Opel Calibra

aktuális téma
Opel Calibra

Szeretném ha a Calibrások leírnák véleményüket az autóról, hibáiról, ezzel segítve a vásárlás előtt állóknak!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Sonique
#1781
2011. szeptember 30. 14:14
ok .. de azért is irtam hogy szakszervizben inkabb

és ha ott kér ey diagnosztikat akkor már inkabb vagyen abbol a pénzböl egy vizhöfok jeladot mert 99% hogy az a ludas
Secu
#1780
2011. szeptember 30. 13:59
Majdnem minden Opelnál van, nem egy nagy összeg és van miből kiindulni.
Sonique
#1779
2011. szeptember 30. 13:57
Obd ?? calibrában ?
gratulálok :)

inkabb
Tech 1 csak kevés helyen van már
és inkabb szak szervizben
tonyiwwrc
#1777
2011. szeptember 30. 09:06
első körbe cserélj hőfok jeladót sztemki is tudod mérni,csak annyit nézz meg egy multiméterrel hogy ha már üzemmeleg a motor akkor mennyi az ellenállása....100-200 Ohm körüli értéket kellene mutatnia,ha ettől több akkor valószínű hogy az lesz rossz,mert azt mutatja az ECU-nak hogy hideg a motor és dúsít mint állat
Dr.Tápfesz
#1776
2011. szeptember 30. 07:59
Üdv! Vásárolgatás helyett egy élőadatot is lehetne nézni , az elektronikának asszem tudnia kell már obd-n keresztül.
Sonique
#1775
2011. szeptember 30. 02:18
lambda szonda - osszciloszkop ...
motorhömérséklet érzékelö - multiméter / Ohm /
légtömegmérö csak masik csere ..

lambda szonda max fogy növekedés 1-2 liter

szal vegyél egy motor hömérsékle érzékelöt elöször

ha ezek nem mennek akkor latogass meg egy autoszerelöt ...
Slapi19
#1774
2011. szeptember 30. 00:42
köszi a választ! én is ezekre tippelek, de honnan lehet kiszűrni hogy rosszak e a jeladók vagy sem? Mert nem fogok mindenből újat venni hogy kiderüljön hogy jó e!! ja a gyertya 10 km után tiszta korom fekete ganés az egész, ez gondolom a sok naftára utal!?!? viszont korábbi hibák révén állítgattam a fojtó szelepek állását, mert akkoriban az alapjáratnak nem volt ki a 4 kereke, de nem az volt a hibája, az megoldódott, lehet hogy ez okból van ez a jelenség, hogy valamit elállítgattam és ennyit számítana, de akkor az alapjárat is változna nagymértékben vagy nem?????? hogy kell annak állnia, mert én korábbi hozzászólások szerint úgy értesültem hogy teljesen zárva kell lennie mind a két szelepnek, és most úgy is van, ennél zártabb már nem is lehetne mert akkor szorulna. mit kéne tenni? vagy állítani? vagy fejbe lőni magam?
tonyiwwrc
#1773
2011. szeptember 28. 09:42
tonyiwwrc
#1772
2011. szeptember 28. 09:41
nyilván sokat kap meleg motornál a leírtak alapján sztem.....a kérdés az hogy mi okozzaLehet szonda,hőfok jeladó,meg még ki tudja mikopp szenzort nem hinném....
Slapi19
#1771
2011. szeptember 27. 23:51
Szevasztok! korábban már írtam a c20let-emmel kapcsolatban, az alapjárati probléma megoldódott, köszi az akkori segítségeket, de van egy új hibám (nehogy megprobáljak unatkozni :). hidegen pöcc röff és nagyon érzékeny a gázra, kiváló alapjárat. Viszont ha bemelegszik, egy kicsit ugrál az alapjárat bár nem vészes 900-1000 körülig, de már ha rálépek a gázra előtte egy nagy torpanás, még üresben is, és csak utánna pörög fel a ménes. gyertyát is cseréltem de a jelenség megmaradt. kb 15 liter benzinnel mentem vele 71 km-t úgy hogy kímélő üzemmódban csak óvatosan és kifogyott a tank. régebben városon belül 10 körüli volt a fogyasztásom. Hibakódot nem villogott, melegen csak gázra indul. ja és van valami kis halvány kerregése a motornak de az előtte is megvolt csak most mintha hangosabb lenne. Mi lehet a probléma? Lambda szonda? kopogásérzékelő? Légtömegmérő? vagy mi a lófsz!
köszi a válaszokat előre is
timi_baby
#1770
2011. szeptember 26. 11:50
ott több Calibrás tud neked segíteni, azt a fórumot gyakrabban látogatják, mint a stylingot.
timi_baby
#1768
2011. szeptember 26. 11:41
calibraclub.net --> Adok / veszek
tonyiwwrc
#1767
2011. szeptember 26. 11:12
Hello!

Ha valaki tud esetleg egy XE motoros Calibrához felső(jobbos) vízcsövet,legyen kedves szólni,nagyon kéne
Köszi
kagylojack
#1766
2011. szeptember 19. 18:14
calibrám bontódik...92 es 8v .. minden alkatrészem van, ha érdekel valakit :) [email protected]
Sonique
#1765
2011. szeptember 16. 08:35
nem kell ellenallast mérni
elég a Volt 0,2és 4,3 közt kell lennie ha jol emléxem

de ezek nem nagyon szoktak tönkre menni a régi mikrokapcsolos ami Xe ben volt az igen
Sonique
#1764
2011. szeptember 16. 08:29
elöször probald meg lehuzni a légtömegméröt
és ugy beinditani lehet csak 3dikra sikerül

igy kicsit magasabb de stabil kell legyen az alapjarat ha nem az akkor nem a légtömeg mérö a hibás ... de nagy valoszinüséggel az

ezutan még probald ki hogy akkusaru le min fél perc és minden vissza dug

ha ekkor megjavul akkor egy rossz jelet kapott az ECU a légtömegmérötől és ez most törlödik belöle elvileg stabil alapjartnak kell lennie ideig oráig

ilyenkor a LMM csak nagy terhelésen dob hibát akkor is csak egy pillanatra ...de ekkor saja ez már kuka :(
tonyiwwrc
#1763
2011. szeptember 16. 08:15
jah bocstényleg....

Azt is ki lehet mérni hogy van-e szakadás valahol az ellenállás pályába....
radics1
#1762
2011. szeptember 16. 08:12
Csak az LET-ben nem olyan,az TPS,az XE meg csak kapcsoló (alapjárat és teljes terhelés)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 2061 találat 104 oldalon