A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.
Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."
Hát nem tudom ilyet még nem hallottam!?!?!?!?!? Nem tudom milyen VR6-od volt és nem tudom milyen civicet próbáltál lenyomni de mindegy nem érdekes. nincs harag
Üdv Mindenkinek!
Szerintem bárki bármit mond, a VR6-nak megvan a saját varázsa, és nem biztos, hogy csak azért jó egy autó, mert nagyon megy és nem veri meg egy Vti, vagy más.
Egyszerűen élmény vele autózni. Persze csak egy olyannal, amelyik nincsen rommá hajtva. És akkor is 6 henger. Üdv.!
Valaki nem tudja hogy a Golf III 2.9 VR6 Syncro állandó összkerékhajtású vagy már megkapta Haldex kuplungot mint a Golf IV?És csak akkor hajt ha valameik első kerék megcsúszik?
Gondoltam, hogy nem ugyanaz. Valahogy úgy értettem, amit írtam, hogy az 1,4 talán inkább a hangolás miatt alulkormányzott nagyon, nem a nehéz motor miatt.
Üdvözlök mindenkit ezen a Forumon.Most olvastam vissza az elejétöl.Elég sok volt a negatív hozzászólás.Nekem az a véleményem hogy a Vr6-os Golf mint a többi 3-as is 1991-ben volt a tervezőasztalon és 1992-ben jelent meg.Akárhogy számolok az 13 év.Szoval ez egy 13 éves technika amit összehasonlítatok egy '98-'99-es Hondával.Köztudott hogy a Japánok amugy is élen járnak a motorvezérlésben és az autóipar pedig nagyjábol 2 évente kidob a piacra valami újítást.A lényeg hogy a Vr6 még mindig megálja a helyét a korát meghazuttolva.Ezt lehet azért mondom mert egy kicsi elvakult vagyok de nem biztos...Most egy 2003-as Polom van de nekem az autózásban mint hobbyban mindig az adrenalin volt a lényeg és ezért jövőre megprobálom majd kicserélni egy 1997-es Golf 2.9 Vr6-ra.Az már biztos hogy nem az országban fogom megtalálni amit akarok mert ami a piacon forog azok már egy kicsi le vannak lakva a szép sérülésmentesek pedig nem lesznek eladók egy jó ideig még.Talán Németország Ausztria Svájc vagy Hollandia.Szerencsére elég sok készült belőle.Ha nem jön be akkor bukta de mindenki a saját hibájábol tanul a legjobban. -C.U.L.T-
Igen volt vr6-osom, ha már így kérdezted, és a gyáritól jóval keményebb állapotú. Egy gyári 2.8-as vr6-al nem fogsz elmenni egy gyári vti mellett. Hozzáteszem a pilóta is legyen jó.a Volkswagen és Honda dologról meg annyit ízlések és pofonok, ja én nem szkáson úgy hozzászolni vmihez, hogy nincs tapasztalatom abban. Remélem harag nincs, ez az én véleményem