Opel Calibra
aktuális téma

Szeretném ha a Calibrások leírnák véleményüket az autóról, hibáiról, ezzel segítve a vásárlás előtt állóknak!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Majdnem minden Opelnál van, nem egy nagy összeg és van miből kiindulni.
Obd ?? calibrában ?
gratulálok :)
inkabb
Tech 1 csak kevés helyen van már
és inkabb szak szervizben
gratulálok :)
inkabb
Tech 1 csak kevés helyen van már
és inkabb szak szervizben
első körbe cserélj hőfok jeladót sztem
ki is tudod mérni,csak annyit nézz meg egy multiméterrel hogy ha már üzemmeleg a motor akkor mennyi az ellenállása....100-200 Ohm körüli értéket kellene mutatnia,ha ettől több akkor valószínű hogy az lesz rossz,mert azt mutatja az ECU-nak hogy hideg a motor és dúsít mint állat


Üdv! Vásárolgatás helyett egy élőadatot is lehetne nézni , az elektronikának asszem tudnia kell már obd-n keresztül.
lambda szonda - osszciloszkop ...
motorhömérséklet érzékelö - multiméter / Ohm /
légtömegmérö csak masik csere ..
lambda szonda max fogy növekedés 1-2 liter
szal vegyél egy motor hömérsékle érzékelöt elöször
ha ezek nem mennek akkor latogass meg egy autoszerelöt ...
motorhömérséklet érzékelö - multiméter / Ohm /
légtömegmérö csak masik csere ..
lambda szonda max fogy növekedés 1-2 liter
szal vegyél egy motor hömérsékle érzékelöt elöször
ha ezek nem mennek akkor latogass meg egy autoszerelöt ...
köszi a választ! én is ezekre tippelek, de honnan lehet kiszűrni hogy rosszak e a jeladók vagy sem? Mert nem fogok mindenből újat venni hogy kiderüljön hogy jó e!! ja a gyertya 10 km után tiszta korom fekete ganés az egész, ez gondolom a sok naftára utal!?!? viszont korábbi hibák révén állítgattam a fojtó szelepek állását, mert akkoriban az alapjáratnak nem volt ki a 4 kereke, de nem az volt a hibája, az megoldódott, lehet hogy ez okból van ez a jelenség, hogy valamit elállítgattam és ennyit számítana, de akkor az alapjárat is változna nagymértékben vagy nem?????? hogy kell annak állnia, mert én korábbi hozzászólások szerint úgy értesültem hogy teljesen zárva kell lennie mind a két szelepnek, és most úgy is van, ennél zártabb már nem is lehetne mert akkor szorulna. mit kéne tenni? vagy állítani? vagy fejbe lőni magam?





ott se nagyon tudnak....



nyilván sokat kap meleg motornál a leírtak alapján sztem.....a kérdés az hogy mi okozza
Lehet szonda,hőfok jeladó,meg még ki tudja mi
kopp szenzort nem hinném....


Szevasztok! korábban már írtam a c20let-emmel kapcsolatban, az alapjárati probléma megoldódott, köszi az akkori segítségeket, de van egy új hibám (nehogy megprobáljak unatkozni :). hidegen pöcc röff és nagyon érzékeny a gázra, kiváló alapjárat. Viszont ha bemelegszik, egy kicsit ugrál az alapjárat bár nem vészes 900-1000 körülig, de már ha rálépek a gázra előtte egy nagy torpanás, még üresben is, és csak utánna pörög fel a ménes. gyertyát is cseréltem de a jelenség megmaradt. kb 15 liter benzinnel mentem vele 71 km-t úgy hogy kímélő üzemmódban csak óvatosan és kifogyott a tank. régebben városon belül 10 körüli volt a fogyasztásom. Hibakódot nem villogott, melegen csak gázra indul. ja és van valami kis halvány kerregése a motornak de az előtte is megvolt csak most mintha hangosabb lenne. Mi lehet a probléma? Lambda szonda? kopogásérzékelő? Légtömegmérő? vagy mi a lófsz!
köszi a válaszokat előre is
köszi a válaszokat előre is

ott több Calibrás tud neked segíteni, azt a fórumot gyakrabban látogatják, mint a stylingot. 





ahha...köszi

calibraclub.net --> Adok / veszek
Hello!
Ha valaki tud esetleg egy XE motoros Calibrához felső(jobbos) vízcsövet,legyen kedves szólni,nagyon kéne
Köszi
Ha valaki tud esetleg egy XE motoros Calibrához felső(jobbos) vízcsövet,legyen kedves szólni,nagyon kéne


Köszi

calibrám bontódik...92 es 8v .. minden alkatrészem van, ha érdekel valakit :) [email protected]
nem kell ellenallast mérni
elég a Volt 0,2és 4,3 közt kell lennie ha jol emléxem
de ezek nem nagyon szoktak tönkre menni a régi mikrokapcsolos ami Xe ben volt az igen
elég a Volt 0,2és 4,3 közt kell lennie ha jol emléxem
de ezek nem nagyon szoktak tönkre menni a régi mikrokapcsolos ami Xe ben volt az igen
elöször probald meg lehuzni a légtömegméröt
és ugy beinditani lehet csak 3dikra sikerül
igy kicsit magasabb de stabil kell legyen az alapjarat ha nem az akkor nem a légtömeg mérö a hibás ... de nagy valoszinüséggel az
ezutan még probald ki hogy akkusaru le min fél perc és minden vissza dug
ha ekkor megjavul akkor egy rossz jelet kapott az ECU a légtömegmérötől és ez most törlödik belöle elvileg stabil alapjartnak kell lennie ideig oráig
ilyenkor a LMM csak nagy terhelésen dob hibát akkor is csak egy pillanatra ...de ekkor saja ez már kuka :(
és ugy beinditani lehet csak 3dikra sikerül
igy kicsit magasabb de stabil kell legyen az alapjarat ha nem az akkor nem a légtömeg mérö a hibás ... de nagy valoszinüséggel az
ezutan még probald ki hogy akkusaru le min fél perc és minden vissza dug
ha ekkor megjavul akkor egy rossz jelet kapott az ECU a légtömegmérötől és ez most törlödik belöle elvileg stabil alapjartnak kell lennie ideig oráig
ilyenkor a LMM csak nagy terhelésen dob hibát akkor is csak egy pillanatra ...de ekkor saja ez már kuka :(
jah bocs
tényleg....
Azt is ki lehet mérni hogy van-e szakadás valahol az ellenállás pályába....

Azt is ki lehet mérni hogy van-e szakadás valahol az ellenállás pályába....
Csak az LET-ben nem olyan,az TPS,az XE meg csak kapcsoló (alapjárat és teljes terhelés)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
és ha ott kér ey diagnosztikat akkor már inkabb vagyen abbol a pénzböl egy vizhöfok jeladot mert 99% hogy az a ludas