Akkumulátor gondok/problémák.... KÉRDÉS??
aktuális téma

Az lenne a gondom hogy : miota elég sokmindent rákötötem az aksimra elégsokmindent azota elég sürüen nem hajlando elinditani a verdámat!!!! (vagyi hamar lemerül)
Namost az lenne a kérdésem hogy nekem most egy elég pici aksim van benne egy 44amperos és szeretnék bele egy nagyobbat venni és azt szeretném meg kérdezni hogy elö van-e irva hogy max. mekkorát rakhatok bele gyárilag elövan-e irva???? én egy 66mA-oson gondolkodom.....Nos szerintetek????
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Szia!
A problémám a következő!
Van két zsír új akkum, mert sikerült nagyon olcsón hozzájutnom.
Félreraktam a műhelybe, de nem szeretném, hogy áltó helyzetben tönkre mennyen, ez a regeneráló ezen is segíthet?
Vagy tudtok mondani valamit, varta silverekről van szó, 2db 82-es.
Köszi a választ
A problémám a következő!
Van két zsír új akkum, mert sikerült nagyon olcsón hozzájutnom.
Félreraktam a műhelybe, de nem szeretném, hogy áltó helyzetben tönkre mennyen, ez a regeneráló ezen is segíthet?
Vagy tudtok mondani valamit, varta silverekről van szó, 2db 82-es.
Köszi a választ

Nagyszerű! Akkor érdemes beszerezni egyet. Már régebben 1 éve nézegettem, de aztán feledésbe maradt, mert vettem egy új aksit, mert gondoltam ha veszek egy ilyen kütyüt, aztán ha szart se ér, akkor ígyis úgyis vennem kell egy új aksit. De most már tudom - neked köszönhetően - hogy jó dolog!
Tapasztalatbol beszélek. Én tudom, mit tud. 2 évet kaptam egy elég gyenge akkutol. Naprol napra érezhetöen egyre könnyedebben inditott. Még amikor télen elszálltak az izzitoim, akkor is leadott annyit, hogy beinduljon az 1.9td.
Erről a regenerátorról olvastam már én is, csak kitudja, a valóságban mit tudhat!
Nem vagyok dealer, csak felhasználo. 2 évig használtan egy reménytelen akkut, miután az elsöt megvettem. Most nyáron omlott össze, cellazárlatos lett, de az már sajnos a korral jár. Én azt mondom, azt a 3ezret nagyon megérte. Télen is fitt volt a kocsi.
Csepptöltés ment neki 16 órát.....konkrétan nem "regeneráltam"......gondolom így az élettartama rövidült 1-2 évet...az amugysem sokból. 









Grat!
Akkor már csak regenerálni kell az akkud!
Merem ajánlani ezt a regenerátort.! 1-2 hónap alatt egész jól rendberakja.
Akkor már csak regenerálni kell az akkud!
Merem ajánlani ezt a regenerátort.! 1-2 hónap alatt egész jól rendberakja.
19.000 volt a végösszeg...alapjáraton tölt 14,62-t.....









üdv!
délutánra kész a autóm végre....fesz szabályzó csere és egy csúszógyűrű csere....20 körül lesz cakk pakk a költség...de legalább átnézték teljesen.




délutánra kész a autóm végre....fesz szabályzó csere és egy csúszógyűrű csere....20 körül lesz cakk pakk a költség...de legalább átnézték teljesen.





Alapjáraton 14,07. Fényszóróval 14,04. Persze ez függ a bekapcsolt fogyasztóktól is. Pl. alapjáraton, ha a tompított + ködlámpák + fűtés max.-on + ablak/tükör fűtés, akkor 13,02V és csökken.
És mennyivel tölt a generátorod?
Ezek után amit írtál, hogy 60mA-os állandó fogyasztásod és 2-3napig is 13 felett van, akkor ez esetben az én aksimmal eddig gond lehetett már az új korától! Nekem eddig - a 20mA-os fogyasztással - sosem volt 13V felett, még zsír új korában sem, csak töltés vagy leállítás után, 1-2 órácskát. Általában 12,9 és 12,6 között szokott lenni, ezért szokatlan nekem a mostani helyzet.
A 20mA az "semmi"! Szintén egy éves EXIDE akksim van, és a 60mA-es háttérfogyasztásommal is napokig 13V felett van a feszülgsége.
Ha nagyon tesztelni akarod, akkor 2-3 percre kapcsold fel a lámpád (persze gyujtás alatt, álló motorral) és akkor megláthatod a valós feszültségét!
Ha nagyon tesztelni akarod, akkor 2-3 percre kapcsold fel a lámpád (persze gyujtás alatt, álló motorral) és akkor megláthatod a valós feszültségét!
Igen, álom! Ilyennek képzeltem el egy új aksit mikor megvettem. De az elejétő fogva - a felületi töltés elillanását megvárva, ami akár 10-12 óra is lehet - nem volt benne12,9V!
Tudom mi az a felületi töltés, és töltés után ez természetes, de pár órán belül vissza szokott esni - mivelhogy 20mA állandó fogyasztás van - 12,8-12,9V közé. Most meg 24 óra után is 13V felett van! Jól hangzik, persze, csak attól félek, hogy ez valamiféle különleges előjele a tönkremenésnek!
óóó...ezta "problémát" de tudnám most élvezni.... 









