Hárombetűs Királyság:TDI
aktuális téma

Várunk minden kedves Dízel őrültet!
A korom és a nyomaték legyen Veletek!
A sok füst és a korom (nem minden esetben) az ERŐ jelképe!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
vegyél egy biciklit...
egy hozzá nem értő embernek nem való húzott tdi mert a gatyáját is rákölti...
és ezt itt páran igazolni tudják
egy hozzá nem értő embernek nem való húzott tdi mert a gatyáját is rákölti...
és ezt itt páran igazolni tudják
nemúgy értem,hogy húú korom,menjünk csináljuk..csak elején mikor láttam ilyet szokatlan volt és megtetszett..:) tudom,hogy csak egy csavar és több lesz..hát igazából néha/kb havonta 2x/ szoktam megtenni nagyobb távokat,de javarészt városban mászkálok..és nemigazán tervezek 200lovat csak ha oda kell neki lépni azért csináljon is valamit.
Ha a korom fogott meg az már régen rossz...
Így ahogy leírtad szerintem neked nem biztos, hogy jó választás egy dízel ráadásul nem értem, hogy városba minek a nagy teljesítmény amit úgysem tudsz kihasználni.
Így ahogy leírtad szerintem neked nem biztos, hogy jó választás egy dízel ráadásul nem értem, hogy városba minek a nagy teljesítmény amit úgysem tudsz kihasználni.
Ja értem,hát köszönöm a gyors és segítő válaszokat !! akkor lehetséges,hogy meg sem érné nekem ez a dízel,javarész nekem is inkább városban lenne használva és ha véletlenül is belebotlok egy olyanba ami megáll 5-6hónap után vagy ilyesmi akkor megint csak a költeni kéne rá a pénzt/amiből nincs sok/,hogy egyáltalán elinduljon.igaz ígyis úgyis kéne,majd csak nem mind1,hogy azért hogy jobban lépegessen vagy azért hogy egyáltalán lépjen.:D csak az a "baj" hogy megfogott ez a nyomaték és korom halmaz..:D áá,nemtudom mit csináljak vagy mit ne..:D
Akarom mondani 3X jobban amortizálódik egy városban használ autó a hosszútávokat futott társához képest.

Ez tény.
Vannak akik el vannak ájulva, hogy csak városban meg boltbajárásra volt használva így tuti jó állapotú, az öreg tulajokról már ne is beszéljünk.
Szerintem a városi km-eket egy autó életénél nyugodtan lehet 3-al szorozni, mert annyival jobban amortizálódik egy hosszú utakon használt autó. Városban, rövidtávokon nem melegszik be rendesen, sokkal jobban kopik a motor, 100km-alatt 5000X váltasz, kuplungolsz, 1000kátyúba mész úgyhogy ha van ami leépíti az autót akkor az a városi használat.
Az öregek meg mindenre azt hiszik, hogy zsiguli így úgy is bánnak vele és olyan minőségben is szervizelik és kezelik.
Vannak akik el vannak ájulva, hogy csak városban meg boltbajárásra volt használva így tuti jó állapotú, az öreg tulajokról már ne is beszéljünk.
Szerintem a városi km-eket egy autó életénél nyugodtan lehet 3-al szorozni, mert annyival jobban amortizálódik egy hosszú utakon használt autó. Városban, rövidtávokon nem melegszik be rendesen, sokkal jobban kopik a motor, 100km-alatt 5000X váltasz, kuplungolsz, 1000kátyúba mész úgyhogy ha van ami leépíti az autót akkor az a városi használat.
Az öregek meg mindenre azt hiszik, hogy zsiguli így úgy is bánnak vele és olyan minőségben is szervizelik és kezelik.
Az se mindegy milyen 500 000 van benne.
Városi vagy autópálya.
720 000 nél szedtem szét a blokkom és egy gyűrűcsere után vissz mertem volna rakni a hengerfejet és menni legalább 1 misiig
Városi vagy autópálya.

