Opel Calibra
aktuális téma

Szeretném ha a Calibrások leírnák véleményüket az autóról, hibáiról, ezzel segítve a vásárlás előtt állóknak!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Az,hogy meg lett takarítva,édeskevés,ha belül megfingott a potméter. Csak egy tipp,de arra gondolok,nem érzékeli,hogy levetted a lábad a gázról,emiatt nem is igazán van alapjárati fordulatszabályzás.
meg lett takaritva minden. a folytoszelep szenzort meg nem lehet ezeken állitani csak felcsavar és kész. a légtömegmérő meg a fene se tudja de nem kellene akkor valami hibakódot kiirnia? mert nem ir semmit. a pillangok zárva vannakcsak azt nem tudom hogy mennyire kell beállitani őket. teljesen zárjon mind a kettő? épp hogy meg ne szoruljon? vagy valamelyiknek adni kell egy kis légrést?
köszi a hozzászolásokat
Bocsi ha fárasztó vagyok
köszi a hozzászolásokat
Bocsi ha fárasztó vagyok

Cali turbóban tps (folytószelep állás érzékelő) van,ha jól tudom,nézd meg,hogy jól működik e. Nem lett elállogatva?
Hali.Az alapjárati motort kéne megnézni,illetve takaritani,ha az még nem volt..
légtömegmérő is szórakozhat.valamint alaphelyzetben mindkét pillangónak zárva kel lennie!









megnézem, habár már megnéztem de hátha valami elkerülte a figyelmemet
köszi a hozzászólást ha nem jön össze sirok már 2 hete szarakodok vele
köszi a hozzászólást ha nem jön össze sirok már 2 hete szarakodok vele

Hy!Első blikkre azt mondanám hogy falsot sziv-nyom valahol!Vákumcsöveket+injektor tömítés+szívócsonk tömítést nézzél!





szevasztok! van egy c20let calim és szarakodik az alapjárata olyan mértkben, hogy 1500 hidegmotornál ha egy kis gázt adok felmegy kb 4000 ig ha onnan is gázt adok akkor meg leesik 500 ig majdnem leáll ott még egy kis gáz és 1000 és3000 között ugrál folyamatosan mintha 3 másodpercenként rálépnék a gázra majd elengedném.
ki volt takaritva mindene a gépnek sőt a folytószelep házból mindkét pillangó szelep vagy mi a tököm ki volt szedve, de ugyanabban a helyzetbe is lett visszarakva. hibakódot nem ir semmit. csak a szokásos a 12 meg a 31, de ennek villognia is kell álló motornál.
már mindent megnéztem és nem találom a hibát!!!!! minden elektromos szart megmértem multiméterrel és a helyes értéket mutatja.
ha valaki tud valamit segiteni az nagyon jó lenne vagy csak valami olyan segitséget adna hogy milyen állásba kell lennie annak a két folytószelepnek.
köszi előre is!!!!
ki volt takaritva mindene a gépnek sőt a folytószelep házból mindkét pillangó szelep vagy mi a tököm ki volt szedve, de ugyanabban a helyzetbe is lett visszarakva. hibakódot nem ir semmit. csak a szokásos a 12 meg a 31, de ennek villognia is kell álló motornál.
már mindent megnéztem és nem találom a hibát!!!!! minden elektromos szart megmértem multiméterrel és a helyes értéket mutatja.
ha valaki tud valamit segiteni az nagyon jó lenne vagy csak valami olyan segitséget adna hogy milyen állásba kell lennie annak a két folytószelepnek.
köszi előre is!!!!
Szívesen! Nem tudom kereskedés volt-e, csak az egyik srác mesélte 



Hali!
Köszi az infókat! Nagyon hasznos!
Ez a trükk pedig...
Gondolom kereskedésből való ez a történet. Én csak magánszemélytől fogok venni, mondjuk azok is ki tudja mire képesek...
Köszi az infókat! Nagyon hasznos!
Ez a trükk pedig...

