Mazda Mx-3 Club
aktuális téma

Szeretettel várunk minden Mazda Mx-3 tulajdonost, illetve mazdást és nem mazdást valamint rajongót a topicban
Remélem jó sokan összegyűlünk.
Sok Zoom-Zoom kis helyen is elfér
A Tinnyei találkozó képekben
XVII. országos mazda találkozó
Ferrari-Mazda öszvér 1200 lóerővel
Jelenlegi aktív tagok:
Mx Zoli
Dr.V.Rossi
Bird (alias zárójeles csávó)
Piet_ (azaz én)
Mx Monica
Mx-3 Song!!!
Továbbá még...
CsabiMazdi
Napster88
Xixa
S.Doki
és remélem egyre többen lesznek még a listán...
XVII. országos mazda találkozó
XVIII. országos mazda találkozó
2év, 10ezer hsz, 500 oldal, csak így tovább!!
Ahhoz képest hogy milyen kevesen vagyunk nem rossz..
Online Electronic Parts Catalog
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Köszi
Motorproblémák amik dieselnél előfordulnak sorolhatnám estig, és elég nagy költséggel járnak. Erre még rátett a főnököm akivel együtt vettünk egy vw caravellt nem is tudom 2008 körül és ő ráköltött 1év alatt több mint 2 milliót. pl turbó , részecskeszűrő, porlasztó vagy mi az isten és elég brutális árakat fizetett érte. ráadásul füstölt mint a dög. Őszintén szólva nekem fizeti a cég az autó javításokat bármi is az, motor, futómű, váltó téli-nyári gumi stb. de azt mondta ne basszak már ki vele keressek benyásat inkább. Nekem a diesel igazából csak a hangja és az illata miatt tetszett meg
tudom hülyén hangzik. Meg arrol is beszéltek nekem a dieselt az veszi aki sokat megy és adnak is neki ez valahol lehet igaz is mert dieselből nem nagyon láttam 250-300ezer futott km alatt, és kb itt jön az amikor költeni kell rá. Másrészt nagyon sok diesel van eladó. Nos tehát igy lett inkább benzin. van benne 191ezer km végig szervizkönyves jó állapotú igazából navin, állófűtésen, bőrön kívül minden benne van, megkímélt és megy is mint az állat. Így utólag nem bánom, hogy benzines lett. És egyre jobban tetszik. nem is gondoltam, hogy ennyire bejön majd a mazda



Gratula hozzá! A dízelről neked milyen infókat mondtak, mivel "riogattak"?
Én is őrlődöm még hogy benzin vagy dízel legyen.

Üdv. Megvan az új bringa. Nem diesel attól elijesztettek. Benzines lett 2.0 jól felszerelt, műszakilag egy gömbfejet kell cserélni és patika.
én hosszabb távra tervezem megtartani 2 évnél kb 8-10 évig
Hali! Tudom, hogy ez mx3 Club, de a többi Mazda rész halott. Szóval én is olvasgattam oldalakon teszteket és tényleg dícsérik. Mindenképpen kombit szeretnék mert pakolnom kell bele, most van egy toyota corollám a bmw mellett, ami tök jó meg gyilkolom 2 éve vagy több és baromi megbizható kötelező dolgokon nem kell bele semmi de viszont már kinőttem. Újabb corollákat kezdtem el nézni de egyrészt szebb a Mazda6 már abban az árkategóriában amit rászánok másrészt nincs a corollában hátul könyöklő ami nekem fontos mert van egy két hosszú dolog amit vinnék. A Mazdában van könyöklő és belül is sokkal szebb meg nagyobb.. Szóval nagyon valószínü hogy a 6os lesz. Viszont ma megnéztem párat többek közt azt is amit linkeltem, belül szép nagyon kívül meg tiszta rozsda ráadásul előttem füstölt le az állófütés benne
holnap megyek tatabányára ott megnézek kettőt meg egyet debrecenben. remélem találok valami értelmeset mert nagyon kéne. BMW-t nem nagyon szeretnék mert ennyi pénzért csak olyat kapok amire költeni kell sokat, nekem meg az kell hogy menjen minden nap nem pedig pénztemető. Nem várom azt mint te, hogy meggyőzzenek hogy jó vagy rossz csak találni egyet ami egyben van és 2 évet kibír


Szia!
Ha Mx-3-at linkeltél volna akkor nagyobb eséllyel kapnál választ, de 6-ossal kapcsolatban itt nincs túl sok tapasztalat. Egyébként erősen megoszlanak a vélemények a 6-os dízelről, van aki szerint ipari hulladék, van aki szerint meg nem.. Tesztekbe sem írnak róla rosszakat. Nehéz igazságot tenni. Ha találsz olyat aki meg tudja cáfolni teljesen ezt vagy azt az álláspontot szólj nekem is mert én is egy ilyen vásárlását tervezem.
Ha Mx-3-at linkeltél volna akkor nagyobb eséllyel kapnál választ, de 6-ossal kapcsolatban itt nincs túl sok tapasztalat. Egyébként erősen megoszlanak a vélemények a 6-os dízelről, van aki szerint ipari hulladék, van aki szerint meg nem.. Tesztekbe sem írnak róla rosszakat. Nehéz igazságot tenni. Ha találsz olyat aki meg tudja cáfolni teljesen ezt vagy azt az álláspontot szólj nekem is mert én is egy ilyen vásárlását tervezem.
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék mit tudtok erről az autórol és úgy általában a típusrol. Napi használatra kellene és elég sokat is lesz használva. Szóval mennyire megbízható és mik a hibái mire figyeljek? Köszi. [link: www.hasznaltauto.hu]
Ezért kérdezem
ezt a problémát szeretném orvosolni valamilyen módon.

Hello, kerékjárat szélesítéssel probálokozott már valaki itt?
Helló!
Eladó lett a masinám,ha valakit érdekel küldök róla képeket. Mx-3 92-es augusztusig műszakis,és az irányára 270 ezer
Eladó lett a masinám,ha valakit érdekel küldök róla képeket. Mx-3 92-es augusztusig műszakis,és az irányára 270 ezer
Hal ló? az meg milyen állat?



rángatás, igen, ezt a szót kerestem
én ha kinyomom a kuplungot nem ingadozik az alapjáratom de nekem is ez a "technikám" csak jobb lenne valami végleges megoldást találni rá.

Ilyet nekemis csinált és hogy neidegesítsen kinyomtam a kuplungot ekkor elkezdett ingadozni az alapjárat.ilyenkor adok neki 1 gázfröccsöt és már rendbe is jött.tudom ezzel még nincs megjavítva de jobb mintha rángatna.
Ez a "visszaugrás" csak egy fél mp-ig tart aztán beáll a normálisra.
Egy régi problémámmal kapcsolatban szeretnék segítséget kérni. Nem tudom rendesen leírni de megpróbálom. Üzemmeleg motornál ha nyomom a gáz pedált és leveszem róla a lábam akkor ahelyett hogy finoman csak gurulna enyhe motorfékkel, ahelyett kellemetlenül visszaugrik a teljesítmény, mintha fuldokolna vagy nem is tudom. Hideg motornál sosincs ilyen hiba. A keverék lehet rosszul beállítva vajon? Hogy tudnám azt finomhangolni? Az alapjárat 800 körül, teljesen jó, nem ingadozik, van ereje rendesen, egyébként nincs vele gond. Ha fojtószelepház alatti csavart tekerem akkor azzal az alapjáratot tudom csak állítani tudtommal, de ha az egyszer jó akkor mit tegyek?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!