Akkumulátor gondok/problémák.... KÉRDÉS??
aktuális téma

Az lenne a gondom hogy : miota elég sokmindent rákötötem az aksimra elégsokmindent azota elég sürüen nem hajlando elinditani a verdámat!!!! (vagyi hamar lemerül)
Namost az lenne a kérdésem hogy nekem most egy elég pici aksim van benne egy 44amperos és szeretnék bele egy nagyobbat venni és azt szeretném meg kérdezni hogy elö van-e irva hogy max. mekkorát rakhatok bele gyárilag elövan-e irva???? én egy 66mA-oson gondolkodom.....Nos szerintetek????
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
de ma megmérem...
másik gondolatom hogy fékezéskor leesik a fordulat és nem termel rendesen a generátor,ekkor ugye meghuzzarendesen a mély a kis aksimat és elnémul....
másik gondolatom hogy fékezéskor leesik a fordulat és nem termel rendesen a generátor,ekkor ugye meghuzzarendesen a mély a kis aksimat és elnémul....
kétlem hogy elkötöttem volna, nem cukrásznak tanultam
egyáltalán mit lehet elkötni pár vezetéken?tápon a csatorna kimenetekre?

egyáltalán mit lehet elkötni pár vezetéken?tápon a csatorna kimenetekre?

amugy ott valami nagyon el van kötve tuti 

optima RED TOP !
mérj rá multiméterrel mennyit esik a feszkód mikor fékezel ... ha sokat akkor keress fel egy olyat aki ért a zene bekötéséhez ... ill az autóelektronikához 

Sziasztok! HELP
Minap szereltem be kocsiban komplett rendszert és az a problémám, hogy mikor fékezek megáll a zene, valahogy nem kap áramot fejegység meg az erősítő.Illetve könnyen lefullad alapjáraton a kocsi. Kontakt hiba kizárva.
Auto: Clio 1 60A generátorral 44Ah aksival
Rendszer: PowerAcoustik erőlködő 2X20A biztivel első szett és mélynyomó rajta van.
Elvileg a generátornak vinni kéne. Aksi pedig simán indít továbra is.
Ezt az elnémulást nem értem...Nagyobb aksi kéne?
Köszzi a segítséget!!!!
Minap szereltem be kocsiban komplett rendszert és az a problémám, hogy mikor fékezek megáll a zene, valahogy nem kap áramot fejegység meg az erősítő.Illetve könnyen lefullad alapjáraton a kocsi. Kontakt hiba kizárva.
Auto: Clio 1 60A generátorral 44Ah aksival
Rendszer: PowerAcoustik erőlködő 2X20A biztivel első szett és mélynyomó rajta van.
Elvileg a generátornak vinni kéne. Aksi pedig simán indít továbra is.
Ezt az elnémulást nem értem...Nagyobb aksi kéne?
Köszzi a segítséget!!!!
ez lemaradt, szóval olyan 40k körül tervezek áldozni rá és fontos h hifi is dolgozik a kocsiban szóval így ezeket figyelembe véve örülnék néhány ajánlásnak, tapasztalatnak, jótanácsnak, előre is köszi 

Hali!
Kérdésem lenne a szakikhoz... régen irtó sokat szívtam akksik miatt és most h minden új lesz szinte a kocsiban abból is újat vennék, viszont nem igazán vok otthon a témában.. fontos a nagy indítóáram, meg hogy ne legyen nagyobb a gyárinál (vagy esetleg még kisebb hely szűke miatt) megbízható legyen, ne kelljen folyton töltögetni, látom vannak gondozásmentes stb stb, van aki az ex(x)ide-re esküszik van aki varta-t ajánlotta, olyan 40
Kérdésem lenne a szakikhoz... régen irtó sokat szívtam akksik miatt és most h minden új lesz szinte a kocsiban abból is újat vennék, viszont nem igazán vok otthon a témában.. fontos a nagy indítóáram, meg hogy ne legyen nagyobb a gyárinál (vagy esetleg még kisebb hely szűke miatt) megbízható legyen, ne kelljen folyton töltögetni, látom vannak gondozásmentes stb stb, van aki az ex(x)ide-re esküszik van aki varta-t ajánlotta, olyan 40
TicTac
#655
2009. március 12. 19:09
Remélem!
Nekem sikerélmény, azóta semmi gond.

Nekem sikerélmény, azóta semmi gond.