Háy!
Kiegyenlítő tartályt nézd meg nem-e habosodik a víz, füstöl-e alapjáraton, vagy fordulaton, váltót nagy fordulaton1-ből 2-be áthúzva reccsen, vagy nem. Kormányt szedd ki tolass vele mindkét irányba, nem kopog esetleg valami, átrozsdásodások, csövek. A motor kontrol lámpa világít-e, ha egyáltalán benne van az izzó, ez (gyújtás ráadáskor kiderül). Ha hiba van menet közben, akkor kivillogtatni a hiba lista alapján. A kiegyenlítő tartály átvizsgálásakor figyelj egy trükkre! Csináltak olyat, hogy a tartályt felöntötték vízzel, a két ráérkező csövet pedig lentebb összekötötték, így nem is volt bekötve a rendszerbe! Az autó pedig hengerfejes volt!
Kiegyenlítő tartályt nézd meg nem-e habosodik a víz, füstöl-e alapjáraton, vagy fordulaton, váltót nagy fordulaton1-ből 2-be áthúzva reccsen, vagy nem. Kormányt szedd ki tolass vele mindkét irányba, nem kopog esetleg valami, átrozsdásodások, csövek. A motor kontrol lámpa világít-e, ha egyáltalán benne van az izzó, ez (gyújtás ráadáskor kiderül). Ha hiba van menet közben, akkor kivillogtatni a hiba lista alapján. A kiegyenlítő tartály átvizsgálásakor figyelj egy trükkre! Csináltak olyat, hogy a tartályt felöntötték vízzel, a két ráérkező csövet pedig lentebb összekötötték, így nem is volt bekötve a rendszerbe! Az autó pedig hengerfejes volt!

utólagos xenont felejtsd el!
hacsak nem akarsz gondot magadnak....
Az izzó amit mondtam nem nagyobb wattszámú,semmi baja nem lesz se a foglalatanak,se semminek
Nagyobb a fényereje,viszont kisebb az élettartama....elvileg:az enyém elvileg 150 üzemórás,ehhez képest egy éve bennevan,és mindig használom ha úton vagyok....azaz kb a háromszorosát már kibírta és még mindig jó!
hacsak nem akarsz gondot magadnak....
Az izzó amit mondtam nem nagyobb wattszámú,semmi baja nem lesz se a foglalatanak,se semminek

de a nagyobb izzótól elolvad a foglalat nem?
amugy xenon izzót tényleg nem lehet belerakni??
amugy xenon izzót tényleg nem lehet belerakni??

ilyen jellegű gondom nem nagyon van....egyedül az ablak/tükörfűtés ami most tré,de már tudom hogy a kapcsoló a hibás,kimértem....minden más faszán műkszik
Első fényszóró gyárilag elég szar sajnos,nekem angel eyes van benne,felpolíroztam,és Osram nightbreaker izzó van a tompítottban,amivel jól látok
Ezt tudom ajánlani,nagyobb fényerejű izzót kell beletenni

Első fényszóró gyárilag elég szar sajnos,nekem angel eyes van benne,felpolíroztam,és Osram nightbreaker izzó van a tompítottban,amivel jól látok


értem. és a mechanikus dolgokkal mi a helyzet? tető-ablakemelők. vagy a gombok a műszerfalon. neked minden működik?
meg az első lámpát hogy lehet megoldani, ha vkinek nem tetszik és nem akar angel eyes-t beletenni?
meg az első lámpát hogy lehet megoldani, ha vkinek nem tetszik és nem akar angel eyes-t beletenni?
Én tavaly októberben vettem,elég jó üzletet csináltam vele
bár az enyém 16 szelepes....
kopó dolgokat cseréltem,egyszer olajat,szűrőket,fékbetéteket,gyertyákat...toronycsapágy most lesz cserés,meg a kipufogóval szopok kicsit,de ez a legkevesebb....illetve az öreg vízcsövek kezdik megadni magukat
Amúgy stabil a kocsi,mióta nálam van közel 20ezret mentem el vele,és nagyobb baj sosem volt
Két vízcsövem adta meg magát de mindkétszer megoldottuk a dolgot,sosem hagyott az útszélén...

kopó dolgokat cseréltem,egyszer olajat,szűrőket,fékbetéteket,gyertyákat...toronycsapágy most lesz cserés,meg a kipufogóval szopok kicsit,de ez a legkevesebb....illetve az öreg vízcsövek kezdik megadni magukat

Amúgy stabil a kocsi,mióta nálam van közel 20ezret mentem el vele,és nagyobb baj sosem volt

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
A pillangó nyitására kis kattanást kell hallani,akkor jó a beállítás