Akkumulátor gondok/problémák.... KÉRDÉS??

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Akkumulátor gondok/problémák.... KÉRDÉS??

Az lenne a gondom hogy : miota elég sokmindent rákötötem az aksimra elégsokmindent azota elég sürüen nem hajlando elinditani a verdámat!!!! (vagyi hamar lemerül) Namost az lenne a kérdésem hogy nekem most egy elég pici aksim van benne egy 44amperos és szeretnék bele egy nagyobbat venni és azt szeretném meg kérdezni hogy elö van-e irva hogy max. mekkorát rakhatok bele gyárilag elövan-e irva???? én egy 66mA-oson gondolkodom.....Nos szerintetek????

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Laci GTi
#764
2011. október 14. 21:56
én akksikkal kereskedem.van nálunk magyartól a banner-ig mindenféle. a feszkó 12,5 alatt van az már szar ügy.a benner 4-5 évet normál használat mellett simán elmegy de találkoztam nem egy 7-8 sőt 9 évessel is.egyértelmű h nekem is az van bennt.a banner amugy a merci illetve a VW-Audi konszern egyik gyári akkubeszállítója
deflektor
#763
2011. október 14. 21:49
cégesben nekünk banner van. 2007-es. Már 2 éve cseréért kiált. Télen hatalmasat nyög, 10 perc álló motornál való zene hallgatás után nem indítható a gép. Lejárt az ideje. Ezt leszámítva nem volt vele bajunk.
harait
#762
2011. október 14. 21:39
legalább 12.4 ha az alatti akkor vagy az akksi gyengélkedik, vagy valami szívja kicsit az akksit ami könnyen lehet ha van benne riasztó fed komp meg stb...ja és van bizonyos önkisülése is azt is bele kell számolni
Norbedlee
#759
2011. október 14. 21:37
nyugalmi helyzeten azt, hogy nem jár a motor hanem 1 hét állás után rámérek, akkor milyen értéket kell ,hogy lássak
PN
#758
2011. október 14. 21:36
van 10.900 Ft-ért "BANNER"....számok alapján 44amperes...330EN...
harait
#757
2011. október 14. 21:36
nyugalmi helyzet alatt mit értesz? egy töltés nélküli akksinak alapban 12.5 felett kell lennie a feszkónak, járó motornál 13.8-14.5-6 között kell lennie
deflektor
#756
2011. október 14. 21:36
3-4év után szerintem senki ne számítson jóra egy aksitól. Nekünk a Perion anno kibírt 5 évet mielőtt végleg meghalt volna. Azt mondta a villamosságis hogy örüljünk hogy nem robbant fel. Egyik pillanatról a másikra vége lett, előjel nélkül. Nem cél egy fogyazstói társadalomban tartós terméket gyártani.
PN
#755
2011. október 14. 21:34
na ez az...szóval elképzelhető hogy 11.000-ért érezhetően ugyanazt kapom mint 16.000-ért....csak márka más ezért nem mindegy mit veszek.
Norbedlee
#754
2011. október 14. 21:34
Sziasztok!



Kezd gyanús lenni az akkum, és elég sokat szokott állni, az jó módszer-e ha nyugalmi helyzetben rámérek? és ha pl. 13.8 alatt van az érték akkor csere az akkum?
harait
#753
2011. október 14. 21:33
vagyis nem gyengébb volt hanem szar
harait
#752
2011. október 14. 21:33
exide-nál volt sok típus ami gyárilag gyengébb volt mint írták is mert anno hallottam róla....nemtom az ujabbaknál odafigyelnek-e az ilyesmire
harait
#751
2011. október 14. 21:32
kb ugyanolyan, a yuasa sem szar...
harait
#749
2011. október 14. 21:29
PN
#748
2011. október 14. 21:26
gurulnak ott ilyennel autók hidd el.....csak talán lesz@rják ha évente vagy 2 évente cserélni kell aksit.....ez inkább nálunk divat hogy 4-5 évet elvárunk tőle......hiába egyforma mondjuk 2 aksi márkában és kapacitásban....sőt, egyforma autókba is tesszük őket, nem egyformán fogják bírni.

Egyik autót az utcán parkoltatjuk 4 évig...és 1-3 km-es távokra használjuk minden reggel, télen is.....a másikat fűtött és kicsemépzett garázsban tároljuk....napi 2x megyünk vele 32km oda 32 km vissza utat......melyik aksi lesz hosszabb életű ?
deflektor
#746
2011. október 14. 21:25
az a név...
deflektor
#745
2011. október 14. 21:22
vagy ukránt inkább kínai helyett ?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Összesen 884 találat 45 oldalon