Felületi töltésnek hívják a jelenséget. Kell hozzá pár nap, vagynémi terhelés, hogy visszaálljon a valós cellafeszültség. Töltés után 13-14V teljesen normális.
Helló!
EXIDE PREMIUM 77Ah. Szeptemberben lesz 1 éve, hogy az autóban van. Eddig viszonylag elég normálisan teljesített javascript://, aztán 1 hét állás után valami végett lemerült 12,05V-ra javascript://, a varázsszem feketében. Nem szokott ilyet csinálni, így hát megmértem a nyugalmi áramfelvételt és 19mA, mint mindig. Feltettem töltőre, de furcsállottam hogy több óra töltés után sem éri el még a 80%-os töltöttségi szintet, amit ez előtt 10 perc töltés után el szokott érni, aztán végülis feltöltötte, de a "szem" továbbra is feketében van, és ha nem rakom be az autóba, vagyis ha nincs semilyen fogyasztó rákötve, akkor napokig 13V felett van benne a feszültség.javascript:// Egy új aksi teljesen feltöltve, max. 12,9V szokott lenni, nem pedig 13,15V!javascript:// Próbaképp 5x indítóztam egymásután, és még ilyen terhelés után is pár percen belül 13V fölé emelkedett a feszültség az aksiban. Beszerelt állapotban, 20 mA-os nyugalmi áramfelvételnél, 32 óra után is még 12,9V van benne! Találkozott már valaki ilyesmivel? Miért van benne emelt feszültség? ...aminek pesze örülnöm kellene, de ez nem normális.javascript://
EXIDE PREMIUM 77Ah. Szeptemberben lesz 1 éve, hogy az autóban van. Eddig viszonylag elég normálisan teljesített javascript://, aztán 1 hét állás után valami végett lemerült 12,05V-ra javascript://, a varázsszem feketében. Nem szokott ilyet csinálni, így hát megmértem a nyugalmi áramfelvételt és 19mA, mint mindig. Feltettem töltőre, de furcsállottam hogy több óra töltés után sem éri el még a 80%-os töltöttségi szintet, amit ez előtt 10 perc töltés után el szokott érni, aztán végülis feltöltötte, de a "szem" továbbra is feketében van, és ha nem rakom be az autóba, vagyis ha nincs semilyen fogyasztó rákötve, akkor napokig 13V felett van benne a feszültség.javascript:// Egy új aksi teljesen feltöltve, max. 12,9V szokott lenni, nem pedig 13,15V!javascript:// Próbaképp 5x indítóztam egymásután, és még ilyen terhelés után is pár percen belül 13V fölé emelkedett a feszültség az aksiban. Beszerelt állapotban, 20 mA-os nyugalmi áramfelvételnél, 32 óra után is még 12,9V van benne! Találkozott már valaki ilyesmivel? Miért van benne emelt feszültség? ...aminek pesze örülnöm kellene, de ez nem normális.javascript://

Sajnos mindkét generátor más fajta mint ami nekem kéne...a felfogatási pontok nemjók.....ezt nyaltam......csütörtökön viszem szervízbe.
Környékbeli autóvillamosságisban nem bízok....sok tanulót foglakoztat és keveset néznek rájuk....elhúzzák az időt és az autót sincs kedvem otthagyni fél napra...stb stb.




Környékbeli autóvillamosságisban nem bízok....sok tanulót foglakoztat és keveset néznek rájuk....elhúzzák az időt és az autót sincs kedvem otthagyni fél napra...stb stb.





Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Add el, amit nem használsz! Semmiképp nem tesz neki jot az állás. Persze legyen rendszeresen feltöltve, akkor nem szulfátosodik. Ugy az aktivátorra sincs szükség. Ettöl még az ólomlemezek savban állnak. Évekig nem fog rád várni a polcon.