Cikk: A német vírus: VR6

Témakör: Címlapon
aktuális téma
A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!

A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.

Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."




VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6


A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...



ja és persze csakavéjjerhat


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
szmartin
#50347
2014. szeptember 22. 09:45
A részletekre nem adunk...informatikus vagy nőgyógyász...ugyan már...a lényeg, hogy tuti a gép és a cikk írója (aki, mintha küzdene kissé a magyar helyesírás szabályaival ) tényleg ír pro/kontra dolgokat a VR6-tal kapcsolatban. Másfelöl meg jól bemutatja, hogy mennyit is kell leszurkolni azért, hogy egy ilyen gép még ma is, közel gyári állapotú legyen és külföldről behozva gurulhasson hazánk igen jó útjain.
Összességében jó a cikk, jók a képek és minőségi az autó. Használd sokáig, vigyázz rá és remélhetőleg majd a fiam vagy az unokám meg tudja majd venni nekem nyugdíjas koromra ....főleg ha megérem....
g mk3
#50346
2014. szeptember 22. 09:12
Igen, az enyém. De nem vagyok informatikus és 10 év szünet után van újra autóm. Az autó 92-es, stb.
edgein
#50345
2014. szeptember 22. 09:09
gyönyörű az autója, és a cikk is elég jó, benne van minden előnye és hátránya
szmartin
#50344
2014. szeptember 22. 07:52
ÜdVW az uraknak!

Szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy cikket. Ha jól sejtem, akkor ez "g mk3" autója.
Hát le a kalappal a tulaj elött és minden elismerésem az övé.

Használtteszt: G3 VR6 (1992)
VR6-Fan
#50343
2014. szeptember 19. 19:40
azért a gyűrűk idomulnak valamennyit a hengerfal alakjához és annak időkel, meg a hajtókar csapágyak is kicsit oválabbak lesznek a gyűrűkkel együtt
g mk3
#50342
2014. szeptember 19. 19:32
Ma nem kíméltem. Megkergettem a ménest. 3000 felett megjön a hangja. És az gyönyörű!
hobizoli
#50341
2014. szeptember 17. 12:45
szeritnem meg ezeket új korukban már az első hétvégen "tesztelték"... csúnya lett volna, ha begyógyul a motor már akkor
Kákalaki
#50339
2014. szeptember 17. 07:40
edgein
#50338
2014. szeptember 14. 20:44
1 evet allt ez a motor ledugozva. Akkor gondolom megis jobb ha jaratom valamennyit, max nem kell olyan sokat?
Kákalaki
#50337
2014. szeptember 14. 20:07
ha sokat állt a motor, jó bejáratni ismét. az alkatrészek "megszokják" egymást. Anno egyik kocsim állt 2 évet, az első kb 500-1000 km-en elég szar volt, aztán minden megint a régi lett.
edgein
#50336
2014. szeptember 14. 18:08
a kérdés jó, nemtudom. aki csinálta ezt mondta, én meg nem vagyok autószerelő
Dr BADÁR
#50335
2014. szeptember 14. 15:39
ha nem lett fúrva akkor miért járatós ?
Kákalaki
#50334
2014. szeptember 14. 15:32
Másik dolog: elvileg lehet úgy fúratni, hogy egy minimális (500-1000 km közti) bejáratás kell csak, hogy az alkatrészek összekopjanak. Kedves barátim kocsijában is a versenymotorok mindig így kerülnek kialakításra, nincs bejáratás, azonnal használatra készek.
Kákalaki
#50333
2014. szeptember 14. 15:29
egyébként, aki csinálta a motorokat, mondta nekem, hogy igazából arra kell figyelni, hogy változó legyen a terheleés bejáratás alatt: élő példa: ki kellett mennie németbe, előtte felfúrta a motorját. A sok autópályás monoton forgatás miatt kissé megviselte a motort a dolog, hazafele be is állt. nem azt mondom, hogy mindenki járhat így, de benne van a pakliban. egyébként mindenki mást mond totalcaron volt egy cik erről, ott az "öreg gurú" 10 ezret mondott...
Kákalaki
#50332
2014. szeptember 14. 15:26
én eddig minden kocsim így járattam be: első etzer kímélős, 2500 max 3000 pörgő motor, aztán 1000-1500 km közt azért mehettünk 4000 alatt is, utánna olajcsere, majd akár nyélgázon. egyikkel sincs semmi problem, sőt az egyik per pill versenyautóként él tovább, csak a hengerfej lett mókolva rajta. a motor tökéletes.
edgein
#50331
2014. szeptember 14. 14:47
már látom, hogy nekem is kínszenvedés lesz
ja és beraktuk végre a 260-es órádat is, sokkal jobban tetszik a tipográfiája is
Rolee23
#50330
2014. szeptember 13. 23:40
Én is 3000-et mentem tojáson, szenvedés volt! Nagyrészt autópályán, egyenletes sebességgel.
Ja, hát Bp-en sose lesz bejáratva, el kell vele járkálnod hosszú távokra, kirándulgatások, kis autókázások.
edgein
#50329
2014. szeptember 13. 16:29
Mondtak 2000et meg 3000et is, szerintem biztosra megyek es 3000-et belerakok enis. Csak nekem sokaig fog tartani, mert pesten nem nagyon hasznalom
Rolee23
#50328
2014. szeptember 13. 16:16
Hány km-t teszel bele járatásként?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Összesen 50987 találat 2550 oldalon