Na meg volt a próba!
Beleöntöttem az Akuvitet, és először lilás lett a sav az akksiban!
Amjd utána elindítottam a motort, hogy töltsön, és ment kb 15 percet a motor!
Után azt vettem észre, hogy a "varázsszem" ami eddíg jóideje fekete volt akár menyit töltöttem, most zöld!
Kiváncsian várom, hogy holnapig mennyit fog esni a feszültség!
Ja és a sav színe visszaállt szürkére!
Remélem összejön!



Beleöntöttem az Akuvitet, és először lilás lett a sav az akksiban!
Amjd utána elindítottam a motort, hogy töltsön, és ment kb 15 percet a motor!
Után azt vettem észre, hogy a "varázsszem" ami eddíg jóideje fekete volt akár menyit töltöttem, most zöld!
Kiváncsian várom, hogy holnapig mennyit fog esni a feszültség!
Ja és a sav színe visszaállt szürkére!
Remélem összejön!





Ha egyszer lemerül egy akksi azt bőven gond nélkül ki kell bírja!
Igaz manapság már nem lehet tudni!

TicTac
#652
2009. március 07. 16:24
Csak defibrillátorral!

jó napokat. Akksim feltöltődött, vároma becsapódást. Remélem hogy mégsem ment tönkre, eléggé fokozatosan töltődött, és vagy 11 órát, szóval van esélyem. 




Napot!
Ma sikerült beszereznem egy doboz akuvitet!!!
Hamarosan bele is töltöm azt kiváncsian várom a fejleményeket!
Remélem rendbehozza kicsit az akksit!
Ilyenkor lehet töltővel tölteni, vagy csak a generátorral?

Ma sikerült beszereznem egy doboz akuvitet!!!
Hamarosan bele is töltöm azt kiváncsian várom a fejleményeket!
Remélem rendbehozza kicsit az akksit!
Ilyenkor lehet töltővel tölteni, vagy csak a generátorral?

TicTac
#650
2009. március 07. 00:55
Elnézve az adatlapod, azon nem csodálkozom. 

Nekem izmos aksim van még is figyelni kell: le ne merüljön...
(exeide marathon 90A 3400 Ah) vagy mi...
(exeide marathon 90A 3400 Ah) vagy mi...

TicTac
#648
2009. március 07. 00:24
Köszi a hozzászólásokat!
Összefoglalva ezeket mentettem el:
spirálcella
Bosch, Exide
AGM http://paradoxautohifi.dragston.hu/akkumulator/Atlas_AGM-AX570760.html
Kérdésem, mi az a 'spirálcella'?
Másik, hogy ugazából hülyeség elleni védelem kell. Tehát szoktam bütykölni, lent a műhelyben, a garázzsal egy hadszíntéren van. Olykor előfordul, hogy iszom is. Egy ilyen következménye volt egyszer, hogy bár a muzsikát lekapcsoltam, a gyújtás rajta maradt. Az akksi lemerült szombat délutánról hétfő reggelre. Bár megfogadtam, hogy figyelmes leszek, viccen ilyen akksit (AGM) nem vállalnék be /1x lemerül => kuka/.

Összefoglalva ezeket mentettem el:
spirálcella
Bosch, Exide
AGM http://paradoxautohifi.dragston.hu/akkumulator/Atlas_AGM-AX570760.html
Kérdésem, mi az a 'spirálcella'?
Másik, hogy ugazából hülyeség elleni védelem kell. Tehát szoktam bütykölni, lent a műhelyben, a garázzsal egy hadszíntéren van. Olykor előfordul, hogy iszom is. Egy ilyen következménye volt egyszer, hogy bár a muzsikát lekapcsoltam, a gyújtás rajta maradt. Az akksi lemerült szombat délutánról hétfő reggelre. Bár megfogadtam, hogy figyelmes leszek, viccen ilyen akksit (AGM) nem vállalnék be /1x lemerül => kuka/.
Na mentem!
Köszi a segítséget!



Köszi a segítséget!



De jó lenne egy ilyen!!!
De asszem sose lesz!
Mint munkanélküli nem valami fényes a helyzet!!!



De asszem sose lesz!
Mint munkanélküli nem valami fényes a helyzet!!!


Az enyém ilyen:
Atlas AGM
Atlas AGM
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
anyum lupoja olyat csinál néha mikor indítom hogy ráadom a gyújtás és mikor indítóznám elveszi mindenhonnét az áramot lennuláz az óra stb, illetve mikor leállítom ugyanezt csinálja akkut cseréltem már benne de nincs változás gyújtáskapcsolót is cseréltem már de semmi szerintetek?