A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.
Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."
Mk III az angol vagyis nemzetkozi kifejezes a harmas Golfra - Mk - make-et jelent amit mar szerintem te is le tudsz forditani. Megszokasbol irtam bocs - szoval Mk III az igen harmas Golf ...
Alj meg alj! Az 1.4es Fabia nem eszi le a gatyad ? VR6 utan mennyivel fogsz jarni ? Atlagban 90 a pici Fabiaval ? Mert akkor en eladom a Hondamat :)
Ha odalepsz a Fabianak tobbet eszik mint egy 1.8-as vagy 2.0 literes barmely benzin motor - tudok egy elado 2.0 Fabiarol nemerdekel ? Az egy igazi kincs - 2000 darabot csinaltak belole es harom eves a kicsike 50000km-el... ???
Erre valaszoltam mar - VW - parasztauto - leforditva, semmi szemelyeskedes nincs a dologban. Ami a nemet reszet illeti talan egy kicsi ellenszenv van bennem, de autokat epiteni tudnak, azt elismerem.
Nem parasztoztam senkit - a VW - nepi autot jelent - hat en csak elslangesitettem a szavat es a nepi autobol paraszt autot csinaltam - mert rajtunk kivul, akik azert veszunk valamien bizonyos markaju autokat hogy tokeletesitsuk oket VW-eket szolgalatiautoknak vesznek cegek vagy a jo nep vasarolja a sok csodaszep 1.2 HTP Polo-t ... stb.
A VR6 mas az senkinek nem kell aki normalis :) csak az olyan auto-orulteknek mint mi vagyunk. Szerintetek a VR6 nem volt a listan mikor autot voltam keresni vegig pici hazamban ? Es meg GSi, V5, 20V, ... ugyanaval a virussal kuzd az immunrendszerunk oreg! Soha tobbe semmit ami 10felett gyorsul szazra :)
vagy Golf III!! Corrado 91 végén kerültek elöször VR6-os motorok! 2.9 190 Le 245 Nm
Golfba - Ventoba és Passatba 2.8 175 Le persze elöfordul a nagyobbik változat is ezekben!
A B16A motoral mukodo Civic Vti-kent mar az 1989-es Civicet helyettesito 92 modell generacioban Vti neven futott. Tehat a Vti mar legalabb 15 eves technika. Ami a VR6 ot illeti ha jol tudom szinten a 91-92 ben bemutatott Golf MkIII-ban jelent meg eloszor. Ha rosszul tudom vilagositsatok fel VW-esek :)
Skacok VR6 blokk beüzemelése és szíjjel tunyingolásához milyen olcsó megoldást javasoltok. Túrbó kéne rá, szóval én a karbira gondoltam hengerenként, de nem tudom magasabb nyomásnál lesz e ott valami gond a karbi miatt.. . Van 6 hengerre K-Jetronic?
vmi jól eltalált méretezésű slick kellene alá