változó szelepvezérlés vs turbós moci...

aktuális téma
változó szelepvezérlés vs turbós moci...

...Toyota Corolla 1.8 TS vs Seat Leon 1.8T Sport Sziasztok! Nem esetleges háború és összeugrasztás a célom, kérdéseim lennének, ha tudtok írjatok le érveket, ellenérveket. Szóval pillanatnyilag ez a két kiszemeltem. Kérdés az, miben másabb, jobb, rosszabb, egyáltalán összevethető-e egy 192LE változó szelepvezérlésű motor egy 180LE turbóssal? Melyik rugalmasabb motor, milyenek a fogyasztási arányok, városba esetleg melyik ajánlatosabb, ... és ilyen hansonlók érdekelnének. Ha tudtok, írjatok! Köszönöm!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
29 30 31 32 33 34 35 36
streetvand
#55
2005. február 25. 12:03
Anno még amikor a Szabinál dolgoztál...(elég sokat jártam oda)
Legutóbb Péren dumáltunk egy kicsit.Ha vmennyit segít, az oldalamon a fő kép jobb oldalán gugolok.Talán rámismersz.
carlosrcng
#54
2005. február 25. 12:02
Itt a nemigazi autós,(10 lityi alatt) és megy is, mint a veszett!

JOE: mé nem tudod kipróbálni?
Aktuális modellek még, irány egy szalon, és komolyan érdeklődj rá!
Vagy el vagyok tévedve?
Ausztriában bármit odaadnak, ha komolyan érdeklődöm a technika iránt.
Túlkinálat van basszus, mindenki el akar adni, normális esetben...
Amit nem tudsz kipróbálni, azt meg ne vedd, feltéve ha nem eleve törött.
JiM
#53
2005. február 25. 11:59
Köszi, szóval ezt kell megnézni?
Egyébként mekkora mutatvány egy ilyen turbós verdánál megoldani, hogy olyan gyönyörű lefújó hangja legyen?
2.8VR6
#52
2005. február 25. 11:59
Lehet hogy végzek addig, de beszéljünk telefonon ! Mert csak holnap lesz biztos !
GTAti
#51
2005. február 25. 11:49
Jó jneked ha korábban megyek? 11-12 fele? Meg tudnánk vhogy ugy oldani?
B E 31
#50
2005. február 25. 11:48
Nem is igazi autó amelyik 20 l alatt eszik
2.8VR6
#48
2005. február 25. 11:32
Még mindíg nem jöttem rá, hogy honnan ismerjük egymást !
2.8VR6
#47
2005. február 25. 11:26
Ja-ja ! Fura módon briketté alakítják a levegőt !
Joe 156
#46
2005. február 25. 11:21
Az enyém 170-180 Le közötti JTD nekem az átlagom 7 liter. Országútan alatta úgy 6-6.5 városban fölötte úgy 7.5-8 körül. Csodák pedig nincsenek.
Lordie
#45
2005. február 25. 11:10
Turbós városban kellemesebb, nyomatékosabb, könnyebben tuningolható, de több is a hibalehetőség (főleg használtautó esetén), általában nagyobb tömegűek és más vezetési stílust kívánnak (kicsit járatni, ha forró az olaj, még kíméletesebben hidegben etc.).
A legjobb a VTEC+Turbó együtt

streetvand
#44
2005. február 25. 11:09
Balázs!
Legalább te őszinte vagy fogyasztási adatok terén..Nem úgy mint felénk a tekert 1.9TDIsek...160-180LE + 4,5 liter...ahaBiztos a levegőtől fekete a gépek hátulja...
streetvand
#43
2005. február 25. 11:06
miért ne lehetne...Ha a váltó bírja azt a teljesítményszintet...
Joe 156
#42
2005. február 25. 10:45
Valahogy biztos, de milyen kár lenne..
Renátinyó
#41
2005. február 25. 10:42
Turbos mocira leht automata váltot rárakni szerintetek? opel moci + japén válto mondjuk a csatlakozási pont a megvan a pajzs csak az egyik moci 16 v másik 8 v de a 8 szelepes nem turbos , összelehet hozni vagy nem?
GTAti
#40
2005. február 25. 10:40
Uhh, az nekem már egy kicsit gáz... 5-6 fele már vissza kellene érnem Pestre..
Joe 156
#39
2005. február 25. 10:37
Ez a jobbik eset, ha már ebben a stádiumban van és kiderül. Ha viszont még épp nem füstöl, csak 5-10e km után jön elő akkor egy turbó csere vagy felújjítás elég sok lóvé. 150e-től felfele FT-ban.
GTAti
#38
2005. február 25. 10:37
2.8VR6
#37
2005. február 25. 10:35
Holnap jó, de délelőtt be kell fejeznem egy beépítést (tazo gépét) úgyhogy inkább 4-5felé lenne jobb !
2.8VR6
#36
2005. február 25. 10:32
Lehet vele settenkedni is !
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
29 30 31 32 33 34 35 36
Összesen 715 találat 36 oldalon