Cikk: A német vírus: VR6

Témakör: Címlapon
aktuális téma
A német vírus: VR6

Minden ami VR6!!!!!

A Top Gear a VR6-ról"Minden idők egyik legjobb Volkswagen motorja, az újságírók által a mai napig a fellegekbe magasztalt VR6. A 2,9 literes, 190 lóerős blokk a soros és a V-motorok minden előnyét kombinálta. A V-motor hengerei csupán tizenöt fokban dolgoztak egymás mellett, így kisebb módosításokkal, de elfért a hat henger azon a helyen, ahol eddig csupán négy volt. A hat henger viszont csodálatosan szól, bugyborékol, üvölt, durrog, morog. A lényege a sokoldalúság. Kevés énekes van, aki egyszerre képes hörgős metálra és romantikus balladákra. A VR6 hangja viszont minden napra tartogat újdonságot.

Richard Hammond a Top Gear műsorvezetője tökéletesen fogalmazta meg: a VR6 azért egy csodálatos teremtés, mert nem túl régi ahhoz, hogy nehézkesen, öreg autósan viselkedjen, de nem is olyan új, hogy tele legyen elektronikával, ami elrontja a kocsi és vezetője harmóniáját."




VR6 Team HungaryCSOO VR6 (István) Golf 3 VR6
vr6csoki(Csaba) Golf 3 VR6
Rolee23(Roland) Golf 3 VR6
tomykaira (Tamás) Golf 3 VR6
kisrucs85(Tibor) MK2 Jetta VR6
Nor.VR6(Norbi) Golf 3 VR6
primer(Krisztián) Golf 3 VR6
SPL SOUND(János) Golf 3 VR6
Kákalaki(Roland) Golf 3 VR6
Szöcske103(István) Golf 2 VR6t
Balázs vr6(Balázs) Golf 3 VR6
Journey(Bálint) Passat VR6 Syncro Variant
pystee(István) Golf 3 VR6 Cabrio?
kucu-vr6(Ádám) Golf 3 VR6
vwchris(Krisztián) Vento VR6
Nyulacska(Gyula) Golf 3 VR6 Syncro
Bundi1(Bandi) Golf 3 VR6


A téma:közeleg a ... na akkor turbósítsunk...



ja és persze csakavéjjerhat


Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Szöcske103
#50447
2014. november 06. 01:13


Én ezzel mértem. Lehet itthon kapni 125000Ft. De ha vennék akkor inkább 160-ért Race Logic.
Szöcske103
#50446
2014. november 06. 00:55
Hétfőn este újra mértem! Mert Szombai mérésnél nagy köd volt.
Most egyedül voltam! Ugyan ott mértem. M3kifelé Szerencs utca után.
A videón a domb utáni mérés az,ami ezt az időt hozta. Nem tudom mennyit számít a -85kg,de az idő alapján,szerintem nem mertem annyira nyomni a köd miatt,mint itt a videón
4.-ből gyorsítok ki,mert rövid a váltó!
Annyi volt,hogy egy kicsit nyálkás volt az út és megtekerte 4.-ben a kereket,mikor megjön a nyomás.


Az auto jelenleg,pontosan,mért 1200kg nélkülem. (én 110kg! Naturalba már 2,5éve!!

hobizoli
#50445
2014. november 05. 19:29
VR6-Fan
#50444
2014. november 05. 19:08
mennyi volt így az össz súly?
ill a 100-200-at hogy mérted?
100-ról indítottad vagy mondjuk 70-80-ról?

fasza amugy
Szöcske103
#50442
2014. november 03. 09:48
Kértem kölcsön egy 10Mghz-es Gps Lap Timer-t,hogy Fwd-be megmérjem az autót.
A 0-100 és a 100-200-ra voltam kíváncsi.
Pluszba jött a haver (85kg),hogy kb. olyan legyen,mint 4wd-be lekapcsolt hajtásssal,egyedül.
Éjjel volt 6fokban,most Szombaton.
Nem építettem turbonyomást,így sem rajtproramot,sem ALS-t nem használtam. Gázzal játszva indultam.
A 0-100 szerintem minimum 1sec-et fog javulni.
Szöcske103
#50441
2014. november 03. 09:33
Mindent be lehet vele állítani.
Mivel még rajt előtt össze zárom az elejét a hátuljával,illetve sperr elől hátul,így már nem 4motion technika,hanem fix 4kerék lesz.
Ez figyeli a difi olajat,sebességenként be lehet állítani,hogy mennyi % hajtást adjon hátra.
Be lehet állítani,hogy X sebességnél automatikusan lekapcsolja a hátulját.
Mert azt is ki kell majd tapasztalni,hogy a full össze zárt hajtás nem e sok neki,mert kisebb a súly hátul. És akkor az ecu-val lehet finoman ad adagolva szabályozni.
Szöcske103
#50440
2014. november 03. 09:26
Kákalaki
#50439
2014. november 03. 07:55
remélem, kapcsolhatóra csináltatod a haldexet! úgy nagyobb az élmény...
Szöcske103
#50438
2014. november 03. 05:47
A hátsó fékem már kész van.
VR6 első tárcsa,Merci S600 (W220) gyári Ate 2dugós nyereg. Benne van a patika gyári betét,ezért abból nem kell vennem.
A Syncro lengőkar gyárilag dobfékes volt,de meg lett oldva,hogy Vr6 csapágy,Mk4 kerékagy (vastagabb féltengely miatt) lett össze hozva. A fékkel együtt,elég hibrid a cucc,de tökéletes.
Jelenleg készül a hátsó hídra a Haldex-Difi egység felfogatásának a konzolja. Ha kész,akkor lengőkar,híd homokfújás,sínter. Aztán komoly szilentek mindenhov,nyereg sárgára lesz fényezve,fekete Ate felirat rálakkozva.
Szöcske103
#50437
2014. november 03. 05:37
Napot!

Elindult a 4Motion projekt..
Jelenleg a hátsó difibe csinálják a Torzen sperrt..
Én leszek az első utcai Mk2,aki keresztbe jön ki a kanyarból.
Rolee23
#50435
2014. október 31. 12:42
Nagyon helyes barátom. Csak intézzétek időben a szabit, különben úgy járunk mint idén.
Nor.VR6
#50434
2014. október 30. 14:27
Rolee23
#50433
2014. október 30. 14:24
Mivel el merted adni a VR-t, nagyon remélem, hogy legközelebb R32-vel villantasz. Más különben Gárdonyban nem állhatsz mellém.
Nor.VR6
#50431
2014. október 30. 11:44
Nor.VR6
#50430
2014. október 30. 11:43
Tudom most ki lettem tagadva de azért remélem visszafogadtok majd ha majd lesz megint valami emberi autóm!?? remélem nem kell sokat várni,digérem ütős lesz!
bundi1
#50429
2014. október 28. 21:28
vr6csoki
#50428
2014. október 28. 21:17
Üdvw urak , mostanság kicsit hanyagoltam a fórumot , meg a véjjert is sajna...
remélem mostanság több időm lesz a véjjerre... idén asszem kb 700 km-t mentem vele
de családi vasat kellett venni és az elmúlt hónapokat teljesen lefoglalta ez az ügy...
megnéztem 18 vasat mire meglett a kiszemelt , siralmas a felhozatal pedig már mindenben engedtem se évjárat se felszereltséghez nem ragaszkodtam , hogy a színt ne is említsem , de megvan végre 2004es 131es PD Sharan
drága is volt meg költeni is kell rá , de jó alapnak tűnik
ha kész újra lehet a véjjerrel foglakozni...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Összesen 50987 találat 2550 oldalon