változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
a8
#135
2005. február 27. 15:47
hát ezt csak te tudod eldönteni, ha ennyit mész akkor én a benzinest venném, egyébként sem csak a fogyirol van szo, még nem is csak a menetteljesitményekről, hanem ha az benzinesre rádobsz egy jo kis kipufft akkor azért feelingben a dieselnek köze nincs hozzá, de ezt tényleg neked kell tudni, az eredeti témához visszakanyarodva sztem turbos a komolyabb flash de ez csak az én véleményem, azt meg hogy diesel vagy benzines ugyis a pénztárcád dönti el, ha nem mész sokat és megteheted vedd sztem a benzinest, egyszer élünk....
JiM
#134
2005. február 27. 15:41
~13e. Tudom, ilyen szerény rávolság mellett felejtős egy új dizel. Viszont egyforma árba vannak a 2-3 éves Leon 1.8T és 1.9TDI-k. Ezért vacillálok. Mert pezseg a vérem, hogy hajtsak és forgassak valamilyen motort, és tuti addig nem nyugszom meg, míg nem próbálok egy ilyet. Viszont nálam se áll otthon benzinkút a kertbe...
a8
#133
2005. február 27. 15:34
Jim egy egyszerű kérdés, mennyi km-ert mész kb évente?
JiM
#132
2005. február 27. 15:29
Igen igazad van, én is úgy szeretnék venni autót - és azért görcsölök vele - amiket leírtál. Nem a verseny a cél, normálisan szeretnék járni vele, viszont megnyugtató érzés tudni, hogy bármikor ott vannak a pacik is a motorba.

Tom boy: Igen, de egy dolog kipróbálni. Utolsó mondaton mit értesz?
Krisssz
#131
2005. február 27. 15:29
nm!
te,nekünk is azt monták a szalonba,mert együtt hoztuk el,hogy nem kell járatni mert a gyárban már ketyegett valamennyit a moci a padon,de sztem se árt neki azé ha az első pár ezren nem forog tiltásig....
kjanika
#130
2005. február 27. 15:28
ja csak olyankor visszavált az ember és már nem sok vizet zavar a tdi
a8
#129
2005. február 27. 15:27
ja az Oti mondta hogy vissza kellett venni neki a turbonyomást mert széthatjtotta (pronainak)
Tom boy
#128
2005. február 27. 15:27
Te sztem kihegyezett lada motorról beszélsz.Azért van a szelepvezérlés, hogy ezt kiküszöbölje.
JiM
#127
2005. február 27. 15:25
Köszi! Ehhez sem értek, de úgy hallottam azért manapság nem kell már nagyon bejáratni egy új verdát. Vagy igen?
a8
#126
2005. február 27. 15:24
ez is igaz, viszont indulj ki abból, hogy valaki minden nap használja a kocsiját, de van hogy csak Aból Bbe akar jutni vele.... azért nem csak versenyezni veszel egy autot ha meg közlekedsz és elmegy a tdi akkor hadd menjen, egészségére, emléxek mikor még 944esem volt és mentem 90 el, trabant kombival előztek a skacok és integettek meg röhögtek, biztos gondolták micsoda hülye vok..... pedig csak nem olomlábbal megyek mindenhova..... na most az élet nem állandó verseny.... asszem , persze ez csak az én véleményem
Tom boy
#125
2005. február 27. 15:23
Na igen, azok meg 2000-4000 ig dolgoznak.Nagy sportos feeling...
Mad_boy
#124
2005. február 27. 15:23
JiM
#123
2005. február 27. 15:23
Igen, ez így igaz szerintem is. Bár mindjárt jön egy VTI-s és tuti nem így gondolja!
Tom boy
#122
2005. február 27. 15:22
JIM.

Próbáld ki a Leont, meg egy Civic Type-R -t.A friss apró rovatban ott van ÖK gépe!Makulátlan, 20e km-el, Mugen rencerrel.
Az értékvesztésről inkább nem is beszélek...
Krisssz
#121
2005. február 27. 15:22
rákérdezek neked persze,de a gép még mindig bejáratós,tehát nem biztos hogy teljesen valós lesz az érték...
de ha tudok valamit majd beírom az oldaladra!
kjanika
#120
2005. február 27. 15:21
én jobban élvezem ha forgatni kell egy kocsit és a motorhang brutális.
Tom boy
#119
2005. február 27. 15:20
A gázzal jáccani meg nem lehet, mindig padlózni kell, hogy gyorsuljon.Turbólyuk-feltöltés-gyorsulás...
Seat Leon 1.8T városi fogyi 15l.
JiM
#118
2005. február 27. 15:20
Köszönöm az újabb hozzászólásokat!

Gerjoe: Az tudom, hogy a Toyota az Toyota. Viszont tény, hogy a turbós más feeling. Viszont kinézetre egy Leon jobban tetszik. És ha nem olyan vészes a turbós fogyija, és lehet normálisan is járni vele, valamint nem kell percekig hűteni minden esetben a turbót, akkor lehet az mellett voksolok. Bár megjegyzem - és eddig nem mertem felhozni - az észszerűség és főleg fogyasztás tekintetében egy Leon TDI lehet jobb választás, természetesen nekem kellene már eldönteni mit is szeretnék, de hát ez egy valamit valamiért alapon eset.

RT: vagyis ezt megirigyled?

Tom boy: először a két példának felhozott verda nevét írtam ki címnek, de akkor meg olyan lett volna a topic, mintha a két autó érdekelne főleg. A hangsúly számomra az volt, hogy magáról a két fajta motorról (vagy eljárás vagy minek nevezzem...) tudjak meg többet. De hagyjuk már ezt, sztem mindeki rájött miről is van itt szó!

a8: Igen, nekem is ezt mondták többen és itt is, hogy ha nincs pörgette, azért nem kell betojni ha siet az ember és leállítja a verdát. Valószínüleg nem is hajtanám szét azon 2-3km-en is Baján belül, még a moci se melegszik fel... Számomra az a döntő, hogy ha lehet normálisan járni vele, elfogadható fogyival, viszont bármikor rendelkezésre áll az erő, akkor tökéletese választás. Cali turbóját most a Prónai hajtja, elég dúrva verda!

Krisssz: Meg tudnád kérdezni, mondjuk 140 körül mennyit eszik, illetve városban? Köszi!
HakaPeszi
#117
2005. február 27. 15:19
Azért van az intercooler hogy hütse a turbot
HakaPeszi
#116
2005. február 27. 15:19
Ha a sima szívómotoros gépeddel nem állandó 5-6ezer fölött autózól, még a kis TDI is simán meglepethetnek.
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Összesen 715 találat 36 oldalon