720 000 nél szedtem szét a blokkom és egy gyűrűcsere után vissz mertem volna rakni a hengerfejet és menni legalább 1 misiig
A kérdések valóban hülyék, de semmi probléma!
Ha ennyiért keresel autót akkor még véletlenül se a km óra állását nézd, mert ami 200e alatt van az valószínüleg azért, mert annyira lett beállítva és pont az olyanokra vadásznak, mint te aki nem az állapotot hanem az óraállást nézi.
Legendásan megbízhatóak ezek a motorok, de csak akkor ha normális gazdájuk volt és szervizelve is volt rendszeresen, amúgy ezeket is ugyan úgy agyon lehet verni.
Ha jó állapotban van az autó akkor nem kell megijedni a 300e+ km-től sem.
Olcsóbban és kevesebb km-est felesleges is keresned, mert ami normális annak nem 1m alatt van az ára.
900-nál kevesebbért pedig nagy eséllyel futsz bele egy kívülről jól kinéző órát keveset mutató romhalmazba amiben legalább 500e km van.
Ha ennyiért keresel autót akkor még véletlenül se a km óra állását nézd, mert ami 200e alatt van az valószínüleg azért, mert annyira lett beállítva és pont az olyanokra vadásznak, mint te aki nem az állapotot hanem az óraállást nézi.
Legendásan megbízhatóak ezek a motorok, de csak akkor ha normális gazdájuk volt és szervizelve is volt rendszeresen, amúgy ezeket is ugyan úgy agyon lehet verni.
Ha jó állapotban van az autó akkor nem kell megijedni a 300e+ km-től sem.
Olcsóbban és kevesebb km-est felesleges is keresned, mert ami normális annak nem 1m alatt van az ára.
900-nál kevesebbért pedig nagy eséllyel futsz bele egy kívülről jól kinéző órát keveset mutató romhalmazba amiben legalább 500e km van.
1millió alatt épkézláb golf 4 diesel nem nagyon van de ha sokalsz 1 milliót egy alap autóért "izmosítani" el se kezd.
Ott kezdődik a pénz.
Ott kezdődik a pénz.
Szevasztok !!
Vwasat készülök venni,eddig csak benzines autóim voltak,beszeretnék újítani egy tdi-re,későbbiekben pedig izmosítani..a kérdésem a következő lenne.a kiszemeltem egy alap G4-es lenne 200e km van benne,900ért hirdeti.nézegettem olcsóbbakat is,de azokba 300e-nél kezdődik a km..megéri ez az árát egyáltalán ?? személy szerint sokallom..tud esetleg valaki olcsóbbat kevesebb km-el vagy ezeknek ez az áruk ?? mennyire megbízhatóak ezek a motorok ?? alkalmas egyáltalán ennyi km-el nekiállni húzni ?? boccs a hülye kérdésekért és a regényért..
Vwasat készülök venni,eddig csak benzines autóim voltak,beszeretnék újítani egy tdi-re,későbbiekben pedig izmosítani..a kérdésem a következő lenne.a kiszemeltem egy alap G4-es lenne 200e km van benne,900ért hirdeti.nézegettem olcsóbbakat is,de azokba 300e-nél kezdődik a km..megéri ez az árát egyáltalán ?? személy szerint sokallom..tud esetleg valaki olcsóbbat kevesebb km-el vagy ezeknek ez az áruk ?? mennyire megbízhatóak ezek a motorok ?? alkalmas egyáltalán ennyi km-el nekiállni húzni ?? boccs a hülye kérdésekért és a regényért..

Üdv! Csak pár apróság, az oldalamon vannak képek meg felsorolás is. Nemsokára kikerül pár cucc megint a fejlesztések miatt, majd felteszem azokat is

Szeva!
milyen alkatrészeid vannak még G4-hez?
milyen alkatrészeid vannak még G4-hez?
Az autó szép, a hátsó szélvődő bal alsó sarákban lévő matrica azonban óvatosságra int. Én még nem hallottam jó autójukról, bár előfordulhat, hogy éppen ez az
Építs be egy kartergáz lecsapató tartályt
a pd-k annyival jobbak hogy a kopásállóságuk nagyobb így az élettartamuk is jobb.
nem a sok hidegjárattal van a baj szerintem hanem hogy a motor tömb be 400-ezer km van, csak az az érdekes hogy ha az olajbeöntő tetejét lecsavarom akkor a karter gáz szinte elenyésző mind hidegen mind melegen.





Egyenes kipufogó dízelre?
van elképzelésem hogy milyen kormos tud lenni a hátulja. Ha a leírtak tényleg igazak nem lehet rossz, meg kell nézni élőben.

8 egyformát vegyél ina talán 10 000 / garnitúra kapható.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!