változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Ren
#195
2005. február 27. 21:29
Szerintetek a turbos calibra motor mien?
Nemlac
#194
2005. február 27. 21:22
Elnézést ,de ezt nem tudtam kihagyni!

Komolyra fordítva:direktszűrő,sportkipuff.-rendszer!
De ne várj csodát!
Sztem jobban jársz,ha eladod és nézel vmi erősebbet!
Nemlac
#193
2005. február 27. 21:19
EasyRider2
#192
2005. február 27. 21:16
Tud valaki valamit ajánlani, hogy mivel tudnám az 1.4es 16Vs Astrám teljesítményét növelni?
kjanika
#190
2005. február 27. 21:13
tudod egyik szemem sír a másik nevet.
nagyon szerettem csak most emg tudom valósítani az álmom hogy vegyek egy ITR-t
Nemlac
#189
2005. február 27. 21:12
Akkor most sírsz vagy nevetsz?
Nemlac
#187
2005. február 27. 21:09
Sok szerencsét hozzá!
Bár a mostani kocsid is gyönyörű! Tényleg, nem sikerült még eladni???
kjanika
#186
2005. február 27. 21:06
nekem pl nem kellene seat ha utánnam vágnák se. Nem jön be ennyi. Nem csak a hondákat nézem meg én se, de csak azt vennék mégpedig most ITR-t fogok, de van sok jó kocsi
Nemlac
#185
2005. február 27. 21:02
Én nem vagyok válogatós szinte minden márkából találnék kedvemre valók!
Hondából Integra vagy S2000, Seatból meg a Cupra!

Többet nem írok,mert sztem senkit sem érdekel!
Tom boy
#184
2005. február 27. 20:59
1 ex klubtársról tudok!De lehet, hogy a pesti utak mentek az agyára, vagy kevés volt a két ajtó!
kjanika
#183
2005. február 27. 20:58
hát hogy őszinte legyek a hondások jobban kitartanak a honda mellett ha már egyszer azt vettek, akkor utánna is csak az, viszont szerintem a seat ilyennel nem dicsekedhet
Tom boy
#182
2005. február 27. 20:58
"Valahol 3000-es fordulat körül kezd tölteni a turbó, de az átmenetet alig érezni, legfeljebb az 1000-es tartományban, ahol akár le is fulladhatunk, ha nem lépünk rendesen a gázra. Ettől az egy esettől eltekinve azonban csodálatosan rugalmas, és szép egyenletesen jön meg az ereje, egészen úgy 7200-as fordulatszámig. A rugalmasság teszteléséhez erősen kell koncentrálni, hogy ne váltogasson az ember, mert egyébként ezzel a sűrű hatsebességessel ritkán használjuk ki a rugalmasságot. "

-totalcar-
Nemlac
#181
2005. február 27. 20:56
Ez fordítva is igaz!
Sztem értelmetlen téríteni egymást!

tudod: Kinek a pap,kinek a papné!
kjanika
#180
2005. február 27. 20:56
Tom boy
#179
2005. február 27. 20:54
Ha feltölt, akkor meg iszonyú hátbarugás...
Hát itt jön a "kinek a pap, kinek a papné" efektus.
Azért kiváncsi lennék , az Integra tulajdonosok , hány %-át lehetne áttéríteni.
Nemlac
#178
2005. február 27. 20:46
Én a turbos Leonra gondoltam,hogy nem érezhető rajta a turbolyuk!
Még sajnos nem próbáltam,de a tesztekben ilyen dolgokat írtak róla!

Viszont az nem kérdés,ha félgázt nyomsz,akkor csak félig tölt a turbo!
Tom boy
#177
2005. február 27. 20:42
Hiába, nem lehet a gázzal finoman játszani, nincs az a fordulatszám ahol igazán elemében érzi magát a turbós.Ott padlógáz van mese nincs.Még, hogy nincs turbólyuk!Most vezettem 150 LE-s PDTDI Golf-ot, nem R5 Gtt -vel mentem utoljára!
A BMW a legújabb fejlesztésű motorjain két különböző méretű feltöltő dolgozik, pontosan mindezek kiküszöbölése végett.
Nemlac
#176
2005. február 27. 20:40
Utána meg lehet váltani!
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Összesen 715 találat 36 oldalon