08. 13:58
Szívesen! Nem tudom kereskedés volt-e, csak az egyik srác mesélte
flacee
#1749
2011. szeptember 08. 13:51
Hali!
Köszi az infókat! Nagyon hasznos!
Ez a trükk pedig... Gondolom kereskedésből való ez a történet. Én csak magánszemélytől fogok venni, mondjuk azok is ki tudja mire képesek...
turbo79
#1748
2011. szeptember 08. 13:28
Háy!

Kiegyenlítő tartályt nézd meg nem-e habosodik a víz, füstöl-e alapjáraton, vagy fordulaton, váltót nagy fordulaton1-ből 2-be áthúzva reccsen, vagy nem. Kormányt szedd ki tolass vele mindkét irányba, nem kopog esetleg valami, átrozsdásodások, csövek. A motor kontrol lámpa világít-e, ha egyáltalán benne van az izzó, ez (gyújtás ráadáskor kiderül). Ha hiba van menet közben, akkor kivillogtatni a hiba lista alapján. A kiegyenlítő tartály átvizsgálásakor figyelj egy trükkre! Csináltak olyat, hogy a tartályt felöntötték vízzel, a két ráérkező csövet pedig lentebb összekötötték, így nem is volt bekötve a rendszerbe! Az autó pedig hengerfejes volt!
tonyiwwrc
#1747
2011. szeptember 08. 12:46
utólagos xenont felejtsd el!
hacsak nem akarsz gondot magadnak....
Az izzó amit mondtam nem nagyobb wattszámú,semmi baja nem lesz se a foglalatanak,se semminekNagyobb a fényereje,viszont kisebb az élettartama....elvileg:az enyém elvileg 150 üzemórás,ehhez képest egy éve bennevan,és mindig használom ha úton vagyok....azaz kb a háromszorosát már kibírta és még mindig jó!
flacee
#1746
2011. szeptember 08. 12:39
de a nagyobb izzótól elolvad a foglalat nem?
amugy xenon izzót tényleg nem lehet belerakni??
tonyiwwrc
#1745
2011. szeptember 08. 12:30
ilyen jellegű gondom nem nagyon van....egyedül az ablak/tükörfűtés ami most tré,de már tudom hogy a kapcsoló a hibás,kimértem....minden más faszán műkszik
Első fényszóró gyárilag elég szar sajnos,nekem angel eyes van benne,felpolíroztam,és Osram nightbreaker izzó van a tompítottban,amivel jól látokEzt tudom ajánlani,nagyobb fényerejű izzót kell beletenni
flacee
#1744
2011. szeptember 08. 12:12
értem. és a mechanikus dolgokkal mi a helyzet? tető-ablakemelők. vagy a gombok a műszerfalon. neked minden működik?
meg az első lámpát hogy lehet megoldani, ha vkinek nem tetszik és nem akar angel eyes-t beletenni?
tonyiwwrc
#1743
2011. szeptember 08. 11:58
tonyiwwrc
#1742
2011. szeptember 08. 11:57
Én tavaly októberben vettem,elég jó üzletet csináltam velebár az enyém 16 szelepes....
kopó dolgokat cseréltem,egyszer olajat,szűrőket,fékbetéteket,gyertyákat...toronycsapágy most lesz cserés,meg a kipufogóval szopok kicsit,de ez a legkevesebb....illetve az öreg vízcsövek kezdik megadni magukat
Amúgy stabil a kocsi,mióta nálam van közel 20ezret mentem el vele,és nagyobb baj sosem voltKét vízcsövem adta meg magát de mindkétszer megoldottuk a dolgot,sosem hagyott az útszélén...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Összesen 2061 találat 104 oldalon