DAKAR 2009

aktuális téma
DAKAR 2009

Egy év kihagyás után újra megcsodálhatjuk a világ legnagyobb kihívást jelentő motorsport versenyét, a legendás Dakar ralit, amely először nem Afrikában, hanem Dél-Amerikában kerül megrendezésre.

http://www.dakar.com

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Chucky-987
#640
2011. január 04. 23:29
csináltak volna ütőképes autót... -de nem csináltak.
lasi
#639
2011. január 04. 23:26
vazee a berciék huzták a gordon hummert
lasi
#638
2011. január 04. 23:23
hát jah, egy huzott tdi alapbol erösebb mint egy huzott szivo benyás........ mitsuéknál meg nem találták meg az aranyközéputat a diesel technikában.

de az elsö tizben most is van két mitsu és egy nissan
Chucky-987
#637
2011. január 04. 23:19
ugye vannak a full csóró csapatok, akik pénzzé teszik az utolsó pólójukat is, csak, hogy versenyezni tudjanak. Az ilyenekszinte biztos, hogy soha sem kerülnek az első 10-20-ba. Szóval ezek csak egy porszemem a kőbányában.
Vannak, akik elég szép pénzeket tudnak beletolni ebben a versenybe. Ezek közül már 2-3 csapat tud meglepetéssel szolgálni az élmezőnynek. Az igazi sportérték az volt, amikor több év mitsu uralom után jótt a VW és el tudta venni a tőlük a bajnoki címet.
lasi
#636
2011. január 04. 23:15
jo lenne hallani is

amugy a tdi vw nek is zura hangja van,
TT M3
#635
2011. január 04. 23:14
Berciéknek is egy finom amerikai V8 röfög a Mitsuban
lasi
#634
2011. január 04. 23:12
lofasz diesel, valami fasza benyásat.....
nissan pickup ok is milyen jol szolnak
vagy valami v8 .......

vw nek is több évébe telett mire kiforrott a diesel technika ami birja a strapát
TaaT
#633
2011. január 04. 23:09
hmm egy modern dízelből hogy csinálnak bowdenest? vagy megy fel a krézi adagoló?
TT M3
#632
2011. január 04. 23:08
Persze nehéz meghúzni a képzeletbeli határt.

Vegyünk egy egyszerű esetet.

VW gyári nem menjen mert túl sok a lé de egy ex gyári Nissan Pick-up -ot engedjünk mert papíron magánkézben van de mégis full gyári a támogatás?

Ezt nem vállalja be senki ráadásul sokan a gyári csapatokat várják.

Hasonló mint a magyar rali. Megnéztünk pár WRC-t a technika miatt aztán lement a 8675 Mitsu Evo amit lexxrtunk és jött a "H" amiért végül is elmentünk. Mindenki erre volt kíváncsi mégsem tart el egy versenyt.

Itt sem lehet verseny euro milliós költségvetés nélkül. Kérdés kinek az eredménye nagyobb sportérték?

lasi
#631
2011. január 04. 23:04
talán egy versenypilotának lesz annyi esze mit kell tenni ilyenkor, valamint gyanitom a versenygépekben bovdenes , nem elektromos
Chucky-987
#630
2011. január 04. 23:00
csak nehogy beragadjon a gázpedál, és elgázoljon egy nézőt.
lasi
#629
2011. január 04. 23:00
Chucky-987
#628
2011. január 04. 23:00
landcruiserre alapozva Nem lenne rossz.
Chucky-987
#627
2011. január 04. 22:59
ha az alapgondolatot nézzük, akkor a mezőny több, mint a fele teljesen felesleges oda.
lasi
#626
2011. január 04. 22:59
toyota is jobban járna, járta volna ha az F1 helyett itt inditana gyári csapatot,
meg tavaly volt valami subaru gép is..... abbol nem lett semi?
TaaT
#625
2011. január 04. 22:58
jah az rtl klub nagyjából jó műsort dobott össze
TT M3
#624
2011. január 04. 22:56
Thierry Sabine alapgondolatával nem nagyon egyezik az imidzs-sport.

Pont azokat lehetetlenítik el akik 77 decembere óta életben tartották ezt a versenyt.
Chucky-987
#623
2011. január 04. 22:43
kacsával menjenek a bamakóra. Másra úgyse jó.
Chucky-987
#622
2011. január 04. 22:42
szerintem meg éppen az kellene, hogy több gyári csapat kellene, és ne sajnálják beleönteni a dollárokat.
VW, Nissan, Mitsu, Bmw. Minimum ennyi gyári csapat kellene. Na úgy igazán izgalmas lenne. Imidzs-sport ez is, mint az f1.
lasi
#621
2011. január 04. 22:42
ö-t is hiányolom....... volt neki valami balesete az rémlik
Jean Louis Schlesser
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 700 találat 35 oldalon