Hárombetűs Királyság:TDI

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Hárombetűs Királyság:TDI

Várunk minden kedves Dízel őrültet!

A korom és a nyomaték legyen Veletek!


A sok füst és a korom (nem minden esetben) az ERŐ jelképe!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
kishapsi
#15146
2013. február 21. 19:08
vegyél egy biciklit...

egy hozzá nem értő embernek nem való húzott tdi mert a gatyáját is rákölti...

és ezt itt páran igazolni tudják
Mandarinsz
#15145
2013. február 21. 19:01
nemúgy értem,hogy húú korom,menjünk csináljuk..csak elején mikor láttam ilyet szokatlan volt és megtetszett..:) tudom,hogy csak egy csavar és több lesz..hát igazából néha/kb havonta 2x/ szoktam megtenni nagyobb távokat,de javarészt városban mászkálok..és nemigazán tervezek 200lovat csak ha oda kell neki lépni azért csináljon is valamit.
gt_tdi
#15144
2013. február 21. 18:51
Ha a korom fogott meg az már régen rossz...
Így ahogy leírtad szerintem neked nem biztos, hogy jó választás egy dízel ráadásul nem értem, hogy városba minek a nagy teljesítmény amit úgysem tudsz kihasználni.
Mandarinsz
#15143
2013. február 21. 18:47
Ja értem,hát köszönöm a gyors és segítő válaszokat !! akkor lehetséges,hogy meg sem érné nekem ez a dízel,javarész nekem is inkább városban lenne használva és ha véletlenül is belebotlok egy olyanba ami megáll 5-6hónap után vagy ilyesmi akkor megint csak a költeni kéne rá a pénzt/amiből nincs sok/,hogy egyáltalán elinduljon.igaz ígyis úgyis kéne,majd csak nem mind1,hogy azért hogy jobban lépegessen vagy azért hogy egyáltalán lépjen.:D csak az a "baj" hogy megfogott ez a nyomaték és korom halmaz..:D áá,nemtudom mit csináljak vagy mit ne..:D
gt_tdi
#15141
2013. február 21. 18:22
Akarom mondani 3X jobban amortizálódik egy városban használ autó a hosszútávokat futott társához képest.
gt_tdi
#15140
2013. február 21. 18:20
Ez tény.
Vannak akik el vannak ájulva, hogy csak városban meg boltbajárásra volt használva így tuti jó állapotú, az öreg tulajokról már ne is beszéljünk.
Szerintem a városi km-eket egy autó életénél nyugodtan lehet 3-al szorozni, mert annyival jobban amortizálódik egy hosszú utakon használt autó. Városban, rövidtávokon nem melegszik be rendesen, sokkal jobban kopik a motor, 100km-alatt 5000X váltasz, kuplungolsz, 1000kátyúba mész úgyhogy ha van ami leépíti az autót akkor az a városi használat.
Az öregek meg mindenre azt hiszik, hogy zsiguli így úgy is bánnak vele és olyan minőségben is szervizelik és kezelik.
tomitam
#15139
2013. február 21. 18:14
Az se mindegy milyen 500 000 van benne.
Városi vagy autópálya.
720 000 nél szedtem szét a blokkom és egy gyűrűcsere után vissz mertem volna rakni a hengerfejet és menni legalább 1 misiig
gt_tdi
#15138
2013. február 21. 18:08
A kérdések valóban hülyék, de semmi probléma!
Ha ennyiért keresel autót akkor még véletlenül se a km óra állását nézd, mert ami 200e alatt van az valószínüleg azért, mert annyira lett beállítva és pont az olyanokra vadásznak, mint te aki nem az állapotot hanem az óraállást nézi.
Legendásan megbízhatóak ezek a motorok, de csak akkor ha normális gazdájuk volt és szervizelve is volt rendszeresen, amúgy ezeket is ugyan úgy agyon lehet verni.
Ha jó állapotban van az autó akkor nem kell megijedni a 300e+ km-től sem.
Olcsóbban és kevesebb km-est felesleges is keresned, mert ami normális annak nem 1m alatt van az ára.
900-nál kevesebbért pedig nagy eséllyel futsz bele egy kívülről jól kinéző órát keveset mutató romhalmazba amiben legalább 500e km van.
tomitam
#15137
2013. február 21. 18:07
1millió alatt épkézláb golf 4 diesel nem nagyon van de ha sokalsz 1 milliót egy alap autóért "izmosítani" el se kezd.
Ott kezdődik a pénz.
Mandarinsz
#15136
2013. február 21. 17:41
Szevasztok !!

Vwasat készülök venni,eddig csak benzines autóim voltak,beszeretnék újítani egy tdi-re,későbbiekben pedig izmosítani..a kérdésem a következő lenne.a kiszemeltem egy alap G4-es lenne 200e km van benne,900ért hirdeti.nézegettem olcsóbbakat is,de azokba 300e-nél kezdődik a km..megéri ez az árát egyáltalán ?? személy szerint sokallom..tud esetleg valaki olcsóbbat kevesebb km-el vagy ezeknek ez az áruk ?? mennyire megbízhatóak ezek a motorok ?? alkalmas egyáltalán ennyi km-el nekiállni húzni ?? boccs a hülye kérdésekért és a regényért..
Hans
#15135
2013. február 20. 10:44
Üdv! Csak pár apróság, az oldalamon vannak képek meg felsorolás is. Nemsokára kikerül pár cucc megint a fejlesztések miatt, majd felteszem azokat is
Paulo
#15134
2013. február 20. 10:19
Szeva!

milyen alkatrészeid vannak még G4-hez?
Hans
#15133
2013. február 20. 09:26
Az autó szép, a hátsó szélvődő bal alsó sarákban lévő matrica azonban óvatosságra int. Én még nem hallottam jó autójukról, bár előfordulhat, hogy éppen ez az
Hans
#15132
2013. február 20. 09:22
Építs be egy kartergáz lecsapató tartályt
chromemisi
#15131
2013. február 20. 09:17
a pd-k annyival jobbak hogy a kopásállóságuk nagyobb így az élettartamuk is jobb.
chromemisi
#15130
2013. február 20. 09:15
nem a sok hidegjárattal van a baj szerintem hanem hogy a motor tömb be 400-ezer km van, csak az az érdekes hogy ha az olajbeöntő tetejét lecsavarom akkor a karter gáz szinte elenyésző mind hidegen mind melegen.
rising_sun
#15129
2013. február 19. 20:54
Egyenes kipufogó dízelre? van elképzelésem hogy milyen kormos tud lenni a hátulja. Ha a leírtak tényleg igazak nem lehet rossz, meg kell nézni élőben.
tomitam
#15128
2013. február 19. 20:51
8 egyformát vegyél ina talán 10 000 / garnitúra kapható.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Összesen 15827 találat 792 oldalon